Pastatas suprojektuotas taip, kad skirtingos funkcijos galėtų veikti autonomiškai. Šioje diagramoje orandžine spalva pažymėta dailės mokyklos funkcija kartu su technine, kuri pagrinde tarnauja mokyklos funkcionavimui. Vaikų (moksleivių) laisvalaikis ir pamokos atskirtos nuo viešųjų interesų: vaikams paliktas antras aukštas ir pušynas pietinėję sklypo pusėje, kur jie žaidžia ir kartu mokosi, semiasi įkvėpimo.
Apačioje (pirmajame aukšte ground floor) siūloma kurti galerijos erdvę / multifunkcinę erdvę su kavine šalia ir maža siuvenyrų parduotuve. Šios erdvės turi multifunkcinių savybių ir gali būti naudojamos skirtingais įvairiais renginių metu. Erdvės yra ir lauke ir viduje, jos visos darniai jungiasi į bendrą visumą.
Erdvių tiek daug ir jos tokios skirtingos, kad vienu metu gali vykti net keletas skirtingų užsiėmimų, pamokų ar renginių. Vyšnia ant torto yra pilnai atviras ir funkcionalus stogas su nuostabiais vaizdais į ežerą. Jį pasiekti galima neįgaliųjų keltuvu arba bendro naudojimo gaisrine laiptine.
Studentas: Tautvydas Zykevičius
Kauno technologijos universitetas