Panevėžio arenos generaliniu rėmėju tapus Danijos „Royal Unibrew“ valdomai Lietuvos alaus gamintojai „Kalnapilis-Tauro grupei“, didžiausia renginių erdvė mieste ateinantį dešimtmetį bus vadinama „Kalnapilio“ arena.
Tokį sprendimą priėmė miesto savivaldybė, po praėjusią savaitę įvykusio Panevėžio sporto centro, kuriam priklauso Panevėžio arena, organizuoto generalinio rėmėjo atrankos konkursas, praneša portalas jp.lt.
Nurodoma, kad pagrindinis konkurso vertinimo kriterijus buvo siūlomas mokėti paramos dydis metams. Neskelbiamo dydžio paramos lėšos bus panaudojamos arenos išlaikymo kaštų mažinimui, infrastruktūros atnaujinimui.
Pagal generalinio rėmėjo sutartį, „Kalnapilio“ arenos pavadinimas bus naudojamas tiek išoriniuose bei vidiniuose arenos reklaminiuose plotuose, tiek internetinėje erdvėje.
Panevėžio savivaldybė baigiantis Panevėžio „Cido“ arenos koncesijos sutarčiai vasario nusprendė perimti arenos valdymą.
Savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna tuomet BNS teigė, jog 2007-aisiais organizuoto arenos koncesijos konkurso vienintelis dalyvis pasiūlė ženklią sumą, kuri kasmet siekė 600 tūkst. eurų, sutartis rėmėsi tuometiniu teisiniu reglamentavimu dėl Europos Sąjungos investicijų arenos statyboms ir įrengimui.
Savivaldybė skaičiavo, kad per pandemiją koncesininko komercinių pajamų dalis sumažėjo nuo 35-37 proc. iki kiek daugiau nei 11 procentų nuo visų pajamų, o projekcijos rodė, kad arena iš esmės ir toliau būtų naudojama daugiausia savivaldybės renginiams.
Todėl miesto taryba „Cido“ arenos valdymą perdavė Panevėžio sporto centrui, kuris valdo ir kitus sporto objektus Panevėžyje – „Aukštaitijos“ sporto kompleksą, ledo areną, baseiną ir krepšinio sales, lengvosios atletikos maniežą.
Skaičiuojama, kad arenos valdymo sąnaudos per metus siekia iki 500 tūkst. eurų.
Panevėžio arena buvo pastatyta 2008-aisiais, jos statybos kainavo per 31 mln. eurų.
Šaltinis: BNS