Investicijos į patikimas viešbučių technologijas atsiperka

2018 m. liepos 26 d.

Admin Structum.

Išmaniosios technologijos ne tik leidžia mažinti viešbučių išlaikymo sąnaudas jų valdytojams, taupyti darbuotojų laiką, bet ir kuria atmosferą, į kurią svečiai nori sugrįžti. Aukščiausios kokybės galima tikėtis, kai vienas su kitu derinami ir jungiami gerai žinomų gamintojų produktai.

Išmanioji sistema pasirūpins energijos tausojimu

Jungiklių ir išmaniųjų namų sistemų centro „JUNG Vilnius“ vadovas Raimundas Skurdenis teigia, kad turbūt sudėtingiausia kiekviename viešbutyje veikianti sistema yra administravimo programa, fiksuojanti svečių atvykimo ir išvykimo laiką. Tačiau šią sistemą turi prižiūrėti žmonės – nenaudojamuose kambariuose išjungus šildymą bei kondicionierių, sutaupoma išteklių, bet kažkas turi stebėti ir pasirūpinti sistemų išjungimu, o vėliau įjungimu.

„JUNG Visu Pro Hotel“ programinė įranga, suderinama su populiariausiomis viešbučių valdymo sistemomis (pavyzdžiui, „Oracle Hospitality OPERA“, „Oracle Hospitality Suite 8 PMS“, „Protel PMS“, „Assa Abloy“), užtikrina, kad įdiegtos valdymo bei inžinerinės sistemos derės tarpusavyje, o visų funkcijų kontrolė bus patikėta bendrai sistemai. Tai reiškia, kad, pažymėjus svečių atvykimo ar išvykimo laiką, pati išmanioji sistema pasirūpins energijos taupymu. Svečiams prisiregistravus, šildymas bei vėdinimas įsijungs automatiškai ir sukurs jaukią atmosferą.

„Skirtumas tarp išmaniosios sistemos ir bandymo pildyti informaciją rankiniu būdu yra toks, kaip skirtumas tarp matavimo lazeriniu matuokliu ir matavimo iš akies. Jei kalbame apie vieną savaitę, galbūt pigiau tai patikėti personalui, bet žmogus pamiršta, daro klaidų, netyčia kartojasi. Išmanioji sistema viską atlieka itin tiksliai, leidžia turėti mažiau darbuotojų, o surinkti duomenys ir jų analizė padeda tobulinti kasdienius procesus“, – aiškina R. Skurdenis.

Atrakinimas ir kambario funkcijų valdymas

Prie šios išmaniosios valdymo sistemos gali būti prijungiama ir elektroninių kortelių sistema, reikalinga durims atrakinti ir kambario funkcijoms valdyti. Lankytojui paspaudus mygtuką, kad jam reikia sutvarkyti kambarį arba, priešingai, kad jis nori būti netrukdomas, tai tampa matoma visoje sistemoje, įskaitant aptarnaujančiojo personalo telefonus. Visi iškvietimai fiksuojami, o tai leidžia stebėti darbo efektyvumą. „Senasis tvarkymo modelis buvo vienas darbuotojas, lėtai einantis per viso aukšto kambarius. Su bendra išmaniąja sistema šis darbuotojas gali telefone matyti konkrečias jam skirtas užduotis ir nešvaistyti laiko kitiems dalykams. Be to, administracijos personalas visada mato, kokie darbai jau padaryti, o kokie dar laukia“, – teigia „JUNG Vilnius“ vadovas.

Funkcionalus kambario valdymas svečiams

Visgi viešbučių lankytojams paprastai labiausiai patinka į kelis paprastus mygtukus šalia lovos sutelktos funkcijos. Pabudus galima vienu mygtuko paspaudimu suaktyvinti automatiškai atsitraukiančias užuolaidas, padidinti vėdinimo intensyvumą ar įjungti naktinio staliuko šviestuvą. Analogiškai einant miegoti kitu mygtuku išjungiamas viso kambario apšvietimas, užtraukiamos užuolaidos, o televizorius perjungiamas į budėjimo režimą. Anot R. Skurdenio, daugybė šiuolaikinių viešbučių rimtai svarsto galimybę leisti svečiui numeryje įdiegtas išmaniąsias sistemas – pradedant durų atrakinimu, apšvietimu, klimato kontrole ir baigiant filmų pasirinkimu – valdyti tiesiog išmaniajame telefone ar planšetiniame kompiuteryje jam priimtiniausia kalba.

/img/banners/Artwork Milena_Structum_340x600px.gif
Būk pirmas!