RATŲ BLOKAVIMO SISTEMA GELBĖJA GYVYBES

2019 m. rugpjūčio 8 d.

Admin Structum.

admin@estructum.lt

Kiek būtina investuoti, kad darbe būtų apsaugota žmogaus gyvybė? Atsakymas vienareikšmis – tiek, kiek reikia, o saugos sistemos turi būti geriausios kokybės ir atitikti aukščiausio lygio patvarumą. Tokius reikalavimus sau išsikėlė pasaulinis krovimo sistemų lyderis „Rite-Hite“, kurdamas specialius sunkvežimių ratų blokavimo saugos įrenginius.

Atrodo, iškrauti krovinį iš sunkvežimio iškrovimo aikštelėje nėra sudėtinga užduotis. Bet tai netiesa. Darbus stengiamasi atlikti greitai ir tvarkingai, vis dėlto net menkiausias sunkvežimio judesys gali tapti ir jau ne kartą yra tapęs krovėjo traumos ar net žūties priežastimi. Sunkvežimis, nors ir stovintis, rieda dėl svorio centro kaitos iškrovimo metu – dėl automobilinio krautuvo judesių, dėl krovinių svorio sumažėjimo arba didėjimo. Tam išvengti buvo sukurtas paprasčiausias ir efektyviausias sprendimas „Global Wheel-Lok“, kuris padeda išvengti sunkvežimio net ir minimalaus judėjimo bei priekabų kilimo iškrovimo aikštelėje. Ratų blokavimo sistema skirta užtikrinti, kad bet kokio tipo priekaba nepajudėtų krovos darbų metu. Galinius sunkvežimio ratus patikimai ir tvirtai iš vairuotojo pusės blokuoja integruota 510 mm aukščio fiksavimo rankena. Ji leidžia apsaugoti personalą, krovinius ir įrangą, o, svarbiausia, garantuoja, kad kraunant sunkvežimį ar priekabą neiškris automobilinis krautuvas. Ištrūkti iš sistemos „Global Wheel-Lok“ stipraus apkabinimo praktiškai neįmanoma – jos tempiamoji jėga siekia 17 tonų.

Kai sunkvežimis privažiuoja prie iškrovimo aikštelės, jis atsiduria tarp ratų kreipiančiųjų, kurios padeda nukreipti sunkvežimį į tinkamą poziciją prie rampos arba aikštelės vartų. Ratui pradėjus kontaktuoti su blokavimo mechanizmo jutikliu, blokavimo rankena ima judėti iškrovimo aikštelės link ir automatiškai matuoja ratų skersmenį nuo 700 iki 1200 mm, kad užtikrintų maksimalų blokavimą. Mažesnėms transporto priemonėms galima naudoti 375 mm ratų blokavimo rankeną. Kai sunkvežimis pasiekia reikiamą padėtį, operatorius aikštelės viduje paspaudžia ratų blokavimo sistemos jungiklį ir suaktyvina užraktą. Žalia šviesoforo šviesa aikštelės viduje ir raudona lauke rodo, kad sunkvežimis yra pakraunamas arba iškraunamas.

Norėdamas atlaisvinti sunkvežimio ratus iš patikimų sistemos „Global Wheel-Lok“ gniaužtų, operatorius paspaudžia atrakinimo mygtuką – šviesos signalai keičiasi ir rodo, kad sunkvežimis yra laisvas ir gali judėti. Beje, netikėtai dingus elektros energijai, sistemoje „Global Wheel-Lok“ numatyta galimybė blokuojančią sunkvežimio ratų rankeną pakelti rankiniu būdu.

Svarbus sistemos pranašumas – medžiaga. Sistema „Global Wheel-Lok“ pagaminta iš itin stipraus plieno. Siekiant apsaugoti nuo korozijos, visi konstrukciniai ratų blokavimo sistemos komponentai yra cinkuoti arba dažyti. Fiksavimo sistemą sudaro 230 V hidraulinio bloko hidraulinis cilindras. Ratų kreipiančiosios pagamintos iš cinkuoto plieno.

Šią paprastą ir patikimą elektromechaninę konstrukciją iš kelių judamųjų dalių ne tik lengva sumontuoti, bet ir prižiūrėti. „Global Wheel-Lok“ puikiausiai veikia visomis oro sąlygomis. Ir, nors sistema yra gana dažna užsienyje, Lietuvoje tai kol kas naujovė. Todėl kompanijos „Kam-Bud“, kuri yra vienintelis sertifikuotas bendrovės „Rite-Hite“ atstovas Lietuvoje, pasiūlymas yra unikalus.

www.rite-hite.com

Temos:

apsauga
https://structum.lt/wp-content/uploads/2019/03/download-2.png

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Būk pirmas!