Elektroninės prekybos parduotuvių skaičius sparčiai auga visame pasaulyje. Todėl nenuostabu, kad kiekvienais metais šioje srityje atsiranda vis daugiau iššūkių. Jų neišvengsime ir 2022-aisiais. Planuojate kurti e. prekybos svetainę, o galbūt tokią jau turite? Tuomet sužinokite, ko reikia jos sėkmei. Susipažinkite, kokie didžiausi iššūkiai šiais metais laukia e. prekybos.
Sunkiai nuspėjama ateitis
Vienas iš didžiausių e. prekybos iššūkių 2022-aisiais, o tikėtina, ir ateinančiais metais – sunkiai nuspėjama ateitis. Pasaulinė pandemija paspartino šio aspekto augimą. E. prekybininkų pajamos išaugo, tačiau atsirado ir tam tikrų problemų. Daugelis jų susijusios su logistikos pramone, kurios išteklių trūkumas ribojo dar spartesnį e. pardavimų augimą ir sukėlė pirkėjų nepasitenkinimą.
Tam, kad užtikrintumėte kuo geresnę patirtį klientams, išnaudokite šį nenuspėjamumą pasiūlydami kuo daugiau skirtingų prekių pristatymo būdų. Tokiu būdu jie galės pasirinkti sau patogiausią. Na, o nepavykus išvengti siuntos vėlavimo, suteikite nuolaidą kitam apsipirkimui ar kitokią naudą.
Milžinišku greičiu auganti konkurencija
Vis daugiau įmonių investuoja į internetinę prekybą. Todėl sparčiai auga ir konkurencija. Suskaičiuota, kad 2021-aisiais visame pasaulyje buvo nuo 12 iki 24 mln. e. parduotuvių. Taigi kiekvienoje elektroninės prekybos srityje yra daugiau ar mažiau konkurentų. Tiesa, svarbu vertinti ne tik jų skaičių, bet ir dydį.
Didelės įmonės paprastai gali sau leisti daugiau investuoti į e. prekybos svetaines. Todėl konkuruoti su jomis gali būti itin sudėtinga, tačiau tikrai įmanoma. Tam, kad pelnytumėte klientų pasitikėjimą, pasirūpinkite, kad jūsų svetainės lankytojai visuomet jaustųsi laukiami ir vertinami. Nuolat tobulinkite savo pasiūlymą ir pasistenkite jį kuo labiau suasmeninti, atsižvelgdami į klientų poreikius.
Didėjantys klientų lūkesčiai
Pirkėjai kuo toliau, tuo labiau tampa išrankesni. Todėl siūlydami jiems prastą apsilankymo svetainėje patirtį, nekokybiškus produktus ar paslaugas, vargu, ar galite tikėtis ilgalaikės verslo sėkmės. Didėjant konkurencijai, klientams vis daugiau pasiūlymų ir paslaugų tampa savaime suprantamu dalyku. Tai apima patogią svetainę, skirtingus mokėjimo būdus, greitą ir patogų prekių pristatymą, malonų klientų aptarnavimą ir dar daugiau. Taigi jei siekiate patenkinti didėjančius klientų lūkesčius, pasirūpinti šiais dalykais tiesiog privalote.
Augantis kibernetinių grėsmių skaičius
Vienas didžiausių e. prekybos iššūkių šiuo metu yra saugumo pažeidimai. Internetinėse parduotuvėse naudojama jautri informacija, tokia kaip mokėjimo ar asmens duomenys, yra vienas pagrindinių nusikaltėlių taikinių. Kibernetinė ataka gali ne tik neigiamai paveikti verslo reputaciją, bet ir sukelti didžiulius nuostolius tiek įmonei, tiek jos klientams.
Siekdami užtikrindami maksimalų saugumą, rinkdamiesi svetainių talpinimo (hostingo) paslaugą, būtinai atkreipkite dėmesį, ar ji leidžia naudotis SSL sertifikatu ir atsarginėmis duomenų kopijomis. Taip pat į savo svetainę galite įdiegti specialų saugumo įrankį, kuris padeda apsisaugoti nuo galimų grėsmių.
Jeigu dar tik planuojate kurti e. prekybos svetainę, jos talpinimo planą galite užsisakyti čia: https://www.iv.lt/talpinimo-planai/. Pasinaudokite ilgametę patirtį turinčios įmonės, pelniusios daugybės privačių ir verslo klientų pasitikėjimą, paslaugomis. Išsirinkite savo poreikius geriausiai atitinkantį hostingo planą, kuris užtikrintų visas saugiai internetinei prekybai reikiamas priemones.
Partnerių turinys.