Kas padės išsiskirti socialiniuose tinkluose?

2018 m. rugsėjo 3 d.

Agnė.

Pamenate 2012-uosius, kai visi prekių ženklai kaip pašėlę kūrėsi „Facebook“, samdė socialinių tinklų specialistus ir sakė, kad „čia ateitis“? Tais metais „Facebook“ perkopė 1 milijardo vartotojų ribą – tas pats 2018-aisiais prognozuojama ir „Instagram“. Deja, tai reiškia, kad konkurencinė kova socialinio tinklo sraute tapo dar nuožmesnė. Sėkmės formulę architektams siūlo architektų pora  „Quirky“.   

Nesvarbu, ar jie apsimeta fasado detalėmis, tai yra lietaus lašai, jie atskleidžia ne tik unikalią miesto perspektyvą, nepakartojamas asmenybes, bet ir meilę aplinkai.   

Socialinių tinklų siekėjai žvelgia į poros keliones ir nuotraukose atskleidžiamą architektūros grožį. Žavingas duetas žaismingai sąveikauja su aplinka, naudodamas miestą kaip savo sceną ir architektūrą kaip simbolius.  

Rezultatas – naujoviškos, vizualiai patrauklios nuotraukos, užfiksuojančios poros nuotykius. Nuostabios pozos, ryškios spalvos ir apgalvotos antraštės sujungiamos, kad sudarytų žavingas, juokingas žinutes, kurios nusipelno nuolat augančių poros socialinio tinklo siekėjų „Instagram“ skaičiaus. 

https://structum.lt/wp-content/uploads/2019/03/download-2.png

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Būk pirmas!