Rugsėjį vykstančios „Maison&Objet“ parodos proga biuro baldų gamintojas NARBUTAS kviečia į oficialų naujo salono atidarymą.
Pirmą kartą Paryžiaus dizaino savaitėje dalyvaujantis NARBUTAS įtrauktas į vieną iš keturių renginio maršrutų, tad tikimasi salone sulaukti interjero dizainerių, architektų, produkcija besidominčių prekybos atstovų ir kitų lankytojų antplūdžio.
Prancūzijos rinkoje 9 metus dirbanti, per 30 veiklos metų skaičiuojanti tarptautinė įmonė NARBUTAS savo nuolatinius produkcijos salonus yra įkūrusi Paryžiuje, Londone, Niujorke, Čikagoje, Diuseldorfe ir kituose miestuose.
„Neseniai į naujas, 500 kv. m patalpas įsikėlęs, ženklių investicijų sulaukęs Paryžiaus salonas – ne tik didžiausias NARBUTAS salonų tinkle. Esame tarp pirmųjų, jau gaunančių pačius naujausius NARBUTAS produktus, kurie iki šiol buvo pristatomi tarptautinėse parodose ir sulaukė didžiulio susidomėjimo. Mūsų turimos produkcijos krepšeliu, jo naujumu su mumis varžytis gali nebent Londono salonas“, – sakė Inga Lanchas, NARBUTAS FRANCE generalinė direktorė.
Pakrikštytas „Orgatec“ sėkme
Salonas Paryžiuje atliepia vietinės rinkos poreikius ir sykiu yra pirmasis, sukurtas pagal pernai Vokietijoje vykusios „Orgatec“ parodos stendo prototipą.
„Parodoje Vokietijoje NARBUTAS stendas sulaukė didžiulės sėkmės, tad nuspręsta ir salonus kurti pagal tą pačią koncepciją – įrengti juos ne kaip pavienių baldų ekspozicijas, o kurti biuruose esančias funkcines zonas, kaip realiame gyvenime“, – sakė Simonas Savickas, NARBUTAS darbo aplinkos dizaino skyriaus vadovas.
Atliepia naujausias tendencijas
Paryžiaus salone lankytojai ras 9-ias funkcines biurų zonas, tarp kurių – vis labiau populiarėjančios laikinos darbo vietos ir poilsio zonos, bendradarbystės ir susirinkimų erdvės, vadovų darbo vietos.
„Padidėjęs darbo erdvių mobilumas, daugiafunkciškumas, biurų artumas namų erdvėms ir poreikis bendrauti, bendradarbiauti yra svarbiausi darbo erdves paveikę pokyčiai, kuriuos atliepia mūsų naujausi baldai ir iš jų sukurtos kompozicijos, funkcinės erdvės. Vienas tokios ekspozicijos, kai baldai sustatyti kaip realiame gyvenime, tikslų – pasiūlyti klientui ne tik atskirus gaminius, bet ir jau paruoštus biuro erdvių sprendimus“, – sakė S. Savickas.
Išlaikoma individuali gamyba
Paryžiaus salone ypač daug nestandartinių baldų. Nepaisant didžiulio augimo ir gamybos mastų, NARBUTAS šalia standartinės produkcijos išlaiko individualią gamybą. „Prancūzijos rinkoje, kuri nenori, nemėgsta būti spraudžiama į standartą, mūsų turima individuali gamyba yra ypač vertinama ir paklausi“, – akcentavo I. Lanchas.
Visiška naujovė NARBUTAS prekės ženklo salonuose, kuri taip pat pirmą kartą pristatyta Prancūzijoje – klientams, specialistams sukurta kūrybinių dirbtuvių, bendrystės vieta, kur galima rasti visus NARBUTAS dangų pavyzdžius, eksperimentuoti.
Dėmesys tvarumui
Paryžiaus salone didelis dėmesys skiriamas tvarumui. Tvarumą kaip vieną iš strateginių tikslų pasirinkęs NARBUTAS rūpinasi, jog jis apimtų kuo daugiau įmonės veiklos procesų. Vienas iš tvaraus dizaino principų – kurti ilgaamžius baldus, kurie prisideda prie atsakingo ir taupaus planetos išteklių naudojimo. Savo baldų kokybę ir ilgaamžiškumą NARBUTAS užtvirtino 2022 m. įvedęs 10 metų garantiją.
„Nesivaikome vienadienės mados ir siekiame kurti ilgalaikes tendencijas atitinkančius baldus. Jau gaminio kūrimo metu rūpinamasi numatyti, kaip senas baldas galės būti atnaujinamas, o jau susidėvėjęs – perdirbamas. Todėl nuolat ieškome galimybių naudoti lengvai atskiriamas, išrūšiuojamas ir pakartotinai panaudojamas medžiagas“, – pabrėžė S. Savickas.
Tarp tokių naujų, tvarių produktų, jau eksponuojamų Paryžiaus salone – akustinės kolonos PARTHOS, kurios iš vidaus gali būti užpildytos gamybai nebetinkančiomis gobeleno atraižomis, o iš išorės aptrauktos PET medžiaga, kuri yra pagaminta iš daugiau nei 50 proc. perdirbtų žaliavų ir toliau yra visu 100 proc. perdirbama. Kaip jau kuriant baldus rūpinamasi lengvu jų išrinkimu ir perdirbimu, iliustruoja visiškai nauja COMBUS lentyna, kurios karkasas – iš metalo, kuris yra lengvai atskiriamas ir perdirbamas.
Įtrauktas į Paryžiaus dizaino savaitės maršrutą
Naujasis NARBUTAS salonas oficialiai atidaromas rugsėjo 7–16 dienomis, per Paryžiaus dizaino savaitę. Dar daugiau – šiemet NARBUTAS salonas dalyvauja Paryžiaus dizaino savaitėje ir yra viename iš keturių šio renginio maršrutų.
„Naujojo salono itin laukėme ir mes patys, ir mūsų nuolatiniai klientai. Nepaprastai džiaugiamės pagaliau galėdami visus NARBUTAS draugus pakviesti į mūsų naujuosius namus, įsikūrusius 17-tajame Paryžiaus rajone, Brunel gatvėje 20, netoli Triumfo arkos. Arčiausiai salono esanti metro stotelė – Argentine“, – kaip atrasti naująjį NARBUTAS saloną, pasakojo I. Lanchas.