Kas padės išsiskirti socialiniuose tinkluose?


Pamenate 2012-uosius, kai visi prekių ženklai kaip pašėlę kūrėsi „Facebook“, samdė socialinių tinklų specialistus ir sakė, kad „čia ateitis“? Tais metais „Facebook“ perkopė 1 milijardo vartotojų ribą – tas pats 2018-aisiais prognozuojama ir „Instagram“. Deja, tai reiškia, kad konkurencinė kova socialinio tinklo sraute tapo dar nuožmesnė. Sėkmės formulę architektams siūlo architektų pora  „Quirky”.   

Nesvarbu, ar jie apsimeta fasado detalėmis, tai yra lietaus lašai, jie atskleidžia ne tik unikalią miesto perspektyvą, nepakartojamas asmenybes, bet ir meilę aplinkai.   

Socialinių tinklų siekėjai žvelgia į poros keliones ir nuotraukose atskleidžiamą architektūros grožį. Žavingas duetas žaismingai sąveikauja su aplinka, naudodamas miestą kaip savo sceną ir architektūrą kaip simbolius.  

Rezultatas – naujoviškos, vizualiai patrauklios nuotraukos, užfiksuojančios poros nuotykius. Nuostabios pozos, ryškios spalvos ir apgalvotos antraštės sujungiamos, kad sudarytų žavingas, juokingas žinutes, kurios nusipelno nuolat augančių poros socialinio tinklo siekėjų „Instagram“ skaičiaus. 


Dalintis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

NAUJAUSIAS NUMERIS

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų

Paskutinės naujienos

Fasadai, kuriems nėra blogo oro

Vėdinamieji ir jiems giminingi bioklimatiniai fasadai šiuo metu laikomi vienais iš geriausių sprendimų siekiant palaikyti optimalią vidaus temperatūrą ir garso…

Has photos

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų