Didžiausia Paryžiaus traukinių stotis „Gare du Nord“ išplatino pranešimą apie intensyvios plėtros planus. Planuojama iki 2023 – ių metų stotis bus padidinta net tris kartus nuo dabar 36 000 kvadratinių metrų iki 110 000 kvadratinių metrų. Milžiniškas (15 000 kvadratinių metrų) terminalas bus padidintas iki 37 000 kvadratinių metrų, o tai yra daugiau nei 24 Žalgirio stadionai.
Naujajame terminale keleivių srautai bus paskirstomi dviejomis kryptimis.
Architektas Denis Valode vadovauja stoties projektui, kuriame, kaip manoma, 2024 metais keliaus 800 000 žmonių.
Architektai teigia, kad projektas taip pat rems naujas parduotuves ir paslaugas stotyje ir aplink ją. 5500 kvadratinių metrų bendros erdvės bus paskirta vaikų žaidimų zonoms, restoranams ir parduotuvėms. Stotyje taip pat bus vieno kilometro ilgio bėgimo takas, ant stogo įrengtas sporto aikštynas, krepšinio aikštelė, golfo aikštynas. Architektas kartu su komanda numatė 1200 dviračių stovėjimo vietų, iš kurių bus galimybė tiesiogiai nuvažiuoti iki kito terminalo.
Kad atitiktų aplinkosaugos standartus, atstatytoje stotyje numatyta įrengti 715 kvadratinių metrų žaliųjų plotų ir 3200 fotovoltinių saulės energijos plokščių. Stoties interjere bus naudojamas medis ir kitos ekologiškos medžiagos.
Plėtra turi būti baigta vėliausiai iki 2023 m. birželio 30 dienos.
Panašu, kad Londonas taip pat nenori atsilikti. Išplatintame pranešime teigiama, kad architektai gavo užduotį plečiant „Eurostar“ terminalą palengvinti muitinės kontrolės procedūras, kad atitiktų sustiprintų sienų kontrolės uždavinius po „Brexit“.
Dar 2015 išplatinti planai, kuriuose buvo numatytas 1860-aisiais pastatytų statinių restauravimas ir didelė „Eurostar“ paslaugų erdvės plėtra Londone. Bus įkuriamos naujos lauko zonos ir verslo klasės poilsio kambariai buvusiame viešbutyje. Tam skirta 500 mln. eurų.