Sostinės Naujininkų rajone, Iešmininkų g. 6, netoli pulsuojančios miesto transporto arterijos,prieš kelis mėnesius duris atvėręs tarptautinės bendrovės „Sanitex“ valdomo „PROMO Cash&Carry“ didmeninės prekybos taškas maloniai stebina ne tik asortimentu, bet ir kokybiškai įrengta jaukia prekybos sale bei gastronomijos atrakcijoms skirta erdve.
„Pagrindinis didmeninės prekybos tinklo „PROMO Cash&Carry“ tikslas – patenkinti klientų poreikius ir suteikti patogią bei malonią apsipirkimo patirtį“, – sako Ramūnas Kairys, UAB „Sanitex“ vadovas.
Baltijos šalyse veiklą plėtojantį „PROMO Cash&Carry“ šiuo metu sudaro 11 prekybos taškų Lietuvoje, šeši Latvijoje ir trys Estijoje. Visuose siūlomas išskirtinis prekių asortimentas restoranams, viešbučiams, parduotuvėms, kavinėms, biurams. Vilniuje daug metų buvo du tinklo prekybos taškai – Pašilaičių ir Kirtimų rajonuose, tačiau spartėjant miesto plėtrai, didėjant išskirtinės kokybės produktų poreikiui rinkoje ir kasmet gausėjant klientų buvo nuspręsta atidaryti trečią – Naujininkuose, Iešmininkų gatvėje. Jis duris atvėrė praėjusių metų rudenį.
Naujojo prekybos taško lentynose – daugiau kaip 17 tūkst. pavadinimų prekių. Produktai tiekiami net iš tolimiausių kraštų, egzotinių šalių, tad sau reikiamų ras ir išrankiausias gurmanas. Čia kvepia kasdien vietoje kepama duona ir bandelėmis, gardžiais atradimais džiugina šviežios žuvies ir jūrų gėrybių skyrius, didžiausias iš „PROMO Cash&Carry“ prekybos taškų Baltijos šalyse, maloniai stebina itin didelė kokybe garsėjančių indų, stalo įrankių ir virtuvės reikmenų prekių ženklų gaminių pasiūla. Išskirtinis ir šaldytų produktų skyrius, kuriame klientams reikiamų prekių paieškas lengvina vertikalūs šaldytuvai. Kaip ir kitose „PROMO Cash&Carry“ prekybos vietose, čia išlaikomas pagrindinis tinklo koncepcijos principas – klientai gali įsigyti produktų didesnėmis pakuotėmis, taip sutaupydami ir laiko, ir pinigų.

Atnaujintos koncepcijos pavyzdys
Šis prekybos taškas įrengtas pagal atnaujintą „PROMO Cash&Carry“ koncepciją. Čia yra „Gastro studija“, dinamiška erdvė, skirta pirmiausia HORECA (angl. hotel, restaurant, catering) sektoriaus profesionalams.
Studijoje jau vyksta pripažintų Europos šefų meistriškumo pamokos (Master Class), išskirtinės profesionalaus vedamos šefo degustacijos, produktų pristatymai ir praktiniai bandymai (Workshop). Per šiuos renginius supažindinama su dideliu „PROMO Cash&Carry“ ir „Food Service“ išskirtinių produktų asortimentu, generuojamos naujos kulinarinės ir konditerinės idėjos. „Gastro studiją“ galima išsinuomoti ir pristatyti joje savo naują produktą, paslaugą ar prekių ženklą, kulinarinę knygą. Ši erdvė tinka ir šventėms, fotosesijoms ar filmavimams.
Komfortas ir klientams, ir darbuotojams
5500 kv. m prekybos salė suprojektuota taip, kad joje būtų patogu apsipirkti. Tarp lentynų, vitrinų ir šaldytuvų pakankamai erdvės prasilenkti, aiškios rodyklės padeda iškart rasti norimą skyrių net pirmąkart apsilankiusiam. Dalis automobilių stovėjimo aikštelės yra po stogu, todėl klientai čia jausis komfortiškai bet kokiu oru.
Darbuotojams įrengtos erdvios ir patogios persirengimo patalpos su rakinamomis individualiomis spintelėmis, dušais ir pan. Yra atskira poilsio erdvė, kurioje sukurtos visos sąlygos patogiai pavalgyti, atsigerti kavos ir atsipūsti. Visi darbuotojai aprūpinami kokybiškais darbo drabužiais ir reikiama įranga.
