Dviejų putplasčio gamintojų partnerystę švęs klientai

2018 m. gruodžio 5 d.

Admin Structum.

Žurnalo „Structum“ redakcija sužinojo, kad gilias polistireninio putplasčio gamybos tradicijas turinti bendrovė „Kauno šilas“ ir pagrindinis jų žaliavų tiekėjas – viena inovatyviausių Europos gamintojų BASF – pasirašė bendradarbiavimo sutartį. Kvepia technologine pažanga? Tikrai taip. Todėl nieko nelaukusi redakcija kreipėsi į šių įmonių atstovus, klausdama, kiek naudos vartotojai gali tikėtis iš jų partnerystės.

Kuria tvariai ateičiai

Kompanija BASF, kažkada veiklą pradėjusi kaip standartinė chemijos pramonės gamybinė įmonė, šiandien jau yra gerokai aplenkusi pirminius įmonės tikslus dirbti pelningai. Pelnas skiriamas svarbiausiai BASF misijai – užtikrinti geresnę ateitį, saugesnę aplinką ir taupesnį Žemės resursų naudojimą, kurti žiedinę ekonomiką, pagrįstą atkakliu darbu ir nepertraukiama inovacijų paieška.

Taip jau yra, kad gyvename ir dirbame su žmonėmis. Tas pat tinka ir verslui. Negali būti vienas. Norėdamas pasiekti daugiau, privalai ieškoti draugų, partnerių. Tada vienijiesi ir kartu sieki bendrų tikslų. Pasirašėme sutartį su pirmuoju mūsų polistireno žaliavos klientu Lietuvoje – „Kauno šilu“. Tapome partneriais, plėtodami savo pažangiausią termoizoliacinį produktą „Neoporą“. Taip galėsime garantuoti, kad klientai ir galutiniai vartotojai ne tik gaus išsamių konsultacijų, bet, svarbiausia, kad „Kauno šilas“ „Neoporą“ gamins iš originalios žaliavos. Taigi, termoizoliacinės plokštės atitiks ir net viršys šiuo metu taikomus kokybinius rodiklius – su mažiau bus galima pasiekti daugiau“, – sako bendrovės BASF komercijos ir technikos, „Neopor“ plėtros vadovas Baltijos ir Šiaurės šalyse Arturas Indičianskis.

Nieko keista, kad šiandien polistireninis putplastis yra dominuojanti termoizoliacinė medžiaga. Lenkijoje jis sudaro apie 82 %, Vokietijoje – vidutiniškai 68 % išorės sienų šiltinimo rinkų. Tai tvari, lengvai apdirbama, nekenksmingai montuotojams, ekologiška, lengvai perdirbama medžiaga, o jos pagrindu tinkamai ir kokybiškai įrengtos šiltinimo konstrukcijos yra išbandytos ir patvirtintos kaip atitinkančios visus gaisrinės saugos reikalavimus.

Paklaustas apie vizualinius prekių ženklų pokyčius, A. Indičianskis teigia, kad vizualiai nei medžiagos, nei įmonių prekių ženklai nesikeis. „Kauno šilas“ įgyja teisę naudoti BASF gaminamo „Neopor“ ženklus. Kita vertus, A. Indičianskis neslepia, kad kita mažiau pastebima glaudaus bendradarbiavimo dalis yra susijusi su komunikacija, logistika, įgyta „Kauno šilo“ teise pirmiesiems išbandyti ir vartotojams pateikti BASF šiluminės izoliacijos industrijos naujoves.

Taupo Jūsų pinigus ir šilumą

Bendrovė „Kauno šilas“ ne tik pirmoji Lietuvoje pradėjo polistireninio putplasčio gamybą, bet ir pirmoji patikėjo „Neopor“ sėkme bei puikiai startavo su šiuo produktu. Konkurentams liko bandyti pasitempti ir pasivyti lyderius.

Kaip sako įmonės pardavimų vadovas Nerijus Miliukas, tikrąją „Neopor“ naudą jaučia galutinis vartotojas. Juk su šia medžiaga yra galimybė sutaupyti ne tik renkantis statybines medžiagas, bet ir jau eksploatuojant namą.

Galime neteikti tam didelės reikšmės, bet tai jau vyksta. Jeigu tikėsime mokslininkų prognozėmis, išauš diena, kai pasaulyje šalia mūsų bus 9 ar net 10 mlrd. žmonių. Kokio masto ekonomikos, maisto, transporto, šildymo išteklių ir kiek pastangų prireiks kiekvienam mūsų, norint išlaikyti šį skaičių? Taigi, kaip atkreipia dėmesį N. Miliukas, konkurencinį pranašumą įgis tie, kurie pasiūlys energiškai efektyviausius sprendimus.

