JCB realybe pavertė tai, kas atrodė neįmanoma


 

Apklausus klientus, paaiškėjo, kad jiems reikia mašinos, iš kurios kabinos atsivertų geriausias matomumas. Be to, kad ji išsiskirtų didžiausiu įmanomu stabilumu, manevringumu, mobilumu ir būtų patogiai prižiūrima. Net trejus metus buvo kuriama mašina, kuri patenkintų visus šiuos klientų poreikius. Per tą laiką bendrovė JCB sugebėjo išsaugoti visišką slaptumą, savo naujausią projektą vadindama tik kodiniu pavadinimu „Project 710“. Ir štai šių metų kovą pagaliau iškilmingai pristatytas naujausias JCB kūrinys – kompaktiškas ratinis ekskavatorius „JCB Hydradig“. Tai – inovatyvi kasimo, kėlimo, krovinių ir įrangos vežimo mašina, skirta dirbti tankiai užstatytose miestų teritorijose, judriose gatvėse bei keliuose. Pasak JCB bendrovės atstovų, sukūrus šią mašiną buvo perrašytos iki šiol nusistovėjusios taisyklės ir gerokai kilstelėta statybinei technikai keliama kokybės kartelė. „Su „JCB Hydradig“ mums pavyko sudėti visus penkis klientų poreikius į 10 tonų sektorių“, – džiaugėsi bendrovės JCB inovacijų ir augimo vadovas Timas Burnhope’as. Anot bendrovės atstovų, „Hydradig“ yra ypatinga mašina. Ji, pakeitus nusistovėjusį dizainą, realybe pavertė tai, kas iki šiol atrodė neįmanoma, ir išsprendė penkis pagrindinius klientų poreikius. Kiekvieną jų verta apžvelgti atskirai.

Matomumas.T. Burnhope’as prisiminė: „Dėl būtinybės užtikrinti dirbančiųjų statybų aikštelėje saugą mūsų klientams buvo svarbiausias geras kabinoje sėdinčio operatoriaus matomumas.“ Perkėlus ekskavatoriaus variklį iš transporto priemonės viršaus į apačią, operatoriai gali džiaugtis 360 laipsnių vaizdu ir iš savo kabinos matyti tai, kas vyksta ties visais keturiais ekskavatoriaus ratais, be jokių papildomų veidrodėlių ar galinio vaizdo kamerų.

Stabilumas.Kadangi ekskavatoriams vis dažniau tenka ne tik kasti, bet ir kelti sunkius krovinius, antras pagal svarbą poreikis buvo stabilumas. „JCB Hydradig“ galinės iškyšos kampas (angl. tail swing) yra mažiausias iš tos pačios klasės mašinų. Be to, transmisija ir hidraulinis siurblys buvo perkelti iš viršutinės mašinos dalies į važiuoklę ir sumontuoti mašinos tarpuratyje, tad pažemėjo „Hydradig“ svorio centras. Tai padėjo užtikrinti didžiulį stabilumą keliant ir išsaugoti jį važiuojant. Patobulinus strėlę, kėlimo jėga padidėjo iki 1 000 kg, sukantis 360 laipsnių kampu. Be to, naujoji JCB mašina yra apie 150 mm žemesnė už panašius konkurentų ekskavatorius, ir gali būti vežama standartinėje dengtoje priekaboje.

Mobilumas.„Statybų aikštelės tampa vis ankštesnės, o dauguma klientų reikalavo manevringumo, kitiems reikėjo didesnio mobilumo, kad mašinos galėtų kur kas greičiau judėti iš vienos aikštelės į kitą“, – dar du poreikius įvardijo T. Burnhope’as. Su „Hydradig“ judant iš vienos statybų aikštelės į kitą galima pasiekti net 40 km/val. greitį. Šį maksimalų greitį operatorius gali išnaudoti dėl žemo ekskavatoriaus svorio centro ir nepralenkiamo stabilumo. Maža to, JCB siūlo ir priekabą, specialiai skirtą mašinai „Hydradig“. Todėl tas pats operatorius kartu su statybinėmis medžiagomis gali gabenti ir įvairius priedus bei kaušus, reikalingus skirtingiems statybų darbams atlikti.

Manevringumas.„JCB Hydradig“ vadinamas manevringiausiu pasaulyje ratiniu ekskavatoriumi. Galimybė valdyti visus mašinos ratus užtikrino nepaprastą mašinos manevringumą ir maksimalų pravažumą net itin ankštose vietovėse. Kadangi galinė iškyša sumažinta iki vos 120 mm, su „Hydradig“ galima dirbti net ir ankštesnėje aikštelėje ar vienoje eismo juostoje.