Architektūriniai sprendiniai
„Architektūrinę išraišką, tūrinę erdvinę kompoziciją kūrėme įvertinę unikalią teritorijos gamtinę aplinką, reljefo ypatumus. Pastato komponavimui sklype didžiulės įtakos turėjo sudėtinga transporto kelių situacija. Prekybos taško sklypas pasiekiamas iš Tūkstantmečio ir Tunelio gatvių. Iš pastarosios atvykusieji patenka į dengtą automobilių stovėjimo aikštelę. Aikštelės denginio konstrukcijos tūriai papildo pagrindinio fasado erdvinę kompoziciją. Tokiu būdu sumažinome nepageidaujamą atviros automobilių aikštelės įvaizdį“, – sako architektas Gediminas Jurevičius, vienas iš naujojo „PROMO Cash&Carry“ prekybos taško projektų bendraautorių.
Naująjį prekybos objektą, pasak architekto, reprezentuoja fasadas, atgręžtas į pagrindinę transporto arteriją – Tūkstantmečio gatvę. Pastato tūris suskaidytas į keletą smulkesnių tūrių: didžiausias iš jų – prekybos salė, mažesnis, kompoziciškai įsikertantis – „Gastro studija“. Abu tūrius jungia automobilių stovėjimo aikštelės stoginės.
„Apdailai naudojome ilgaamžes, nestandartines medžiagas – grafinio betono ir perforuotas individualaus profiliavimo aliuminio plokštes. Fasade neprojektavome jokių reklaminių užrašų ar stendų. Yra tik vienas – prekybos tinklo logotipas kompoziciškai parinktoje vietoje“, – pasakoja architektas G. Jurevičius.

Siekta tik geriausios kokybės
Pastato statybos techninė priežiūra patikėta UAB „Iremas“ filialui Projektų centrui. Techninė ir projektų vykdymo priežiūra, statybos leidimų gavimas – tik pora iš daugelio patyrusios įmonės plėtojamų veiklos sričių. Ji taip pat teikia gamyklų, sandėlių, energetikos ir kitų objektų galimybių studijų, konsultavimo statybos ir technologijų klausimais, projektavimo paslaugas.
UAB „Adrelsta“ suprojektavo ir įrengė naujojo pastato vidaus ir teritorijos apšvietimą, atliko elektros instaliacijos ir žaibosaugos įrengimo darbus. 5835 kv. m ploto pastate įrengta skaitmeninė adresuojama apšvietimo sistema užtikrina patogų apšvietimo valdymą ir taupų elektros energijos vartojimą. Administracinėse ir poilsio patalpose suprojektuotas ir įrengtas funkcionalus, higienos normas atitinkantis apšvietimas. Įmonė sumontavo ir dyzelinį generatorių elektros energijos tiekimui užtikrinti gaisro atveju ar dingus maitinimui iš pagrindinio įvado.
Visas kitas inžinerines sistemas – šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo (ŠVOK), vandentiekio ir nuotekų (VN), gaisrinio vandentiekio, taip pat pastato valdymo sistemą suprojektavo ir įrengė UAB „Aerema“, subūrusi beveik 80 aukštos kvalifikacijos specialistų, tarp jų projektuotojų, komandą ir jau 14 metų bendradarbiaujanti su visų didžiausių prekybos tinklų plėtotojais Lietuvoje. Visada tik geriausio rezultato siekianti įmonė didžiuojasi tvirtu grįžtamuoju ryšiu su užsakovais ir pelnytu jų pasitikėjimu.
OBJEKTAS: didmeninės prekybos tinklo „PROMO Cash&Carry“ parduotuvė, Iešmininkų g. 6, Vilnius
UŽSAKOVAS: UAB „Lemaja“
GENERALINIS RANGOVAS: UAB „Baltijos pašvaistė“
ARCHITEKTAI: UAB Gedimino Jurevičiaus studija, projekto autoriai – architektai Gediminas Jurevičius ir Donatas Bacevičius
STATYBOS TECHNINĖS PRIEŽIŪROS VYKDYTOJAS: UAB IREMAS filialas Projektų centras
UAB „Aerema“, Projektų centras, UAB „Adrelsta“