Klimato kaita nesustos. Ji tik intensyvės, mes tai jusime vis labiau. Atsakomybės vien politikų priimamiems sprendimams palikti negalima. Tad, jeigu norime neatsilikti ir neprarasti pozicijų globalia prasme, turime pokyčiams ruoštis jau dabar, išnaudoti visas galimybes. Visi dideli darbai prasideda nuo mažų žingsnių ir kažkieno pasiryžimo pradėti nuo savęs. „Kauno šilas“ tai daro. Įmonė pirmoji Lietuvoje pradėjo gaminti polistireninio putplasčio termoizoliaciją, pirmoji patikėjo ir padėjo įvesti į mūsų šalies rinką efektyvesnį BASF produktą „Neoporą“. Šiandien, tapdami šios garbingos kompanijos partneriais, sakome, kad tikime šio produkto perspektyva, norime vartotojams padėti efektyviau naudoti turimus energijos išteklius, statant taupius namus ar renovuojant esamus, suteikti kuo išsamesnę konsultaciją visais polistireninio putplasčio (ir „Neoporo“) pritaikymo aspektais, vartotojui užtikrinti maksimalią naudą“, – teigia N. Miliukas.

Kauno šilo“ pardavimų vadovas neslepia, kad džiaugiasi nauja partneryste su iššūkių nebijančia tarptautine kompanija BASF.

Šiemet Vokietijoje BASF tikrino, kaip išsilaikė dar prieš 50 metų atlikti pirmieji šiltinimo darbai, naudojant polistireninį putplastį. Tikrinimo rezultatai patvirtino, kad tokia termoizoliacija puikiai išsilaikė ir visiškai atlieka savo funkciją. Bendradarbiaudami su Lietuvos gamintojais, architektais, konstruktoriais, statybininkais BASF medžiagos „Neopor“ tinkamumą taip pat patikrinome ne tik privačių namų, bet ir sudėtinguose daugiabučių statybos ir renovacijos projektuose. Rezultatai pranoko lūkesčius“, – pasakoja N. Miliukas.

Rinkai pasiūlys naujieną

Lietuvos gyventojams jau puikiai žinoma „Kauno šilo“ produkcija, taupanti visų vartotojų šilumą ir pinigus, – medžiaga „Šiloporas“, o Lietuvos statybų meistrai puikiai moka su ja dirbti.

Kauno šilo“ ir BASF bendradarbiavimas jau neša naudą klientams. Neseniai „Kauno šilas“ rinkai pasiūlė naujausią izoliacinį sprendimą – putplasčio „Neopor“ plokštes su grioveliais. „Neoporas“, kaip mes jau žinome, – tai polistireninis putplastis, kurio granulės polimere yra integruotas grafitas. Kadangi turi puikias šilumines savybes, šią izoliaciją reikia kiek kitaip klijuoti. Tam, kad būtų pasiektas nepriekaištingas rezultatas, dirbant su „Neoporu“, reikia kruopštesnio pasiruošimo darbui ir atidumo.

Neoporo“ plokštės su grioveliais suteikia galimybę padidinti klijuojamo paviršiaus plotą. Klijai pasiskirsto ne tik paviršiuje, bet ir į gylį, didėja pasipriešinimas atplėšimui. Išbandėme šį produktą su labiausiai inovacijų ieškančiais savo klientais. Sulaukėme ypač daug gerų atsiliepimų. Tiesa, gavome ir naudingų pastabų. Todėl aktyviai konsultuojamės su BASF ir produktą tobuliname. Be to, su BASF diskutuojame ir dėl naujų gaminių. „Kauno šilas“ greitai gali pradėti gaminti „Neoporą“ su biomasės balansu. Jau kitą sezoną savo klientams pateiksime naują ir patobulintą gaminį – „Šiloporą Neo“ su grioveliais. Jis taupys ne tik šilumą, pinigus, atlaikys visas apkrovas, bet ir bus eksploatuojamas pagal paskirtį ilgiau nei standartinius 50 metų“, – dar daugiau galimybių klientams siūlo N. Miliukas. „Kauno šilo“ atstovas neslepia, kad kompanijos tikslas yra ir pateisinti vartotojų lūkesčius, ir užsitarnauti statybininkų pasitikėjimą.

/img/banners/Artwork Milena_Structum_340x600px.gif
Būk pirmas!