https://structum.lt/wp-content/uploads/2019/03/download.gif

Technologijų pažangos įkvepta 2021–ųjų spalva

2019 m. kovo 14 d.

Elektrinis mėlynos spalvos atspalvis, pavadintas „A.l. Aqua“ 2021 metais pasirodys mados, technologijų ir interjero srityse, – skelbia prognozavimo paslaugos teikiantys „WGSN“ kūrėjai.

Renkantis spalvą, WGSN tyrimo metodas apima didelių pokyčių įvairiose pramonės šakose tyrimą ir socialines bei ekonomines sąlygas. „A.l. Aqua“ teigiamai apibūdinamas ir dizainerių.

„Tai sportiškas, energingas atspalvis. Spalva – tendencinga”, – sakė kūrėjai.

Technologijų įkvėpta pastelinė mėlyna

„Spalvos, kartu su technologijomis, taps neatskiriama mūsų gyvenimo dalimi“, – sakė WGSN spalvų vadovė Jane Monnington Boddy. „Skaitmeninis pasaulis taps greitesnis, efektyvesnis ir dar labiau sujungtas į nedalomą visumą“.

„A.l. Aqua“ spalvos populiarėjimui didžiausią įtaką turės platus 5G taikymas, kuris plačiai prieinamas turėtų būti kaip tik 2021 m.

„Tai, kas anksčiau buvo pasiekta tik nedaugeliui, dabar taps įmanoma, todėl viskas pasaulis. Taigi, koncepcijos apie papildomą tikrovę ir dirbtinį intelektą taps prieinamesnės dėl greitesnio 5G greičio“, – aiškino ji.

„Mes taip pat pažvelgėme į populiariausias spalvas, kurios atsiranda internete, o mėlyna koralų nebuvo populiariausia pastaraisiais metais. Interneto svetainių tyrimas parodė, kad beveik dvigubai dažniau už mėlynos spalvos atspalvius ieškoma geltonos ir raudonos spalvos atspalvių, ir tris kartus daugiau žalios “, – sakė Monnington Boddy.

Socialinių tinklų įtaka

„Tokios svetainės kaip „Facebook“ ir „Twitter “, kuriomis mes kasdien bendraujame, naudojasi mėlynus prekių ženklus. Ilgėjant šiuose socialiuose tinkluose praleidžiamam laiko tarpui, didėja ir mūsų pozityvus požiūris į šiltą mėlyną spalvą”, – sako prognozuotojai.

Technologijos su mėlyna mums asociavosi jau senokai. Daugelio technologinių kompanijų logotipai yra mėlynos spalvos ir jų atspalvių, o kalbos, kad kelios gigantės pereis prie žalios sukelia audringas reakcijas.

„WGSN“ prognozuoja, kad mėlyna spalva turės didžiulį komercinį kontekstą ir bus ypač populiari interjeruose, ypač kuriant gyvenamąsias patalpas.

„Mėlyna yra spalva, kuri visada buvo komercinė – jūsų paletėje visada turi būti mėlyna“, – paaiškino Monnington Boddy ir priduria, kad 1990-aisiais dirbdama dizaino įmonėje į visas kolekcijas turėjo įtraukti mėlyną, nes ji buvo parduodama. Tačiau niekada tai nebuvo mados – metų – spalva. „Aqua AI“ turėtų tai pakeisti. Šis atspalvis priimtinesnis daugeliui žmonių. Beje, istorija panašėja su rožinės spalvos populiarėjimu, kuri iki pat 2016 metų buvo laikoma kičo, o ne aukštosios mados pasirinkimu. Vis dėlto, dizaineriai pakeitė daugelio nusistatymą šios spalvos atžvilgiu ir rožinė jau kelis metus karaliauja spalvų topuose (tiek griežtai vyriškų interjerų ir aprangos, tiek ir moterų tarpe). Ją greitai ir drąsiai imta vadinti tūkstantmečio spalva.

Kitas Monningtono Boddy pateiktas argumentas yra tas, kad ryškių spalvų populiarumas gali būti dėl vartotojų taip trokštamo optimizmo šiais neramios politikos laikais.

Kitąmet laukiame pastelinės žalios

Įmonė, kuri sudėtingų algoritmų pagalba, siekia sužinoti ateitį, skelbia ir kitų metų spalvą, t.y. pastelinė žalia.

„Šie ryškūs, vasaros atspalviai buvo naudojami tik mados pramonės sezoninėms paletėms, tačiau dabar matome, kad jie pasirodo visais metų laikais“, – sakė Monnington Boddy.

Pasak „WGSN” mažmeninės analizės įrankio „WGSN Instock” duomenimis, pirmųjų 2018 m. pusmetį geltonų produktų pardavimas padidėjo 18 proc.

„Mes nustatėme, kad vietoje juodos spalvos pardavimų rodiklių, kurio pardavimai taip pat išlieka dideli, geltona ir kitos ryškios spalvos užima vis didesnę rinkos dalį. Tos rinkos, kuri anksčiau pirmenybę teikė neultraliems, natūraliems tonams”, – sakė specialistė.

https://structum.lt/wp-content/uploads/2019/03/340x600.gif

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Būk pirmas!