5 įkvepiančios architektūros tendencijos


Pasaulyje pirmaujantys inžinerinių paviršių gamintojai dalijosi penkiomis tendencijomis, darančiomis įtaką naujos kartos dekoratyvinių paviršių pasirinkimui. Dabar pasitenkinimo patirtis tampa žaisminga ir funkcionali, o medžiagos padeda dizaineriui arba architektui papasakoti unikalią istoriją, ­ – sako „Wilsonart“.

Jau daugelį metų interjero paviršiaus dizaineriai kūrė puikias ir novatoriškas statybines medžiagas. Mus kiekvieną dieną supančias struktūras, elementus ir stilius galima apibūdinti kaip nesibaigiančias paieškas: nuo pažįstamo ir tradicinio iki futuristinio ir šiuolaikinio dizaino.

„Wilsonart“ dizainerių komanda įsipareigojo kurti šiuolaikinės rinkos poreikius atitinkančius gražius, aukštos kokybės produktus. Jie kasmet praleidžia šimtus valandų, tirdami ir vertindami naujausias medžiagas, spalvą ir visuomenines tendencijas, kurios daro įtaką paviršiaus projektavimo naujovėms.

Unikalumas

Tai visuomenės bruožas, kai žmonės trokšta individualizavimo ir jų erdvių kuravimo. Tačiau švęsti reikia ne tik tada kai rankose turime unikalias medžiagas, tačiau kai unikalumas suartina žmones, turinčius bendrų interesų.

Šios savarankiškos bendruomenės naudoja vietinį meną, kultūrą, medžiagas ir spalvas, kad papasakotų savo istorijas. Nuo restoranų ir viešbučių iki ligoninių ir mokyklų, įmonių ir prekių ženklų priima šią vietinės koncepcijos idėją, pridedant dizaino elementus, apimančius unikalias savo vietos bendruomenės tapatybes.

Nesvarbu, ar erdvė susideda iš kraštovaizdyje rastų medžiagų ir spalvų, ar įprastos armatūros, įkvėptos vietinės kultūros įtakos, individualumas yra paprasta ir veiksminga technika, kuria remiamas prekės ženklas ir kuriami ryšiai tarp bendruomenės.

Patirtis

Naujausi tyrimai patvirtina, kad vis daugiau žmonių renkasi patirtį vietoj daiktų, nes patirtis padeda mums gyventi šiuo metu. Kadangi daugiau žmonių mato, kaip vertinga rinkti patirtį, industrija siekia patenkinti šį augantį poreikį, sukuriant tikruosius, įtaigius renginius ir veiklą, padedančią pritraukti klientus.

Medžiagos iš kurių sukurta aplinka padeda sukurti ir naujas patirtis, suteikti praktišką funkciją ir kūrybišką klestėjimą bei ilgalaikius įspūdžius.

Sveikata

Hiperaktyvioje visuomenėje žmonės randa savo laimę ir komfortą sprendimuose, kurie tausoja jų sveikatą ir siūlo atsipalaidavimą. Tam skiriama vis daugiau dėmesio tiek namuose, tiek kuriant darbo vietų gerovės strategijas, kuriomis siekiama didinti produktyvumą ir darbuotojų pasitenkinimą darbu.

Žinomos įmonės vis labiau orientuojasi į pritaikomos ir patogios aplinkos kūrimą, kuri padeda jiems įdarbinti ir išlaikyti geriausius talentus. Ateina suvokimas, kad darbe praleidžiame daugiau laiko nei namuose. Todėl ofisai įrenginėjami panašiu interjero principus kaip individualių namų. Kur tu gali jaustis kaip namuose – jokio streso, tik komfortas. Iš čia grįžta ir baldų funkcionalumas. Kuo mažiau stacionarumo, kuo daugiau galimybių baldus transformuoti. Naujausią tyrimo „Zion Market Research“ ataskaita rodo, kad iki 2025 metų įmonių sveikatingumo rinka padidės iki 8,6 mln. eurų.

Be darbo vietų, ligoninės, mokyklos ir paslaugų pramonė savo aplinką transformuoja įtraukdamos lytėjimo paviršius ir biofilinį dizainą, kuris padeda sumažinti stresą, skatina bendradarbiavimą.

Mažiau vartojimo

Šiemet Milano dizaino savaitėje aiškiai išryškėjo ekologijos tema. Svarbu ne tik kaip aplinka veikia žmogų, tačiau ir kokią aplinką žmogus palieka po savęs.

Kasmet balandžio pradžioje vykstantis dizaino triumfas šiemet skatino mažinti vartojimą, saugoti gamtą, kovoti prieš smurtą, nepamiršti funkcionalumo ir prisiminti, kad net menkiausios detalės interjere gali palengvinti Jūsų gyvenimą arba atvirkščiai.

Dizaineriai skatino prisiminti, kad gamta jau nusiaubta, kad žmonija išspaudė daugiau nei galėjo/turėjo teisę jos pasisavinti.

Pastelinės spalvos

Tendencijos keičiasi, bet ne taip radikaliai, kaip galima būtų tikėtis. Dabar ypač populiarus „Art Deco“ stilius. Spalvos – vis dar karaliauja pastelinės spalvos, ypač pastelinė rožinė, sodri žalia, visi raudoni atspalviai, t.y. nuo oranžinės iki vyšninės. Azijoje – rudos žemės spalvos.

Paruošta pagal Archdaily.com informaciją. „Wilsonart“ nuotr.


Dalintis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

NAUJAUSIAS NUMERIS

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų

Paskutinės naujienos

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų