vievis viadukas
LAKD nuotr.

Atidarytas naujas viadukas Vievyje: vietiniams nebereikės naudotis apylankomis


Trečiadienį atidarytas Vievio (Paparčių) viadukas. „Tai buvo bene blogiausios būklės tiltas visų tiltų ir viadukų sąraše, dėl to džiaugiuosi, kad šis ne vienerius metus atidėliotas saugumo klausimas pagaliau išspręstas. Iki metų pabaigos dar bus sutvarkyta pervaža ir pradėtas tvarkyti šalia esantis prastos būklės Alesninkų viadukas per geležinkelį.

Tokiu būdu užtikrinant Vievio gyventojų ir svečių saugumą dešimtmečiams į priekį. Nuosekliai judame naikindami šias piktžaizdes visame tiltų ir viadukų tinkle“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Anot Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus patarėjo Remigijaus Lipkevičiaus, įgyvendinus šio transporto mazgo rekonstrukcijos projektą, susisiekimas dabar patogesnis ir saugesnis visiems eismo dalyviams.

Vievio miesto ar Vievio apylinkių gyventojams nuo šiol kelionės taip pat tapo trumpesnės, nes nebereikia naudotis apylankomis, kuriomis eismas buvo kreipiamas vykdant viaduko rekonstravimo darbus.

Naujojo Vievio transporto mazgo (dviejų lygų sankryžos) projektas įgyvendintas mėnesiu anksčiau, nei buvo numatyta sutartyje, o viaduko prieigose esančiais jungiamaisiais keliais ir naujai įrengtomis žiedinėmis sankryžomis vairuotojai galėjo naudotis jau nuo pernai metų gruodžio.

viadukas vievis
LAKD nuotr.

2021 m. pabaigoje senasis viadukas buvo pilnai nugriautas, o vietoj jo iškilo naujas, šiuolaikinius standartus atitinkantis statinys. Visuomenės patogumui rekonstruoti jungiamieji keliai, įrengti takai pėstiesiems ir dviratininkams, triukšmo slopinimo užtvaros (akustinės sienos), apšvietimas, buvusios sankryžos rekonstruotos į saugesnes, žiedines sankryžas.

Pradėjus vykdyti projektą, senojo viaduko būklė buvo prasčiausia valstybinės reikšmės kelių tinkle, juo galėjo važiuoti tik riboto svorio sunkiasvoris transportas. Kelių direkcijos parengtame kelio statinių (tiltų, viadukų, estakadų, tunelių), esančių valstybinės reikšmės keliuose, statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto, projektų planavimo, rengimo ir įgyvendinimo prioritetinės eilės sąraše, pagal kurį atliekamas minėtos infrastruktūros tvarkymas, šis viadukas buvo pirmoje eilės vietoje.

Renginyje dalyvavo susisiekimo ministras M. Skuodis, Seimo nariai, Elektrėnų meras, AB Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir rangovų atstovai.

Šiais metais taip pat planuojama pradėti kapitališkai tvarkyti valstybinės reikšmės kelyje Nr. 4717 Vievis–Kazokiškės–Paparčiai–Žasliai 0,78 km esantį viaduką (Alesninkų) per geležinkelį.

Tvarkant šį blogos būklės viaduką eismas bus leidžiamas viena puse, kol bus remontuojama kita viaduko pusė. Kai bus sutvarkyta viena pusė, ja bus leidžiamas eismas, kol bus tvarkoma likusi viaduko pusė. Planuojama, kad šiais metais pradėjus tvarkymo darbus, jie bus baigti 2024 m.

Lietuvos automobilių kelių direkcijai priklauso 1547 tiltai ir viadukai. Iš jų 72 vertinami kaip blogos būklės. 2022 m. Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose buvo sutvarkytas 41 tiltas bei viadukas, šiemet planuojama sutvarkyti 27, o 2024 m. – 35 tiltus ir viadukus.

Viso projekto vertė siekia 11,8 mln. eurų.


Dalintis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

NAUJAUSIAS NUMERIS

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų

Susiję straipsniai

Tiltai jungia žmoniją

Tiltai yra labai svarbios transporto tinklų grandys, jungiančios kelius, greitkelius ir geležinkelių sistemas, padedančios mažinti eismo spūstis. Tačiau kiekviena tokia…

1
Has photos

Paskutinės naujienos

Estijos statybos bendrovė žengia į Lietuvą

Trečia pagal dydį Estijos statybos bendrovė „Mapri Ehitus“ įsigijo 72 proc. Lietuvos statybos bendrovės „Bauschmidt“ akcijų. Statybos bendrovė, iki šiol…

Has photos

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų