1920 metų bankas virto į prabangų viešbutį

2020 m. vasario 21 d.

Švedijos studija „Claesson Koivisto Rune“ Tokijuje atidarė butiko stiliaus viešbutį, kuriame pristatomi 24 nauji dizainerių sukurti darbai. „K5 Tokyo“ viešbutis įkurdintas buvusiame banko pastate, šalia Tokijo vertybinių popierių biržos, kuri išgyveno sprogdinimą per antrąjį pasaulinį karą.

Senasis bankas viešbučiu virto vos per 14 mėnesių. Architektai ne tik atnaujino interjerą ir architektūrą, tačiau sukūrė ir naujus naujo dizaino gaminius, įskaitant pieštukais ir baigiant automobilių įkrovimo stotelėmis.

Studijos įkūrėjas Ola Rune teigė, kad „K5 Tokyo“ yra geriausias projektas, kuriame jie kada nors dirbo.

„Akivaizdu, kaip šiuo metu jaučiamės. Komandos narių požiūris į šį projektą nebuvo vienareikšmis. Vis dėlto, maloniai tariant, rezultatas yra darni (o kartais sąmoningai skirtinga) visuma, kuri nepaliko jokių detalių atsitiktinumui“, – sakė jis.

Dizainas paremtas „aimai“, japonų kalbos žodžio, vartojamo teigiamai apibūdinti dviprasmiškų, neaiškių idėjų, visumą. Tai įkvėpė maketą, kuriame baldai, tekstilė ir augalai naudojami vietoj sienų, kad būtų subtiliau padalijamos erdvės.

Šiuolaikinės detalės ir baldai padeda praskaidrinti senstantį, tačiau charakteringą pastato interjerą, o augalai skirti sukurti miesto oazės jausmą.

„Betoninė konstrukcija išgyveno du prieš pasaulinį karą įvykusius gaisro sprogimus. Todėl pastato neatnaujintos vidinės erdvės turi stiprų energijos užtaisą ir informuoja apie erdvės atmosferą. Negalėjome tiesiog išrauti šių faktų iš pastato istorijos. Todėl ši betoninė konstrukcija buvo palikta, atidengta daugelyje užbaigtų erdvių, sukuriant sunkų, beveik žiaurų elementą, su kuriuo likusi interjero architektūra stipriai kontrastuoja“, – aiškino O.Rune.

Viešbutį sudaro penki lygiai. Pirmame aukšte ir rūsyje yra daugybė erdvių valgyti, gerti ir bendrauti, o miegamieji užima tris viršutinius aukštus.

Labiausiai augalais užpildyta erdvė viešbutyje yra „Switch Coffee“ parduotuvė. Visai šalia yra vyno baras ir restoranas „Caveman“, pastatytas ant žalio, mėlyno, rausvo ir skaidraus stiklo fono.

Kokteilių ir arbatos bare „Ao“ yra nedidelė biblioteka, o „Bruklino alaus darykla“ yra įkurta rūsio alaus salėje, kuri atspindi skandinavų, japonų ir vokiečių dizaino įtaką.

„Daugelis erdvių turi keletą funkcijų. Šios funkcijos neveikia lygiagrečiai, greičiau viena funkcija perduoda savo erdvę kitai, kai diena artėja prie vakaro“, – sakė O. Rune.

Architektai sukūrė keletą šių erdvių baldų dizaino, įskaitant ilgą sofą, aptrauktą raudona oda, mažą medinę kėdę ir žemą kavos staliuką.

Iš viso yra 20 svečių kambarių, kuriuose yra dar daugiau pritaikytų dizainų. „Claesson Koivisto Rune“ bendradarbiauja su rankdarbių baldų meistru. Lovos yra įrėmintos rankomis dažytomis užuolaidomis, vaizduojančiomis į dangų panašų mėlynos ir baltos spalvos nuolydį.

Didesniuose kambariuose taip pat yra individualus kilimas, kurį „Kasthall“ gamina japoniško tatamio kilimėlio stiliumi.

Vonios kambariuose yra kedro sienų plokštės, juodos kriauklės ir plytelių grindys. Tas pačias plyteles, pagamintas „Marrakech Design“, galima pastebėti skirtingose ​​konfigūracijose, kitose pastato vietose, įskaitant registratūroje ir koridoriuose.

„Mes sukūrėme naują plytelių dizainą, kurį įkvėpė esamas medžio parketas, randamas kai kuriose senojo pastato vietose. Šis plytelių dizainas suteikė daug įvairių dizaino galimybių. Plytelių raštas yra naujas, tai yra kiekviena atskira detalė, erdvėje, kurioje ji naudojama“, – aiškino O. Rune.

Stokholme įsikūręs „Claessonas Koivisto Rune“ dirbo keliuose kituose pripažintuose viešbučiuose, įskaitant „Nobis“ viešbutį savo gimtajame mieste ir „Villa Terminus“ Bergene, Norvegijoje.

Tačiau O. Rune tiki, kad jie nustatė dar aukštesnius standartus su „K5 Tokyo“.

„Reakcija į projektą smarkiai viršijo klientų ir nuomininkų lūkesčius“, – padarė išvadą jis.

Architektų nuotr.

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Būk pirmas!