Lengva priežiūra.JCB klientams buvo svarbi ir galimybė saugiai vietoje atlikti visus svarbiausius mašinos priežiūros darbus. Dėl šone sumontuoto „Hydradig“ variklio su plačiai atsiveriančiu plieniniu dangčiu operatorius turi visišką priėjimą prie variklio ir aušinimo sistemos. Taigi visi kasdieniai patikrinimai ir įprasta priežiūra gali būti saugiai atlikti vietoje. Taip sumažėja galima prastovos trukmė ir užtikrinamas didesnis saugumas aikštelėje. Be to, visos strėlės ir kaušo peties dalys yra labiau apsaugotos nuo korozijos, o tai pailgina mašinos eksploatacijos laiką be papildomos priežiūros.

Patogiausia vieta dirbti.Specialiai „Hydradig“ pritaikyta kabina sukonstruota taip, kad joje sėdintis operatorius galėtų džiaugtis ne tik išskirtiniu matomumu, bet ir ypatingu patogumu. Kadangi variklis sumontuotas važiuoklės apačioje, o kabinoje hidraulikos nėra, garsas ekskavatoriaus viduje siekia vos 69 dB. Taip sumažėja galimas operatoriaus nuovargis net ir dirbant visą dieną. Papildomo patogumo suteikia mechaniškai valdoma ir šildoma kėdė bei papildomi ranktūriai, leidžiantys operatoriui patogiau įsitaisyti. Be to, kabinoje yra spalvotas 7 colių monitorius liečiamuoju ekranu, kuriuo galima visiškai valdyti įrangą, pavyzdžiui, užprogramuoti variklį automatiškai išsijungti, kai mašina nenaudojama 2–30 sekundžių. Taip taupomas kuras. „Hydradig“ komplektuojama su telematine sistema „JCB LiveLink“. Todėl mašinų parko prižiūrėtojas gali per atstumą stebėti pagrindinius valdymo duomenis ir kuro sąnaudas, taip pat neleisti ekskavatoriaus užvesti be leidimo.

Laiko patikrintos dalys.Nors „Hydradig“ dizainas buvo visiškai perkurtas, tačiau palikti laiko patikrinti JCB komponentai ir technologijos: variklis „JCB Ecomax“, ašys, hidrauliniai cilindrai (angl. hydraulic rams), kabinos ir kitos pagrindinės dalys. Dyzelinis variklis „Ecomax Stage IV/Tier 4 Interim“ sukuria 81 kW (108 AG) galią ir aukščiausią industrijoje apsukų per minutę lygį, atitinka „Stage IV/Tier 4i“ emisijos reikalavimus, nenaudodamas brangių DPF filtrų. Todėl tai sumažina galimas klientų išlaidas ir kitus nepatogumus. Projektą inicijavęs JCB vadovas lordas Anthony Bamfordas džiaugėsi, kad jiems pavyko sukurti tikrai išskirtinį gaminį.

Kovą JCB pristatė ir naujus vidutinio dydžio 4–6 tonų ekskavatorius bei patobulintą populiarųjį mini ekskavatorių 8018. Buvo atnaujinti ir JCB vidutinio dydžio ratiniai krautuvai, pritaikius 457 ratinio krautuvo ypatybes 427 ir 437 modeliams, taip pat mažesniems 411 ir 417 modeliams. „JCB Attachments“ padvigubino hidraulinių smulkintuvų skaičių, sukonstravę juos taip, kad galėtų dirbti su ekskavatoriais, krautuvais su atvirkščiu kaušu ir kompaktinės klasės mašinomis. Be to, JCB pradėjo gaminti naują 9 tonų savivartį, patobulino vikšrinį ekskavatorių JZ140 ir sukūrė jau ketvirtąjį „HiViz“ teleskopinio krautuvo modelį. Oficialus JCB atstovas Lietuvoje – įrankių centrai „Stokker“.



Dalintis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

NAUJAUSIAS NUMERIS

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų

Paskutinės naujienos

Fasadai, kuriems nėra blogo oro

Vėdinamieji ir jiems giminingi bioklimatiniai fasadai šiuo metu laikomi vienais iš geriausių sprendimų siekiant palaikyti optimalią vidaus temperatūrą ir garso…

Has photos

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų