Teigiamas emocijas kurianti kvapų magija


Kvapų rinkodara teigiamai veikia įmonės kliento psichologinę būseną, formuoja pozityvią tiek jo, tiek įmonėje dirbančių žmonių nuotaiką. Malonus kvapas naudingas verslui, prisideda prie prekių ženklo, įmonės vardo kūrimo. Anot natūralaus sojų vaško žvakių kūrėjų ir kvapų namų „Smells Like Spells“ steigėjų Viliaus Malinausko ir Mariaus Bartkevičiaus, skirtingi kvapai turi galią akcentuoti stilių, padėti susikaupti, suteikti energijos, o su lašeliu magijos, dažniausiai slypinčios kiekviename mūsų, dar ir prisidėti prie svajonių įgyvendinimo.

Atsakingas verslas su aplinkai draugiškomis medžiagomis

Ne vienas atliktas tyrimas patvirtino, kad kliento ar pirkėjo elgsenos pokyčius lemia tam tikri kvapai erdvėje. Sukūrus malonią atmosferą, didėja susidomėjimas sandoriu, preke, pozityviai ir tikslingai veikiami darbuotojai. „Patrauklūs kvapai – įprastas reiškinys daugelyje valstybių ir ženklų rinkodaroje, – pasakoja vienas iš kvapų namų „Smells Like Spells“ steigėjų M. Bartkevičius. – Aromatų terapijos istorija prasidėjo tada, kai žmogus užuodė pirmuosius kvapus. Kvapas veikia mintis, pojūčius, nuotaiką ir net fizinę savijautą. Mūsų produkcija gaminama iš aplinkai draugiškų medžiagų: sojų vaško žvakės, jų dagtys – iš lino, medvilnės, popieriaus, medžio; namų kvapai – iš eterinių ir kvapiųjų aliejų; smilkalai – iš augalų ir žolelių. Galima medžiagų įsigyti kur nors Tolimuosiuose Rytuose, bet galima tiesiog susirasti patikimą, kokybišką produkciją siūlantį tiekėją. Su kvapais tas pat. „Smells Like Spells“ naudojami eteriniai ir kvapieji aliejai atkeliauja iš Italijos, jie, kaip ir mūsų naudojami dažai, sertifikuoti, atitinka aukštus kokybės standartus. Produktų sudėtyje nėra cheminių skiediklių, alkoholio. Sojų vašką pasirinkome, nes jis lydosi žemesnėje temperatūroje, nesukuria tokios kaitros kaip parafininės žvakės.“

Pasak Smells Like Spells atstovo, jų produkcija vertinama klientų dėl malonių kvapų ir estetikos bei trupučio magijos, pritaikytos kiekvienam. Tai gali būti tiek namai, biuras, tiek parduotuvė ar architektų studija. Aišku, pirmiausia kvapas veikia patalpose dirbantį kolektyvą. Jeigu jo nuotaika gera, darbas produktyvesnis, kaip ir užsukusio kliento, kuris turi galimybę pataisyti nuotaiką jaukiai kvepiančiame biure. Rinkodaros srityje kvapai veikia labai įvairiai. „Visai nesvarbu, kokią ambiciją turite kurdami produktą, ženklą, svarbu būti sau atviram, taip pat šiek tiek kritiškam, tada galėsite prisidėti prie kažkieno geresnės dienos, o gal net pasaulio“, – įsitikinęs M. Bartkevičius, prekių ženklo „Smells Like Spells“ bendraautoris.

