2021 m. nekilnojamojo turto vystymo bendrovė „Homa Group“ įsigijusi sostinės Naujamiestyje esantį viešbutį „Simple Plus“ keičia pastato koncepciją ir pavadinimą.
Šiuo metu Ševčenkos g. 21 atliekami paprastojo remonto darbai. 2000 kv. m. pastatas vadinsis „NU WAVE“ bei taps žmonių ir naujos kultūros viešbučiu.
Žmonės, įsigiję patalpas, jose galės apsigyventi patys, išnuomoti miesto svečiams ar įkurdinti savo verslą, kaip, pavyzdžiui, siuvimo studiją, tapymo erdvę, auskarų vėrimo saloną ir pan. Planuojama, kad „NU WAVE“ bus baigtas renovuoti iki 2024 m. pradžios.
„Pastate erdvės suskirstytos į 49 studijas nuo 12 iki 55 kv. m., didžiosios dalies patalpų aukštis iki 4 m. Pirkėjams taip pat siūlome studijas su arkiniais langais bei terasomis. Cokoliniame „NU WAVE“ aukšte bus įrengtos 3 komercinės patalpos ir saugyklos daiktams laikyti.
Svarbi atgimstančio viešbučio idėjos dalis – bendros erdvės. Pirmojo aukšto erdvės perkuriamos ir pritaikomos susitikimams ir bendradarbystei bei bus atviros kūrybinėms partnerystėms su Naujamiestyje įsikūrusiomis kavinėmis.
Šis Vilniaus rajonas traukia kūrybingus žmones bei verslus, tad suteiksime progą visiems bendradarbiauti mūsų gražiame ir senojo viešbučio dvasią išlaikiusiame pastate“, – teigia „Homa Group“ vykdomoji direktorė Jurgita Kveselaitė.
Galimybė paversti savo erdvę viešbučiu
Naujamiesčio rajonas sparčiai populiarėja ne tik tarp startuolių, bet ir verslininkų. Lengvas susisiekimas su stotimi, oro uostu bei nedidelis atstumas iki miesto centro traukte traukia ir turistus. Todėl „Homa Group“ kartu su trumpalaikės nuomos ekspertais „Houseys“ siūlys pirkti studijas ir trumpalaikei nuomai bei kartu gauti ekspertų konsultacijas ir nuomos administravimo paslaugas.
„Houseys“ įkūrėjas Tomas Grižas sako, kad erdvės „NU WAVE“ projekte – kompaktiškos, funkcionaliai suplanuotos – kaip tik tai, ko reikia į Vilnių atvykstantiems svečiams ir patrauklaus objekto ieškantiems investuotojams.
O Naujamiestis konvertavosi ir yra naujos miesto kultūros scena – jame naujos ir madingos kavinės ir restoranai, kultūros erdvės, kūrėjų kvartalas, nauji, modernūs verslo centrai bei besisukiojantys technologijų talentai.
„Trumpalaikė nuoma vis labiau tampa paslauga, ne preke. Tokią – kokybišką bei kompleksišką – paslaugą „Houseys“ nori pasiūlyti ne tik būsimiems „NU WAVE“ svečiams, bet ir būsimiems studijų ir erdvių savininkams ar investuotojams“, – sakė T. Grižas.
„NU WAVE“ koncepciją padėjo išvystyti bendrovės „Magnetic Place“ komanda.
„Dirbdami su buvusio viešbučio pastatu kėlėme klausimą, kokias viešbučio idėjas galima pritaikyti šiuolaikiškiems poreikiams? Norėjome išsaugoti viešbučio koncepciją, tačiau į ją pažvelgti kitaip: šis pastatas kviečia tapti viešbučio bendrasavininku ir įsigytose erdvėse apsigyventi patiems arba išnuomoti jas miesto svečiams.
Nedidelės, kompaktiškos erdvės tampa asmeniniu viešbučio kambariu, į kurį gera sugrįžti po įspūdžių kupinos dienos mieste“, – sakė „Magnetic Place“ atstovė Giedrė Stabingytė.
„NU WAVE“ parduodamos patalpos su daline apdaila, todėl pirkėjai galės jas pritaikyti savo asmeniniams norams ir poreikiams.
Parodomieji butai puikiai įliustruos nedidelių patalpų pritaikymo galimybes, kuriose galima jaukiai, funkcionaliai ir patogiai įsikurti. 4 pastato aukšte bus didžiausios parduodamos pastato patalpos su išskirtiniais arkiniais langais, nestandartiniu išplanavimu bei terasomis.