Trys gero įmonės vakarėlio taisyklės

2019 m. gruodžio 10 d.

Vakarėlių organizatoriai pastebi, kad įmonės vakarėlius organizuoti yra sudėtingiau nei asmenines šventes. Pirmiausiai todėl, kad toks vakarėlis prisideda prie įmonės įvaizdžio formavimo. Situaciją apsunkina ir tai, kad vakarą su šeima namuose iškeisti į kolegų susibūrimą nori ne kiekvienas, o neretam tai yra tiesiog pareiga. Dar daugiau. Pasak psichologų, pavykę vakarėliai gali gerokai prisidėti prie komandos formavimo, darbuotojų lojalumo įmonei didinimo. Tad pasistengti verta.

Tikros emocijos paieškos

Šiandien, kai žmonės gali ir noriai leidžiasi į keliones, mokosi ir bendrauja standartinės pramogos prie stalo, žaidimai, lėkšti juokeliai nesukuria laukto efekto. Greičiau, atvirkščiai. Tad nemažai dėmesio sulaukia nestandartinės pramogos. Kaip pavyzdžiui, prestižinio „Vogue” žurnalo redaktorė Ana Vintour (Anna Wintour) praėjusią savaitę paskelbė, kad iliuzijų menas – vėl oficialiai laikomas „cool“ vakarėlių simboliu.

Savo pasirinkimą ji argumentavo tuo, kad šių dienų standartams ir skoniui keliami aukštesni reikalavimai nei prieš penkmetį, o profesionalūs iliuzijų meistrų pasirodymai papildo viską.

Magija Gyvai“ – tai moderni magijos interpretacija pritaikyta šiems laikams. Prekės ženklo įkūrėjas Algimantas Frankonis sako, kad iliuzionistas jau seniai nėra tik tas, kuris traukia triušius ir kates iš kepurės ar rodo kortų triukus. Iliuzija yra gyvas ir kaskart individualiai kiekvienai šventei paruoštas pasirodymas. Pašnekovo požiūris į pramogą apima tai, kad iliuzijos sutelkia ir džiugina visus pojūčius, tai svaiginantis ir visada aktualus išgyvenimas.

„Mes visi instinktyviai ieškome patirties, kuri suteikia pozityvumo. Iliuzija leidžia mums kitaip pažvelgti į pasaulį. Tad ir įmonės vakarėliuose neturėtų būti hierarchijos ar nomenklatūrinių emocijų. Tai vieta nuoširdžiam vadovo „ačiū” darbuotojams (ir atvirkščiai)” – sako iliuzionistas Algimantas.

Laikas pasiruošimui

Nors pirmoji magijos taisyklė sako, kad magas niekada neturi atskleisti apgaulės paslapties, Algimantas pašnibždėjo, kad kiekvienoje didelėje iliuzijoje, pasiruošimas yra pagrindinis dalykas, nuo kurio priklauso iliuzijos sėkmė. Pasiruošimas prasideda jau tada, kai kviečiate svečius ir organizuojate renginį.

Kiekviena programa kuriama atsižvelgiant į dalyvių skaičių, vietą, vakarėlio temą. Anot iliuzionisto, nėra neįgyvendinamų norų, net jeigu reiktų pradanginti automobilį. Tiesa, kuo didesnė ir sudėtingesnė magija, tuo daugiau laiko reikia skirti pasiruošimui. Kartais tai gali užtrukti iki dviejų mėnesių.

Kaip vieną iš keisčiausių prašymų, iliziuonistas prisimena apie triukus su višta.

Magija gyvai

Šalin stereotipus! Kiekviena įmonė yra unikali ir pasirodymas su višta tai įrodo, – šypsosi pašnekovas. Kiekviena grupė žmonių turi savus ryšius, savą istoriją, kiekvienas renginys turi savą tikslą. Jį galima pasiekti, jeigu nepasiduosime gajausiems stereotipams.

„Seniau į magus buvo žvelgiama pusiau kaip į „aferistus” (red. sukčius), tačiau šį įvaizdį jauni profesionalai keičia. Profesionaliai sukurta iliuzija leidžia įtraukti kiekvieną renginio dalyvį, užmegsti ryšį ir sukurti emociją, kuri kolektyvą vienys dar ilgai po renginio. Renginio organizatoriai tai gali išnaudoti, norint pasiekti savo komandos formavimo tikslus”, – šypsosi pašnekovas.

„Magija gyvai“ nuotr. 

Temos:

verslas
https://structum.lt/wp-content/uploads/2020/05/340x430_pentacolor.gif

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Būk pirmas!