„Re. Formatas“ – griežto subtilumo anatomija


Objekto pavadinimas, vieta: sporto klubas „Re.Formatas“, Jasinskio g. 16, Vilnius

Užsakovas: „Darnu Group“

Interjero architektė: Agnė Stanikūnaitė

Įgyvendinimo metai: 2019

Išskirtinių emocijų ir patirčių sporto klubas „Re.Formatas“, kurio industrinis stilius sujungia griežtą modernizmą ir elegantiškas linijas bei tekstūras, kuria darnią inovatyvumo, tvirtumo ir subtilumo pusiausvyrą.

Koncepcijos gimimas

Ieškodama interjero architektų, galinčių išpildyti erdves gyvenimui, darbui ir poilsiui kuriančios įmonės „Darnu Group“ lūkesčius bei pasiūlyti savo koncepciją, kompanija norėjo bendradarbiauti su kūrėjais, kurių specializacija – industrinis stilius. Interjero architektė Agnė Stanikūnaitė pasakoja, kad užsakovai jau buvo susipažinę su jos kūryba, todėl rasti bendrą kalbą nebuvo sudėtinga. Kūrėja teigia iškart supratusi užsakovo lūkesčius ir pasiryžo juos maksimaliai įgyvendinti.

„Užsakovai pristatė koncepciją keliais konkrečiais pavyzdžiais, ir leido temą vystyti man taip, kaip ją įsivaizdavau, pradedant pavadinimu, logotipu ir, žinoma, interjero idėjomis. Diskusijos trukdavo labai neilgai, esminių korekcijų nebuvo, iš pasiūlytų variantų lengvai pasirinkdavome vieną ir toliau plėtodavome išgrynintą idėją interjere“, – prisimena A. Stanikūnaitė ir džiaugiasi, kad jos bei užsakovų mintys greitai sutapo, o tai yra didelis įvertinimas, nes, pasak kūrėjos, „Darnu Group“ įmonių grupė vysto puikius projektus ir dirba su daugybe dizainerių bei architektų.

Įmonių grupės „Darnu Group“, investavusios į sporto klubą 1,7 milijono eurų, korporatyvinių reikalų ir rinkodaros direktorė Akvilė Liaudanskienė teigia, kad tarp įmonės vertybių įrašytos drąsa ir inovatyvumas nėra tik gražiai skambantys žodžiai – kuriant kažką naujo visuomet ieškoma dar neužpildytų nišų ir originalaus, drąsaus požiūrio.

Anot jos, visame įmonių grupės veiklų kontekste –  tiek NT vystymo srityje, tiek viešbučių valdyme, tiek sporto veikloje – ieškoma standartus laužančių sprendimų, kurie dažnai sudėtingiau įgyvendinami, bet ilgainiui pateisina lūkesčius ir klientams pasiūlo išskirtinius produktus bei paslaugas.

„Pakankamai užpildytoje sporto klubų rinkoje buvo svarbu atrasti savo unikalų veidą ir pasiūlyti klientams tokią patirtį, kurios nerasi niekur kitur“, – sako A. Liaudanskienė ir mano, kad sujungus „Darnu Group“ sporto komandos kompetencijas su interjero architektės Agnės Stanikūnaitės kūrybinėmis idėjomis, rezultatas pateisino dideles pastangas.

Sapnas, virtęs realybe

Procesas prasidėjo, kaip ir dirbant su dažnu projektu, – nuo plano ir funkcinių zonų. Anot dizainerės, visi dirbo savo darbą, o galutinį produktą „apvilko“ vientisas stilius. Pirmosios vizualizacijos tapo patvirtinimu, kad einama gera linkme – sukurtas įėjimo koridorius, registratūra, baras ir poilsio zona. Beje, tikslingai prie interjero derančias duris iš stiklo ir metalo šiame sporto klube gamino MB „Piritas“ komanda.

„Mintyse pradėjusi projektuoti jau turėjau bendrą vaizdą. Kai užsakovai jį palaimino, tiesiog plaukte viskas išplaukė. Vienintelė erdvė, prie kurios stojau ir grįžau kelis kartus, kol gavau norimą rezultatą, buvo pati pagrindinė: nenorėjome daug detalių, bet tuščių sienų palikti irgi negalėjau. Todėl vieną naktį susapnavau, ką ten reikia padaryti! Panaudojau fragmentą, būdingą tiltų konstrukcijoms, kurias matome apačioje, ir pritaikiau jį sienoms. Labai džiaugiuosi šiuo pasąmonėje išplaukusiu vaizdiniu, kad jį pavyko realizuoti,“ – entuziastingai pasakoja interjero architektė.

Kūrėja tikina, kad pats konceptas padiktavo naudoti daug metalo, o prie jo prigijo ir natūralus varis, pagyvinęs erdvę. Ieškota sprendimų, kurie medžiagiškumu susilietų, bet ir kartu taptų „OHO“ faktoriumi. Iš pažiūros – tai nieko nauja – varis, juodasis metalas, betonas ir medis. Tačiau jų deriniai ir tai, kaip viskas susižaidė su apšvietimu, kaip šios panaudotos medžiagos išgavo visumą, kurią norisi akimis sekti, stebėti, grožėtis, tapo nuosekliai išpildytu interjero stiliumi.

„Nuo pradžių buvo aišku, kad interjere vyraus tamsios spalvos, norėjosi tokio neįpareigojančio, tačiau ne atsitiktinio „andergraundo“ stiliaus, gero jausmo ir, nors juodos spalvos nemažai, – viskas tikrai pavyko kaip ir norėjome“, – teigia kūrėja ir akcentuoja, kad itin daug dėmesio skirta apšvietimo sprendimams.

Neįprasčiausi sprendimai

Per keturis mėnesius sporto klubo interjeras sulaukė itin daug pagyrų. „Man pačiai labai patinka dušinės. Pati niekur tokių nemačiau, jos sulaukia ypatingai daug pagyrų. Šis sprendimas išplaukė iš bendros koncepcijos, nes nesinorėjo, kad viskas būtų labai atšiauru, todėl griežtas formas dailinau pusapvalėmis formomis, kurios ir padiktavo būsimų dušų idėją.

Taip pat žmonės atkreipia dėmesį į betono apdailą, kokybiškas dangas sporto erdvėse. Jos tarsi tikra oda – tai tikrai neliko neįvertinta. HIIT salė! Kuri yra pulsuojanti energija. RGB besikeičiančiomis spalvomis, kviečianti įsilieti, taip pat sulaukė daug gerų atsiliepimų. Daug liaupsių sulaukia ir geriamo vandens čiaupai „Stay Hydrated“ bei jų neoniniai užrašai“, – pasakoja A. Stanikūnaitė.

Planuojami dar du sporto klubai

Interjero dizainerė atskleidžia, kad Jasinskio g. 16 esantis „Re.Formatas“ – tik pradžia. „Jau esame suprojektavę antrąjį „Re.Formatas“ sporto klubą „Park Town“ verslo centre, Vilniuje. Jį projektuodama laikiausi tos pačios idėjos, tik stengiausi ją išpildyti naujose patalpose. Mano akimis, tai bus dar vienas konceptualus kokybišką sportą mėgstančiam klientui skirtas sporto klubas“, – džiaugiasi kūrėja.  Trečiasis sporto klubas planuojamas naujai vystomame „Paupyje“, Vilniaus senamiestyje.

Didelis dėmesys medžiagiškumui

UAB „Admodum“ komanda prie projekto „Re.Formatas“ prisidėjo siūlydama didelį paslaugų spektrą. „Reikėtų pradėti nuo to, kad „Re.Formato“ projekte išlipome iš sąvokos „baldininkai“. Visos metalo konstrukcijos, esančios objekte, t. y. lubų, koridoriaus sienų denginiai, erdvių tinklinės pertvaros, buvo konstruotos ir montuotos mūsų komandos. Taip pat vario plokščių sienų dekoras su integruotais veidrodžiais dažytos MDF rėmuose. Dušų pertvaros iš organinio stiklo su dažyto metalo rėmeliu – itin lengvas ir stilingas sprendimas. Registratūros stalas dengtas lietu betonu, sulčių baro stalviršis – iš lietos akmens masės. Lengviausia dalis – persirengimo spintelės, gamintos iš kompaktinio laminato. Taip pat gaminome suoliukus, džiovintuvų lentynas, stalus sulčių baro lankytojams, svarmenų laikiklius, spinteles masažo kabinetui ir kt.“, – pasakoja projekto vadovas Donatas Česnulis, sakydamas, kad visas projektas nuo pradžių buvo unikalus.

Svarbu paminėti, kad specialistai glaudžiai bendradarbiavo su dizainere. Konsultuojant „Admodum“ ekspertams, o dizainerei pasitelkiant visą darbo patirtį, medžiagos atrinktos itin kruopščiai, užtikrinant geriausią įmanomą rezultatą. „Patalpos renovuotos, dizainas išskirtinis. Todėl medžiagiškumui buvo skirtas itin didelis dėmesys“, – akcentuoja projektų vadovė, o paklausta apie baldus teigia, kad tokiame visuomeninės paskirties objekte svarbiausia, kad baldai būtų aukštos kokybės ir galėtų atlaikyti lankytojų masę. Tad, renkantis medžiagas, projektuojant ir gaminant baldus, būtina atsižvelgti į visus baldų eksploatavimo faktorius, kad būtų užtikrina puiki kokybė.

„Admodum“ komanda šiame projekte siekė pateisinti užsakovų lūkesčius, todėl praktiškai dirbdama rėmėsi „vieno langelio“ principu, suteikiančiu geriausią galutinį verslo interjerų įrengimo estetinį rezultatą saugiausiu ir lengviausiu būdu bei neviršijant pradinio biudžeto.

Misija – kokybės standartas

Gfitness“ projekte dalyvavo nuo pat pradžių ir padėjo sukurti bendrą klubo koncepciją, įkvėptą dabartinės rinkos tendencijų. Siekdami užtikrinti puikius rezultatus, „Gfitness“ ekspertai kartu su „Re.Formatas“ komanda lankėsi Olandijoje ir Jungtinėje Karalystėje, analizavo geriausios praktikos atvejus. Visą idėją ir išdėstymą įkvėpė dabartinės rinkos tendencijos (grupinis mokymas, krosfitas, boksas, skaitmeninės fitneso technologijos) – mes sujungėme geriausius boutique fitneso studijos patirties pavyzdžius ir sukūrėme naujo tipo klubą.

„Projekte naudota tik aukštos kokybės įranga, prekių ženklai kalba patys: „LifeFitness“, „Hammer Strength“, „Escape Fitness“, „Pavigym“, „Myzone“ ir daug kitų. Inventoriaus pasirinkimas susijęs su „Re.Formatas“ užsakovų vizija, orientuota į aukščiausių paslaugų savo klientams teikimą ir tapsmą vienu iš sporto klubų rinkos lyderių. Tam pasiekti reikia tinkamai veikiančios, naudotojams saugios įrangos, leidžiančios atlikti net ir itin sudėtingus pratimus“, – pasakoja marketingo projektų vadovė Latvijoje Junona Andersone ir akcentuoja, kad aukštos kokybės įranga – būtinas kriterijus, kai klientams norima pasiūlyti gerą patirtį, todėl svarbu rinktis įrangą bei aksesuarus, kurie per kelias savaites nuo sporto klubo atidarymo pradžios neprarastų žavesio ir nenusidėvėtų. Be to, nuo sporto inventoriaus priklauso ir žmogaus fizinė būklė, pavyzdžiui, bloga kardioįranga gali sukelti sąnarių skausmą.

„Galutinis rezultatas mus džiugina! „Re.Formatas“ koncepcija yra viena pirmųjų Europoje – aukštos kokybės inventorius, gražus, aiškus pozicionavimas, autentiška emocinė patirtis – džiaugiamės, kad galėjome tapti šio projekto dalimi“, – pasakoja J. Andersone. Beje, iškilusius iššūkius „Gfitness“ komanda vertina kaip galimybę tobulėti ir išbandyti naujausius rinkos sprendimus, randant efektyviausią. Juk „Gfitness“ misija yra bendradarbiauti su klientais ir pasiūlyti kūrybingus bei profesionalius kūno rengybos sprendimus, kurie naujajame sporto klube „Re. Formatas“ padėtų jiems pasiekti savo tikslus ir populiarinti sveiką bei aktyvų gyvenimo būdą.

Tik efektyviausi sprendimai

UAB „Baltijos pašvaistė“ prie projekto „Re.Formatas“ prisidėjo laimėdama konkursą dėl patalpų remonto darbų. Įmonės komanda, dalyvaujant užsakovui ir projekto interjero dizaineriams, priėmė keletą patobulintų pakeitimų, numatydama lengvesnius įrengimo procesus. Visi kartu bendradarbiaudami įvykdė sutartinius įsipareigojimus ir įrengė pirmą Lietuvoje naujam tinklui priklausantį išskirtinio dizaino sporto klubą „Re.Formatas“.

Direktorius Vaidas Kaulius pasakoja, kad objekte visos numatytos apdailos plytelės buvo parinktos pagal dizainerės viziją. Dauguma jų buvo mažo formato (mozaikinės). Reikėjo suderinti ir dizainerių viziją su darbų atlikimo technologijomis: neišmontuojant senų apdailinių lubų įrengti patalpų vėdinimo, šildymo ir šaldymo sistemas, įskaitant „fankoilus“, įrengti priešgaisrinius stoglangius, užtikrinant šviesos nepralaidumą ir termoizoliaciją. Taip pat viena iš aktualių sąlygų buvo sumontuoti hidroizoliacinius sluoksnius suprojektuotose dušuose virš apačioje esančios parduotuvės ir vaistinės patalpų bei užtikrinti ilgalaikes hidroizoliacines savybes. „Baltijos pašvaistės“ komandos teigimu, visi iššūkiai arba darbiniai klausimai, iškilę atliekant darbus, buvo sprendžiami operatyviai, dalyvaujant užsakovui ir projektuotojams. „Viena sudėtingesnių aplinkybių ta, kad patalpos buvo antrame pastato aukšte, virš veikiančio prekybos centro. Darbams atlikti būtinos medžiagos į vietą buvo gabenamos rankomis. Kitas sunkumas – nestandartinių mechanizmų, kurie palengvintų atliekamus darbus, paieška“, – pasakoja specialistas, teigdamas, kad galutinis rezultatas įrodė, jog, taikant aukščiausius standartus, galima pasiekti puikių rezultatų ir realizuoti objektą, kuris nustebins ne vieną būsimą jo klientą.

Nuotr. Leonas Garbačauskas ir „Gfitness“ archyvas


Dalintis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

NAUJAUSIAS NUMERIS

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų

Paskutinės naujienos

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų