Lietuvoje ir užsienyje vis daugiau dėmesio skiriama šiuolaikiškiems viešųjų erdvių sprendimams. Spalvingos, originalios ir stilingos rekreacinės teritorijos, aktyvaus laisvalaikio zonos, skverai, parkai bei kitos erdvės tampa miesto veidą kuriančiomis detalėmis.
Vienas tokių pavyzdžių – savotišku meno objektu tapusi Kauno daugiabučių krepšinio erdvė. Prie jos įgyvendinimo prisidėjo „Kaunas 2022“ logotipo kūrėjai Julius Seniūnas ir Rokas Sutkaitis.
„Kaunas – Europos kultūros sostinė“ jau ne vienerius metus aktyviai ieško naujų bendradarbiavimo galimybių. Visai neseniai kartu su ilgamečiu meno projektų mecenatu „Švyturys nealkoholinis“, „Kaunas 2022“ kvietė atrasti meną netradicinėse erdvėse – ant pastatų sienų buvo įamžinti Kauno kultūros simboliai. Pasitelkiant kitus projektus siekiama, kad kultūros renginiai pasiektų ne tik miesto centrą – muzika, pasirodymai ir festivaliai džiugina ir mikrorajonų kiemų gyventojus.
Šį kartą vystyti bendrą projektą ėmėsi kultūros ir verslo sektoriai. Kuršių g. 18 įrengta aikštelė – ilgalaikė dovana krepšinio sostinei Kaunui. Projektą finansavo UAB „Mano būstas“, mieste jau atnaujinęs ne vieną erdvę, skirtą aktyviam laisvalaikiui, o idėją koordinavo „Kaunas 2022“.
Išskirtinė aikštelė dėmesį patraukia savo dizainu. Idėją įgyvendino „Kaunas 2022“ logotipo kūrėjai Julius Seniūnas ir Rokas Sutkaitis, kurie į aikštelės dizainą įkomponavo ir visų kauniečių mylimos „Žalgirio“ komandos motyvą. Vizualinius sprendimus įkvėpė šiuolaikiškėjantis miestas, šiais metais švenčiantis ne tik kultūros sostinės titulą, bet ir tampantis vis patrauklesniu dizaino centru.
„Kaunas – dizaino miestas, traukiantis šiuolaikiškomis kultūros erdvėmis ir projektais. Norėjome šiuolaikiškumo ir kokybiško turinio įnešti ir į daugiabučių kiemus, parodyti, kad čia gyvenantys žmonės gali mėgautis spalvingu laisvalaikiu, o mikrorajonuose yra vietos turiningam veiksmui. Kadangi Kaunas tituluojamas Lietuvos krepšinio sostine, projekto idėja kilo natūraliai, atsižvelgiant į tai, kas svarbu mūsų miestui ir miestiečiams,“ – pasakoja „Kaunas 2022“ rėmimų vadovė Irutė Tumaitė.
„Smagu, kad verslas nori prisidėti prie naujų erdvių kūrimo, ne tik stebėti kaip miestas keičiasi, bet ir būti svarbių pokyčių dalimi bei iniciatoriais. Tikiu, kad ši verslo ir kultūros partnerystė taps teigiamu pavyzdžiu ir įkvėps ne vieną svarbų pokytį mieste.“
„Sportas ir kultūra – tuo šiandien gyvena Kaunas ir kauniečiai. O mes džiaugiamės, galėdami padovanoti daugiabučių bendruomenėms naujas ir šiuolaikiškas krepšinio aikšteles, kuriose, tikiu, niekada netruks sveiko sportinio azarto“, – džiaugiasi „Mano Būsto“ direktorius Mindaugas Genys.
Aikštelė atvira visiems, norintiems aktyviai leisti laisvalaikį bei sportuoti.