Londone pastatytas kilnojamasis tiltas

2018 m. rugpjūčio 17 d.

Admin Structum.

Šią savaitę, Londone iškilo kilnojamasis tiltas. Kaip sako bendrovės Cowi” inžinierius Vladas Opanasiukas, šis tiltas atrodo labai paprasto dizaino, bet iš tikrųjų, kalbant apie šį tiltą, nėra nieko paprasto. Ir konstrukcinės detalės, ir paprasta, bet ne minimalistinės architektūrinės tilto formos realizavimas reikalavo specifinių žinių.  

Tiltas jungia uostą su pramoniniu rajonu. Architektų studijos Knight Architects" direktorius Martinas Knightas pripažino, kad buvo labai malonu matyti kaip šis elegantiškas infrastruktūros elementas tapo realybe. Menka architektūrinė išraiška atspindi precizišką statybų kokybę.  

Antradienį, rugpjūčio 14 dieną, į vandenį buvo nuleisti su savaeigiai moduliniai transporteriai (SMPT), kurie 90° kampu buvo nuleisti į montavimo padėtį ir pritvirtinti.  Dvigubi hidrauliniai cilindrai, pakelia tiltą, kad leistų dideliems laivams perplaukti. 

Daugelyje šalių (pavyzdžiui, JAV, Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje) kuriamos modernios tiltų valdymo ir priežiūros sistemos, apimančios modernias kompiuterines programas bei sumaniąsias technologijas, signalizuojančias apie galimų grėsmių atsiradimą realiuoju laiku. Visame pasaulyje didelis dėmesys skiriamas konstrukcijų analizės ir projektavimo metodams tobulinti, todėl atsiranda galimybė projektuoti išskirtinių architektūrinių formų ir geometrinių parametrų statinius. Galima įvertinti ir modeliuoti konstrukcijų elgseną realiomis eksploatacijos sąlygomis, atsižvelgiant į taikomos medžiagos ypatumus bei savybių kaitą laikui bėgant. Šios naujovės buvo įdiegtos ir šį kartą. 

Korpusas turėjo būti pakankamai lengvas, kad jį būtų galima pakelti, bet pakankamai stiprus. Todėl mes pasirinkome ortotropinį plieno tirpalą, kuriuo dengėme asfaltą. Jis yra lengvesnis ir lankstesnis nei betonas, o tai žymiai sumažina jėgos, reikalingos jo pakėlimui, poreikį", – pasakoja inžinierius.  

Jis pridūrė, kad tiltas yra palyginti platus. Todėl norint išlaikyti stabilumą tiltui sukantis, teko naudoti siaurėjančias išilgines sijas. Jos iš Belgijos buvo atgabentos ir sumontuotos per 36 valandas. 

/img/banners/VELUX_FRW_Enduser_Ad_half_web_baner_340x600_LT.JPG
Būk pirmas!