Sostinės verslo centre „135“ įsikūrė išskirtinė urbanistinė erdvė – unikalios koncepcijos ir neformalios aplinkos renginių studija „Čiop Čiop“ su interaktyviu baru, žaliąja valgymo ir VIP zonomis, didele konferencijų erdve su scena ir net kino studija. „135“ plėtotoja EIKA teigia, kad suderinti tokio inovatyvaus ir netradicinio nuomininko kaip „Čiop Čiop“ veiklos funkcijas ir tinkamai pritaikyti turimas erdves jo paslaugų koncepcijai buvo nelengvas uždavinys.

 Kulinarinės studijos „Čiop Čiop“ jau veikia Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, tačiau, kaip pasakoja vadovė Urtė Mikelevičiūtė, plečiantis jų sumanymams ir klientų ratui savaime iškilo poreikis atidaryti dar vieną, išsiskiriančią iš jau esamų, erdvę. Todėl nuo gruodžio pradžios veikiančioje naujojoje studijoje telpa iki 200 svečių, jiems siūloma daugiau nei 300 m2 stilinga erdvė su interaktyviu baru, žaliąja valgymo ir VIP zonomis, didele konferencijų erdve su scena, su stogo „open kitchen“ stiliaus terasa grilio mėgėjams, prieskoninių žolelių siena, kino studija ir kitokiomis transformuojamomis erdvėmis. „Vienas mūsų išskirtinumų – kiekvienas klientas mūsų erdvę gali susikurti tokią, kokios nori. Pasirinkome kuo neutralesnį, minimalistinį studijos interjerą, kurį galima būtų dekoruoti pagal kliento norą, pasirinktą stilistiką ar temą. Toks interjeras yra puikus fonas drąsiausioms idėjoms įgyvendinti“, – pasakoja vadovė, besidžiaugianti naujųjų patalpų transformacijos galimybėmis.

Interaktyvumas neleidžia nuobodžiauti

„Čiop Čiop“ savo esme yra pusiau studija, pusiau restoranas. Naujoje vietoje atsirado naujovė – interaktyvus baras su gamybos sala. Interaktyvaus baro sprendimas kiek neįprastas, nes jis yra žemesnis – prie jo susėdus galima patogiai kažką gaminti, dalyvauti edukacinėje programoje, stebėti barmenų pasirodymus ir degustacijas. Taip pat įrengta profesionalų virtuvė, matoma iš VIP zonos, – tiems, kurie nori stebėti realų virėjų darbą. VIP erdvė, skirta norintiesiems privatumo.

Palaipsniui studijoje rasis meno instaliacijų, puošybinių elementų.

Žalioji urbanistika – miesto žmogaus stiliui

U. Mikelevičiūtei paliko įspūdį verslo centro „135“ šiuolaikiškumas, modernumas, energinis taupumas, jo plėtotojų įsiklausymas ir geranoriškumas iš anksto įrengiant patalpas pagal nuomininko pageidavimą. „Labai sutapo mūsų požiūriai į vertybes, į modernumą, sužavėjo urbanistinis minimalizmas, visiškai atitinkantis „Čiop Čiop“ aplinkos konceptą: tai miesto studija, todėl erdvės įrengtos taip, kaip patinka miestiečiams. Vis dėlto tai ne grynas lofto stilius – čia minimalizmas dera su šių metų kryptimi, kai įliejamos japoniško ar skandinaviško stiliaus detalės, kai šalia marmuro ar betono atsiranda žaliųjų ar medžio elementų. Naujoje studijoje bus įrengta ir žalių augalų zona. Joje auginsime ir prieskonius, kuriuos naudosime gamybai. Tokių interjerų kol kas daugiau Lietuvoje nėra“, – pasakoja ji.

Kąsnis klasikinės improvizacijos...

„Čiop Čiop“ ne vienus metus yra vertinamas dėl savo unikalios koncepcijos ir įdomios aplinkos. Kolektyvas čia irgi išskirtinis: kiekvienas jų turi bent dvi profesijas, tai tarsi kūrybininkų agentūra, persipynusi su restorano koncepcija. „Esame tikri improvizatoriai!“, – didžiuojasi vadovė, pabrėždama, kad naujosios studijos valgiaraštis ir toliau išlieka orientuotas į kokybę, sotų ir skanų maistą. Tik šįkart prisideda naujovė – dienos pietūs. Vakarai skirti privatiems renginiams, susitarus iš anksto. Taip pat yra galimybė užsisakyti gėrimų ir užkandžių konferencijai ar susitikimui. Atsisveikindama U. Mikelevičiūtė nusišypso: „Noriu pabrėžti – mes nesame vien tik naujovių ieškotojai, nes gera klasika yra tikra vertybė, ir ją pateikti taip pat reikia meistriškumo.“