Dviejų „Rail Baltica“ projektų specialiuosius planus rengs „Kelprojektas“ ir „Kelvista“

2022 m. birželio 17 d.

Structum.lt.

portalas@structum.lt

„Rail Baltica“ projekto Lietuvoje įgyvendinimą atsakinga „Lietuvos geležinkelių“ bendrovė „LTG Infra“ pasirašė sutartis su dviejų konkursų laimėtojais – bendrovėmis „Kelprojektas“ ir „Kelvista“.

 

Pagal vieną jų bus suplanuota Panevėžio geležinkelio mazgo infrastruktūra, pagal antrąją – rengiami regioninių stočių ir inžinerinių sistemų projektavimui reikalingi dokumentai „Rail Baltica“ ruože nuo Kauno iki Lietuvos–Latvijos sienos, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.

„Parengus Panevėžio mazgo specialųjį planą bus galutinai aišku, kur bus statoma nauja tarptautinė Panevėžio keleivinė stotis. Tuo tarpu regioninių stočių specialusis planas identifikuos regioninių jungčių poreikius bei konkrečias vietoves. Planuojama, kad iš viso atkarpoje nuo Kauno iki Lietuvos–Latvijos sienos bus ne mažiaus kaip penkios regioninės stotys“, – pranešime sakė „LTG Infra“ „Rail Baltica“ koordinavimo vadovas Arenijus Jackus.

Pagal vieną konkursą bus perkamos projekto „Rail Baltica“ geležinkelių infrastruktūros Panevėžio geležinkelio mazge susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano ir poveikio aplinkai vertinimo paslaugos, kurios turės būti atliktos per dvejus metus. Sutarties vertė siekia beveik 950 tūkst. eurų (be PVM).

Remiantis antrąją sutartimi, paslaugos teikėjas per dvejus metus turės parengti „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas – Lietuvos ir Latvijos siena inžinerinių sistemų ir regioninių stočių susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planą ir poveikio aplinkai vertinimą. Sutarties vertė siekia 740 tūkst. eurų (be PVM).

Konkursų laimėtojas turės įvertinti situaciją, suformuoti sprendinius parengiant „Rail Baltica“ plėtros alternatyvas, nustatyti žemės paėmimą visuomenės poreikiams, įvertinti planuojamos infrastruktūros poveikį aplinkai.

„Rail Baltica“ yra geležinkelio transporto infrastruktūros projektas, kurio tikslas – integruoti Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje bus nutiesta 870 km greitojo elektrifikuoto geležinkelio dvikelio, kuriuo traukiniai važiuos iki 249 km per valandą greičiu.

Šaltinis: BNS

https://structum.lt/wp-content/uploads/2022/05/Soninis-05-1.jpg

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Būk pirmas!