Vienose judriausių Vilniaus gatvių – naujienos saugumo didinimui


Vienose judriausių Vilniaus gatvių pradėti taikyti nauji eismo valdymo sprendimai, kad pėstieji, dviratininkai, vairuotojai ir kiti eismo dalyviai judėtų saugiau. Ateities – Visorių g. sankryžoje jau nuo pirmadienio įjungti naujai įrengti šviesoforai, o šią savaitę jie pradės veikti ir rekonstruojamose Žirmūnų – Minties g. bei S. Batoro – Pramonės – Pergalės g. sankryžose.

„Šiose sankryžose bus įrengti ir modernūs garsiniai signalai, kurie automatiškai prisitaiko prie eismo, aplinkos garsų ir veikia atitinkamai, taip pat – mygtukai regėjimo negalią turintiems asmenims. Be to, atsiras vaizdo stebėjimo kameros, kurios reikalingos operatyvesniam eismo valdymui, situacijų stebėjimui. Atnaujindami sankryžas, įrengdami naujus šviesoforus ar taikydami naujas jų programas visuomet ieškome saugiausio sprendimo visiems eismo dalyviams“, – sako SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Miesto eismo organizavimo departamento vadovas Aleksej Apanovič.

Ateities – Visorių g. sankryžoje srautai per parą siekia apie 43 tūkst. transporto priemonių. Dėl naujo šviesoforų reguliavimo pėstieji ir dviratininkai saugiau ir patogiau kirs intensyvią Ateities gatvę. Sankryžoje statybų metu nuleisti bortai, įrengti įspėjamieji paviršiai, demontuota anksčiau čia buvusi nereguliuojama pėsčiųjų perėja. Iš Visorių g. sukantiems vairuotojams išvažiavimas taip pat bus saugesnis ir sklandesnis. Be to, važiuojantys pagrindine Ateities g. pastebės, kad nauja sankryža sukoordinuota su kitomis esamomis Ateities g. sankryžomis taip užtikrinant reguliavimą „žalios bangos“ principu.

Žirmūnų – Minties g. sankryžoje transporto srautai per parą siekia apie 49 tūkst., S.Batoro – Pramonės – Pergalės g. maždaug 30 tūkst. transporto priemonių. Jose šiuo metu yra baigiami rekonstrukcijos darbai, taip pat keičiama šviesoforų reguliavimo ir valdymo įranga, įrengiami nauji kelio ženklai bei atliekamas horizontalus kelio ženklinimas. Rekonstrukcijos darbai užtikrins saugesnes eismo sąlygas pėstiesiems ir dviratininkams – žalias signalas bus įjungiamas anksčiau nei transporto priemonėms, kurios suka į dešinę.

Eismo srautų vidurkis, vertinant 100 intensyviausių Vilniaus sankryžų, yra maždaug 35 tūkst. per parą transporto priemonių. Aktyviausiose sankryžose jų fiksuojama ir virš 100 tūkst. per parą.

Vilniaus miesto savivaldybės nuotr.


Dalintis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

NAUJAUSIAS NUMERIS

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų

Paskutinės naujienos

Fasadai, kuriems nėra blogo oro

Vėdinamieji ir jiems giminingi bioklimatiniai fasadai šiuo metu laikomi vienais iš geriausių sprendimų siekiant palaikyti optimalią vidaus temperatūrą ir garso…

Has photos

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų