Turgavietė visuomet buvo svarbi miesto gyvenimo dalis ir stiprus bendruomenės kultūrinis reiškinys, tačiau dėl pasikeitusio gyvenimo tempo ji buvo nustumta į antrą planą.
Prekybos centrų augimas ir populiarumas prisidėjo prie šio proceso, o turgavietės, stokojančios estetiškumo ir reprezentacijos, pradėjo nyki miesto peizaže. Tačiau padidėjęs noras keisti vartojimo įpročius bei skatinti tvarumo idėjas sugrąžino bagažinių turgaus svarbą tiek socialiniame, tiek kultūriniame gyvenime. Nors šis pokytis atvėrė naujas galimybes turgaviečių plėtrai, visgi iškyla keli svarbūs klausimai: ar tvaraus ir ekologiško gyvenimo propagavimas gali padėti turgavietėms atgauti jų
buvusią reikšmę ir pritraukti platesnę auditoriją?
Projekto autorė: Austėja Narusevičiūtė (Vilniaus Dailės akademija)