Naujausios kolekcijos pristatymas

Panašu, kad šie žodžiai nėra tik tuščios kalbos. Juk visai neseniai, dar prieš trejus metus, pagal išsilavinimą teisininkas M. Bartkevičius, ilgą laikęs dirbęs mokesčių srityje, nusprendė mesti senus darbus ir pradėti naują veiklą. Taip gimė kvapų namai „Smells Like Spells“. Nauju keliu kartu pasuko ir režisieriaus specialybę turintis V. Malinauskas, besidomintis ezoterika, maginiu mąstymu. „Klausiau jo, kokia turėtų būti žvakė, kad padėtų pasiekti maksimalių rezultatų? Taro kortomis buriantis Vilius atsakė, kad pirmiausia ji turėtų būti pagaminta iš natūralaus vaško, ne tik aplieta dažais, kaip įprasta pigioms parafininėms, o dažyta visa, eteriniai aliejai turėtų derėti prie pasirinkto ritualo. Iki to laiko Vilius runas ant žvakių raižydavo tik pavieniais atvejais“, – kvapiojo verslo pradžią prisimena M. Bartkevičius. Produktų pakuotes sukūrė ne kartą apdovanojimų pelnęs pakuočių dizaineris Edvardas Kavarskas. Jau praėjus keliems mėnesiams nuo pirmų bandymų, buvo surengtas prekių ženklo pristatymas. „Kelių užsienio portalų buvome įvertinti už geriausią dizainą, o greitai sulaukėme ir laiškų iš dabartinių partnerių, – pasakoja M. Bartkevičius. – Šiuo metu „Smells Like Spells“ prekių galima rasti Vokietijos, JAV, Prancūzijos, Didžiosios Britanijos, Latvijos ir, žinoma, Lietuvos parduotuvėse. Mūsų šalyje veikia Smells Like Spells studija senamiestyje, gaminiai pristatomi „Pegaso“, „Vagos“ knygynuose, kitose vietose. Rinktiniai mūsų namų kvapai padeda formuoti pozityvų, aukštos kokybė įvaizdį, skatina lojalumą, tiesiog kuria gerą nuotaiką.“

Šiais metais „Smells Like Spells“ šventė trejų metų gimtadienį. Jo metu pristatė dvejus metus kurtą Taro kortų didžiaisiais arkanais paremtą kvapiųjų žvakių kolekciją. Šios kortos – numeruotos, jų seka paklūsta griežtai logikai. Tai lyg tam tikras gyvenimo kelias, susidedantis iš skirtingų atkarpų, kurių kiekviena siūlo pamoką, rodo žmogaus sielos būseną. „Į visus produktus įmaišome dalelę magijos, – aiškina M. Bartkevičius, – ir kitose mūsų kvapų namų kolekcijose rasite išraižytų runų – magiškų skandinavų ženklų, kuriuos taip pat naudojo ir baltų tautos. Jos ypač dažnai taikomos kuriant talismanus. Šių ženklų deriniai sudaromi taip, kad savo energiniu potencialu papildytų vienas kitą, stiprintų veikimą. Todėl kiekvienas runų ženklas išlaiko savo individualias savybes. Tikėdami magiška skandinavų runų galia, mes išraižome jas ant rankų darbo žvakių. Gaminiuose kvapai sumaišomi neatsitiktinai, jų pakuotes papildome instrukcijomis, kaip siekti darnos, pritraukti sėkmę.“

Priklauso nuo papildomų faktorių

Anot M. Bartkevičiaus, jaukios aplinkos harmonija glaudžiai susijusi su kvapais. Tiesa, tai priklauso nuo daugybės papildomų veiksnių: pastato geografinės padėties, patalpos senumo, paprasčiausių higienos įpročių (patalpoje rūkoma, valgoma ir t. t.), vėdinimo, ventiliacijos ypatumų ir kt. Taip pat verta pasiskaičiuoti, kokio dydžio erdvei iškvėpinti produktai bus naudojami. Ir, pasak „Smells Like Spells“ atstovo, geriau visai nekvėpinti patalpos nei alergizuoti aplinkinius erzinančiais sintetiniais kvapais. Dovanojantiesiems kvapų namų „Smells Like Spells“ gaminius steigėjai V. Malinauskas ir M. Bartkevičiaus pataria pasidomėti, ką verslo partneris ar artimas žmogus mėgta, kuo įmonė užsiima, ko norima palinkėti. Juk skonis ir svajonės – labai individualus dalykas.

www.smellslikespells.lt


Dalintis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

NAUJAUSIAS NUMERIS

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų

Paskutinės naujienos

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų