Milano „Salone del Mobile 2023“ paroda: gyva dizaino lobių ir emocijų erdvė


Jau 61-ajį kartą balandžio 18–23 dienomis Milane vyko tarptautinė interjero ir baldų paroda „Salone del Mobile“.

Šiemet renginyje dalyvavo 15 proc. daugiau lankytojų (per 307 tūkst.) nei praėjusiais metais, kas liudija, kad šiuo kasmet vykstančiu dizaino, kultūros ir mados reiškiniu žavisi tiek dizaineriai ir architektai, tiek modernių namų trokštantys pirkėjai, tiek naujovėmis besidomintys entuziastai.

Leistis į įkvėpimo ir jaudinančių atradimų kelionę

Nuo 1961 metų Milano paroda „Salone del Mobile“ yra vienas iš reikšmingiausių renginių, apibrėžiančių pasaulines interjero aksesuarų ir baldų sektoriaus tendencijas, todėl parodos eksponatai leidžia prognozuoti, kokie akcentai bus populiarūs ateinančiais metais.

Pastebimas vienas reiškinys: vienais metais svarbiausia mados tendencija buvo nuglaistytas beasmenis minimalizmas, o kitąmet interjere dominavo garsi asmenybė. Lankytojų susidomėjimą šiemet prikaustė neribotas šviesų galimybes pristatantis paviljonas – „Naujasis šviesų miestas“ („The Lights of Tomorrow“). Kas dvejus metus vykstančioje apšvietimo parodoje „Euroluce 2023“ buvo pristatyta daugiau nei 420 apšvietimo sprendimus kuriančių įmonių.

Garsiausiems Italijos ir užsienio baldų kūrėjams iškeliamas uždavinys – priversti nustebti, nusišypsoti ir prikaustyti dėmesį. Dėl to kasmet viena ar kita mados tendencija dar „įvyniojama“ į tam tikros atmosferos foną – technologijų pažangą liudijančias instaliacijas, spalvas, garsus ir net kvapus.

Kasmet sulaukia vis daugiau susidomėjimo

Šiemet parodoje dalyvavo daugiau nei 2 000 prekių ženklų iš 37 šalių – Kinijos, Vokietijos, Prancūzijos, JAV, Ispanijos, Brazilijos ir t. t. Per šešias dienas buvo užfiksuota 307 418 lankytojų, atvykusių iš 181 pasaulio šalies.

„61-oji „Salone del Mobile.Milano“ paroda sulaukė išskirtinės sėkmės ir mes tikrai džiaugiamės, kad ji viršijo visų mūsų lūkesčius. Dalyvių skaičius – rekordinis, dėl kurio labai daug ir visa širdimi dirbome, kad mugė įneštų naujų prasmių ir vertybių bei suteiktų naujų įspūdžių atvykusiems lankytojams.

Šiemet išmokome keletą svarbių pamokų: sužinojome, kad išties įmanoma keisti ir tobulinti tokio didžiulio renginio formą, jog ji būtų orientuota į ateitį ir tvarumą, o visas turinys suteiktų dar daugiau įvairių patirčių žinių, skatintų augti ir kurtų dar didesnę vertę“, – sako Maria Porro, „Salone del Mobile.Milano“ prezidentė.

Parodoje kaip niekada buvo jaučiamas harmoningas ryšys tarp vakar dienos bei įspūdingų inovacijų. Renginio erdvė kuruoti buvo patikėta architektūros ir inžinerijos studijai „Lombardini22“, kuri stengėsi iš naujo apibrėžti maršrutų konceptą ir išdėstymą, kad dalyviams būtų kuo paprasčiau keliauti pasirinktu maršrutu.

Milano studijoje „Lombardini22“ dirba daugiau nei 400 profesionalų, kuriuos sudaro architektai, inžinieriai ir dizaineriai.

Žymiausi pasaulyje prekės ženklai

Šių metų mugė nenuvylė, nes joje buvo daugybė nuostabių kūrinių – nuo kėdžių, stalų, minkštųjų baldų, apšvietimo ir visko, kas gali derėti interjere, – aksesuarų, kurie peržengė kūrybiškumo ir funkcionalumo ribas.

„Salone del Mobile 2023“ išvystos ekspozicijos pademonstravo geriausių dizaino talentų išradingumą – nuo ryškių spalvų ir geometrinių formų iki natūralių medžiagų ir tvarumo idėjas atspindinčių daiktų. Milano dizaino savaitei pasibaigus, trumpai apžvelgiame keletą įspūdingų kūrinių, neabejotinai įkvėpusių architektus, interjero dizainerius ir dizaino entuziastus.

DE SEDE

Šio prekės ženklo šaknys slypi Šveicarijos dirbtuvėse, kuriose būdavo gaminami kokybiškiausi balnai. Kvalifikuoti meistrai pradėjo gaminti aukštos kokybės sėdimuosius baldus iš aukščiausios kokybės odos.

De Sede sukūrė išskirtinių rankų darbo odinių baldų kolekciją ir pelnė pripažinimą kaip prabangių odinių baldų gamintoja. Tai, kas prasidėjo kaip nedidelės dirbtuvės, virto pasaulinio lygio bendrove, veikiančia daugiau nei šešiasdešimt devyniose šalyse.

WITTMANN

Austrijos baldų gamintojas Wittmann pristatė naujausią šių metų salono parodos koncepciją, sukurtą žymaus meno vadovo Lucos Nichetto. Parodos pavadinimas paprastas ir minimalistinis – „Kaimas“, išduodantis naujų Wittmann gaminių bendrą tematiką, kurie buvo įkomponuoti į demonstracinę gyvenamąją erdvę.

ANTONIOLUPI

Antoniolupi laisvai pastatomi praustuvai sužavi savo šiuolaikinėmis formomis ir medžiagomis. Skirtingų geometrinių formų dizainas išreiškia subtilią funkcijos ir meno pusiausvyrą, nes monolitinės kolonos praplečia vonios kambario interjero kūrimo galimybes, derėdamas su senovinio marmuro, skaidraus stiklo, šviesos ir spalvų detalėmis.

FLORIM

Įkvėpta įgimtos aistros grožiui ir dizainui, Florim jau daugiau nei šešiasdešimt metų gamina porcelianinius paviršius, atitinkančius visus statybos, architektūros ir interjero dizaino sektorių poreikius.

Parodoje demonstruoja, kaip Florim akmuo gali būti panaudotas įvairiais būdais interjere, pristatant vilą su penkiomis skirtingomis zonomis: svetainė, virtuvė, vonios kambarys, sporto salė ir miegamasis. Medžiaga naudojama įvairiems tikslams, išryškinant tiek vizualiai patrauklius paviršius, tiek įspūdingas technines galimybes.


Dalintis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

NAUJAUSIAS NUMERIS

Paskutinės naujienos

Sveikai ir patogiai per visą Kuršių neriją

Lapkritį Neringos miesto savivaldybė pranešė tapusi pirmąja šalies savivaldybe – Europos dviratininkų federacijos tinklo „EuroVelo 10“ nare. Naują impulsą dviračių turizmo plėtrai…

Has photos

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų