„Louis Vuitton“ parduotuvės – šiuolaikiška koncepcija ir elegancija

2020 m. gruodžio 29 d.

„Structum“ redakcija.

portalas@structum.lt

Prekės ženklas „Louis Vuitton“ visame pasaulyje yra žinomas dėl savo atsidavimo mados pasauliui, kultūrai, menui ir architektūrai. Pietryčių Azijoje, Singapūre, esanti parduotuvė išsiskiria savo naujoviška šiuolaikiška koncepcija.

Parduotuvė yra architektų studijos „Safdie Architects“ projektas ir yra viena iš komplekso „Krištolo paviljonai“ dalių.

Parduotuvės interjerą kūrė garsus interjero dizaineris Peteris Marino, kuris ne pirmą kartą bendradarbiauja su prabangos prekių milžine LVMH. Pagrindinis tikslas buvo kad parduotuvė būtų tarsi LV produktų galerija ir atskleistų aukštosios mados eleganciją.

Pasirinkta vieta dizaineriams pateikė nemenkų iššūkių, nes teko spręsti klausimą, kaip sukontroliuoti tropinės saulės gausą.


„Krištolo paviljonas“ yra asimetriškas stiklo statinys su netaisyklingai pakreiptu fasadu. Dėl neįprastas konstrukcijos į pastatą saulė ir šviesa patenka iš visų pusių.

Į pastato vidų patenkantys šešėliai sukuria ištisines baltas linijas, kurios interjerui suteikia papildomo žavesio. Šešėliai išryškina ir interjero atspalvius. Tam, kad būtų galima valdyti apšvietimą ir apsaugoti prabangos prekes nuo žalingų UV spindulių, projektavimo komanda naudojo įmonės „Sefar“ sukurtą medžiagą.

Parduotuvė išsiskiria ir savo burlaivio forma. Jūrinė tematika prekės ženklui ir interjero dizaineriui P. Marino nėra svetima. Primename, kad architektų „Jun Aoki & Associates“ ir Niujorko architektūros studijos įkūrėjas P. Marino„Louis Vuitton“ parduotuvės Osakoje fasadą kūrė pagal senų japonų prekybinių laivų burių idėją. Fasado burės turėjo pabrėžti miesto, kaip uosto svarbą. Kaip atrodo Osakoje esanti parduotuvė galite pamatyti čia.

https://structum.lt/wp-content/uploads/2020/10/ismanusis7.gif

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Būk pirmas!