„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai novatorišką etapą

2019 m. balandžio 24 d.

Admin Structum.

admin@estructum.lt

Šiemet dešimtmetį pasitinkanti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai atspindės ne vien vizualiniai sprendimai, bet ir projektų valdymo bei darbų lygmenys. Dinamiška rinka verčia nuolat keistis ir tobulėti, todėl naujas vizualinis identitetas atitinka esamą ir ateities strateginį pozicionavimą.

„Ieškojome vizualinio sprendimo, kuris pagrįstų, kad įmonė novatoriška, pasižyminti patirtimi, ekspertiškumu ir šiuolaikišku požiūriu. Naujo logotipo ranka pieštų raidžių kirsti kampai simbolizuoja konstruktyvumą, tūrį, techniką, architektūrines formas, o prie logotipo priderintas šriftas, įkvėptas lazerio mašinos „Cynetype“, kuri pjovė tik tiesias linijas, tad yra užuomina į preciziškumą ir technologinę pažangą. Pasirinkta tamsi antracito spalva nėra atsitiktinė, antracitas – aukščiausios kokybės seniausios iškasamos anglys. Grafikai pasirinkti stilizuoto brėžinio tinklelio ir abstraktūs elementai, kurie kelia modernumo, profesionalumo ir technologinio progresyvumo asociacijas, todėl puikiai atitinka tiek dabartį, tiek strateginį bendrovės pozicionavimą“, – pasakojo „Conrestos“ rinkodaros konsultantė Karolina Jarmalytė.

Šiuolaikiškas valdymas

„Conresta“ nuo pat veiklos pradžios taiko šiuolaikišką požiūrį tiek valdydama procesus, tiek dirbdama aikštelėse. Šiandien įmonė statybų procese efektyviai taiko BIM (statinio informacinio modeliavimo) programos privalumus. Vysto analogo šalyje neturinčią išmanią išlaidų valdymo programą „Optiplan“, kuri padeda geriau prognozuoti projektų biudžetą.

„Conresta“ – viena sparčiausiai augusių įmonių Lietuvos statybų sektoriuje. Naują etapą atspindi ir skaičiai, ir statomi projektai. 2018 m. bendrovės pajamos augo 20 % ir siekė 60 mln. eurų, 2019 m. planuojamas dar 20 % augimas. Šiuo metu „Conresta“ dirba su reikšmingais projektais, tokiais kaip „Continental“, stato duomenų valdymo ir saugos centrą „Litgrid“, Vilniaus baldų fabriką, „Lietuvos pašto“ logistikos centrą, viešbutį „Park Inn by Radisson Blue“ ir kt. Ką tik baigė moderniausio šalyje Palangos baseino statybas.

„Skaidrumas, lankstumas bendradarbiaujant, racionalumas, greitas svarbių sprendimų priėmimas, kokybės vadyba, sklandi procesų eiga, rizikų valdymas ir darbų sauga – visose šiose srityse sau keliame aukštus tikslus ir savo pavyzdžiu skatiname pokyčius visame sektoriuje. Statybas organizuojame remdamiesi pasaulinėmis tendencijomis, atsivežame novatoriškų praktikų iš užsienio, todėl svarbu, kad apie tai pasakotų ir bendras įmonės įvaizdis. Norime ir būti, ir atrodyti šiuolaikiški. Ypatingą dėmesį skiriame projektų valdymo procesams gerinti ir modernizuoti, tai bus itin svarbu išlaikant sėkmingo ir šiuolaikiško verslo kryptį“, – sakė „Conrestos“ direktorius Lukas Laukaitis.

Kartu su patirtimi ir visada lydėjusiais projektų įgyvendinimą greičiu ir lankstumu Lietuvoje „Conresta“ užsitarnavo novatoriškos naujos kartos statybų bendrovės statusą, ką ir pabrėžia naujasis įmonės įvaizdis.

Temos:

verslas
https://structum.lt/wp-content/uploads/2019/03/download-2.png

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Būk pirmas!