„Burberry“ sukūrė veidrodinę parduotuvę kalnų apsuptoje vietovėje

2021 m. lapkričio 29 d.

„Structum“ redakcija.

portalas@structum.lt

Britų mados prekės ženklas „Burberry“ savo naujausiai viršutinių drabužių kolekcijai įrengė laikiną veidrodinę parduotuvę, atspindinčią aplinkines kalnų grandines Čedžu saloje, Pietų Korėjoje.

Įsikūręs Halla kalnų papėdėje, Čedžu saloje, „Imagined Landscapes Jeju“ yra visame pasaulyje laikinų „Burberry“ viršutinių drabužių parduotuvių serijos dalis.

Pastato konstrukcija pagaminta iš faneros, medienos ir atspindinčios polikarbonato veidrodinės medžiagos, o dizainas skirtas suderinti gamtą su modernumu ir šiuolaikišku prekės ženklo identitetu.

Banguotas konstrukcijos fasadas atspindi aukščiau esantį dangų ir netoliese esančias kalvas, taip pat primena kontūrines linijas, nubrėžtas topografiniuose žemėlapiuose.

„Jo forma ir atspindintys paviršiai sklandžiai susilieja su nuostabia natūralia aplinka, esančia didingo Halla kalno papėdėje“, – pasakoja prekės ženklo atstovai.

„Kalnuotas reljefas iš naujo interpretuojamas su šiuolaikiškumu, nes šią vaizduotę turinčią struktūrą sudaro architektūrinės kontūro linijos, įkvėptos žemėlapių.“

Įėję į vidų, klientai patenka į kambarį, kuriame rodoma prekės ženklo viršutinių drabužių linija ir pristatoma trijų skaitmeninių menininkų – Maotiko, Cao Yuxi ir Jiayu Liu – kūryba.

Antrame kambaryje yra mados namų sezoninių paltų ir švarkų kolekcija. Joje yra vilnoniai paltai, pūkinės striukės su gobtuvu ir „Burberry“ firminių smėlio ir juodos spalvos paltai.

Paskutiniame kambaryje lankytojai yra apsupti ekranų, kuriuose rodomi interaktyvūs trijų menininkų filmai apie aplinką. Maotiko filmas „Begaliniai peizažai“ seka žiūrovų judesius, naudodamas jų elgseną ir į ekraną projektuojamus kompiuteriu sukurtus peizažus.

Pirkėjai taip pat gali nueiti į apžvalgos aikštelę „The Imagined Landscapes“ pastato viršuje.

Iš apžvalgos platformos atsiveria panoraminiai Sanbango kalno, kuris taip pat yra saloje, ir aplinkinių jūrų vaizdai.

Atskirame mažesniame pastate, kuris yra kelios minutės pėsčiomis nuo veidrodinės konstrukcijos, yra kavinė, kurioje svečiai gali pasimėgauti vietiniais pyragaičiais.

Čia interjeras nuspalvintas tais pačiais smėlio spalvos tonais, kurie yra „Burberry“ prekės ženklo sinonimai. Klientai sėdi ant kėdžių ir valgo prie stalų, padengtų ta pačia veidrodine medžiaga, kaip ir pastato išorė.

„Imagined Landscapes Jeju“ veiks iki gruodžio 12 d.

Temos:

Burberry
https://structum.lt/wp-content/uploads/2021/12/soninis12.gif

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Būk pirmas!