Europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Latvijos sienos sankasą ir inžinerinius statinius už 200,3 mln. eurų (su PVM) statys bendrovės „Fegda“ ir „Tilsta“.
Jungtinės veiklos partnerės laimėjo du bendrovės „LTG Infra“ skelbtus konkursus darbams Jonavos rajone, pirmadienį pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.
„Planuojame, kad 2024-aisiais bus įvykdyti pagrindiniai statybos darbai tiesiant geležinkelį iki Panevėžio, taip pat bus atlikta didžioji dalis pasirengimo darbų geležinkelio statybai kituose ruožuose“, – pranešime sakė „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo vadovas Dovydas Palaima.
Rangovės 87,88 mln. eurų be (PVM) vertės darbus ruože Šveicarija-Žeimiai atliks per kiek daugiau nei pusantrų, o 77,66 mln. eurų vertės ruože Žeimiai-Šėta – per dvejus metus. Paruošiamuosius žemės darbus įmonės planuoja pradėti kitąmet.
10-ies kilometrų atkarpoje nuo Šveicarijos iki Žeimių ir 17,7 km ilgio atkarpoje nuo Žeimių iki Šėtos bus pastatyta geležinkelio sankasa bei inžineriniai statiniai, be to, bus atlikti visi kelio darbai be viršutinės dalies: sutvarkyta žemė ir sklypas, įrengtas drenažas, apsauginė tvora, sutvarkyta dalis aptarnaujančių kelių.
Taip pat bus pastatyti geležinkelio tiltai, gyvūnų praginos, įrengtos triukšmą slopinančios sienelės, atnaujinti telekomunikacijų ir elektros tinklai, geležinkelį kirsiantys keliai, įrengtos estakados.
Įgyvendinant „Rail Baltica“ bus nutiestas elektrifikuotas europinės vėžės dvikelis geležinkelis, sujungsiantis Varšuvą, Kauną, Vilnių, Panevėžį, Rygą, Pernu ir Taliną. Bendras „Rail Balticos“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.
Šaltinis: BNS