Žaismingos architektūros pradinė mokykla, kurią suprojektavo „People’s Architecture Office”, siekia skatinti smalsumą ir norą tyrinėti mokyklą. Ji sukurta remiantis „hibridinės erdvės“ idėja. Erdvė čia atlieka „antrojo mokytojo“ vaidmenį ir yra neatsiejama mokinių ugdymo dalis.
„Fuqiang pradinė mokykla dizainas remiasi naujai mokymosi būdais, kurie atspindi spartų Šendženo miesto kūrybinių talentų augimą ir naujovių troškimą“, – sako „People’s Architecture Office” architektai. – Čia įvairios programos ir veiklos yra sugretintos keliais aspektais, kad būtų pasiūlyti nauji ryšiai skirtinguose lygmenyse.
Pavyzdžiui, standartinės klasės, specialios klasės ir sporto laukai yra greta vienas kito, kad būtų palaikoma tarpdisciplininė sąveika. Pirmajame aukšte esančios bibliotekos studentai gali tuo pat metu žiūrėti į spektaklius teatre ir užsiėmimus rūsio sporto salėje.“
Įvairių erdvių pasiūla leidžia lanksčiai pritaikyti mokymo ir mokymosi patirtį įvairaus amžiaus ir pomėgių vaikams. Želdiniai ant stogo, vidutinio dydžio kiemai ir nedidelės terasos veikia kaip skirtingos lauko mokymosi erdvės.
Vidaus ir lauko erdvės susilieja viena į kitą ir yra traktuojamos kaip mokymosi erdvės. Tai leidžia mokiniams palaikyti ryšį su aplinka. Želdynai yra integruoti į mokyklos kompleksą į ir paskirstomi horizontaliai ir vertikaliai visame pastate, kad mokiniai visuomet būtų arti gamtos ir mokytųsi iš jos.
Visas pastato dizainas padeda vaikams mokytis. Plačios cirkuliacijos zonos ir laiptai, kurie kartu yra ir sėdimos vietos, veikia kaip neformalios erdvės, kuriose galima sutalpinti įvairias veiklas ir programas. Negana to, mažesni sėdimo dizaino elementai yra integruoti į fasadą, kad mokiniai turėtų intymesnes erdves, kai jiems reikia tylos. Tokiu būdu išnaudojant fasadą, įvairios mokinių veiklos tampa ir mokyklos veidu.
Stiklinių klasių aukštomis lubomis dizaino dėka, skatinamas reaktyvus ir performatyvus mokymasis, grindžiamas fizine vaikų patirtimi. Pamokos, tokios kaip kaip muzika, meno kūrimas ir šokis gali būti lengvai stebimos ir kitose mokyklos komplekso vietose.
Naujasis projektas padvigubino iki šiol buvusios mokyklos dydį ir padarė aukštos kokybės išsilavinimą bei naujovišką mokymąsi prieinamą dar daugiau moksleivių. Projektas sujungia senus mokyklos pastatus, specialų švietimo pastatą ir naujas patalpas į vieną visumą.