Pristatė inovatyvų sprendimą vidiniai įmonių komunikacijai gerinti


Lietuvoje pristatyta Nyderlandų energijos tiekėjo „Eneco“ pradėta naudoti aplikacija, kuri padeda darbuotojams planuoti susitikimus milžiniškame bendrovės biure Roterdamo mieste.

14 aukštų bendrovės „Eneco“ pagrindiniame biure dirba daugiau kaip 3000 darbuotojų, todėl organizuoti darbą tokio dydžio kolektyvui – nėra paprasta. Olandų atstovai teigė, kad didėjant kolektyvui jie susidūrė su didele problema – nebuvo vieningos ir centralizuotos sistemos, kuri leistų darbuotojams matyti posėdžių kambarių užimtumą. „Eneco“ atstovai teigia, kad problemos nebūtų, jeigu egzistuotų 5 ar 10 pasitarimų kambarių, tačiau jų bendrovėje tokių posėdžių salių – daugiau kaip 200.

Anksčiau įmonė naudojo paprastą sistemą – darbuotojai ant kambarių durų palikdavo lapelius, kuriuo metu rezervuoja konkrečią salę, o tie kurie nespėdavo – eidavo iš kambario į kambarį ieškodami laisvos vietos bei tiksliai nežinodami, kiek laiko salė bus laisva. „Macaw“ vadovė Lietuvoje Goda Šniokaitė teigia, kad su panašiomis problemomis pradeda susidurti ne tik didžiosios korporacijos, bet ir mažesnės bendrovės kitose šalyse.

„Nereikia toli žiūrėti – Lietuvoje gausu verslo centrų, kuriuose dirba ne viena, bet daug įmonių, kurios neturi bendros susitikimų kambarių ar atskirų salių rezervavimo sistemos. Daugeliui ši problema net neatrodo rimta, tačiau turime kalbėti apie laiko efektyvumą, kas yra labai svarbu šiuolaikiniame darbe.“, – teigia G. Šniokaitė.

Tyrimai rodo, kad darbuotojai kiekvieną dieną, ne savo noru, beveik po kelias valandas atlieka darbus, kurie galėtų būti automatizuoti arba supaprastinti, kaip ir mūsų pateikiamu atveju. Ir mes net nenorime sakyti, kad tai padeda įmonei taupyti, tai labiau padeda darbuotojui jaustis komfortabiliai ir daug greičiau atlikti savo užduotis.

Siekė prisitaikyti prie eilinio darbuotojo

Paskutinius kelerius metus daugelis IT bendrovių kuria ne tik sistemas, kurios veikia darbuotojų kompiuteriuose, tačiau vis labiau pradeda kreipti dėmesį į mobiliuosius įrenginius.

„Anksčiau daugelis buvo įpratę naudotis įvairiomis darbo sistemomis tik iš darbinių kompiuterių – e-paštas dažnu atveju tikrinamas tik fiziškai būnant biure ir panašiai. Mes į viską žiūrime kiek kitaip – visos mūsų kuriamos sistemos yra pritaikomos eiliniam darbuotojui, kad jis ir būdamas namuose ar pakeliui į darbą galėtų matyti vykstančius procesus, rezervuoti susitikimus. Todėl daugeliui savo produktų kuriame ne tik „sistemą“, bet ir aplikaciją, kuria gali naudotis visi darbuotojai“, – sako G. Šniokaitė.

Anot pašnekovės, sistema šiuo metu yra veikianti, tačiau vis dar vyksta kūrimo darbai: „Šiuo metu mūsų minėta bendrovė naudoja jau antrąją versiją šios sistemos. Šis projektas yra įdomus eksperimentas, nes funkcionalumą kuriame atsižvelgdami į darbuotojų pastabas ir siūlymus, stengiamės įtraukti kuo platesnį vartotojų ratą į visą procesą ir tai duoda tikrai gerus rezultatus“.

Sukurti ir įdiegti sistemą truko 5 savaites: „Prie projekto dirbo komandos Lietuvoje ir Olandijoje. Tikrai buvo iššūkis, nes kaip ir minėjau, sistemą kūrėme labiau darbuotojams, stengėmės prisitaikyti prie jų norų ir pageidavimų“.

Pranešimas redaguotas. Originalus pranešimas čia 


Dalintis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

NAUJAUSIAS NUMERIS

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų

Paskutinės naujienos

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų