Šiaurės dievybių istorijos įkvėpta prabanga – galimybė sustoti ir pažinti save


Prieš didžiąsias metų šventes įprastai skubame, lekiame, bėgame, o tik vėliau pagalvojame, ar suspėjome visiems viską nupirkti, ar niekas neliks be dovanos. Dažnai tokios dovanos būna paskubomis pagriebtos kur nors prekybos centre, ypač ten, kur būriuojasi daugiau žmonių. Tačiau sveikatos krizė ir pasaulį sukausčiusi pandemija mus pamokė sustoti ir apie viską pagalvoti: kas yra svarbu mums ir mūsų artimiesiems. Būtent laikas sau ir kitiems dabar laikoma prabanga, o tai siūlo ir Lietuvoje ne vienus metu veikiantys „Smells Like Spells“.

Šešerius metus „Smells Like Spells“ sielos – Vilius Malinauskas ir Marius Bartkevičius – kuria Šiaurės dievybių istorijos ir protėvių papročių įkvėptą prabangą – unikalias žvakes, smilkalus, eterinius aliejus ir namų kvepalus, skirtus sau ir artimajam pažinti.

„Mūsų istorija yra magiška. Kuriame receptus ne vien dėl to, kad skaniai kvepėtų. Mūsų receptai turi ir istoriją, ir prasmę. Pavyzdžiui, kolekcija „Norse Magic“ yra grįsta Šiaurės šalių tradicijomis, o receptai sukurti pagal tai, kuo tikėdavo mūsų protėviai, kokius augalus, žoles ar gėles naudodavo tam, kad pasiektų norimų tikslų“, – sako V. Malinauskas.

Vien įžengus per „Smells Like Spells“ durų slenkstį galima akimirksniu suprasti, kad tai nėra tiesiog namų interjero detalių parduotuvė. Klientą pasitinka patys produktus kuriantys vyrai, aplink ne tik žvakės ar namų kvepalai, bet ir stikliniai indai su receptais, jiems pagaminti skirti įrankiai ar vieta prisėsti ir pasikalbėti. Burtai ir magija stikliniuose buteliukuose – tik dalis „Smells Like Spells“ sėkmės istorijos. Svarbiausias ingredientas – dėmesys žmogaus norams ir poreikiams.

„Savo parduotuvėje kuriame namų atmosferą, glaudų ryšį su žmogumi. Viena įsimintiniausių istorijų nutiko tada, kai prieš Kalėdas pas mus labai skubėdama įbėgo viena moteris ir paprašė dešimties dovanų. Bet mes jai pasakėme ne, nes mums svarbu, kad klientas išsirinktų tinkamai, visada klausiame, ko norima palinkėti tam žmogui, kuriam bus skirta dovana. Klientė pasakė to nežinanti, neturinti laiko, todėl galbūt užsuks kitą kartą.

Grįžusi po kelių dienų pasakė, kad padovanojome jai geriausią įmanomą dovaną, nes ji buvo priversta sustoti ir iš tiesų pagalvoti apie kiekvieną žmogų: ko ji nori palinkėti, kad tai ir būtų tikra dovana, o ne šiaip daiktas, kuris greitai pasimiršta. Tai bene svarbiausias mūsų kūrybos įvertinimas“, – sako M. Bartkevičius.

„Tad ir į pandemiją labai natūraliai įsiliejome. Ji privertė visus sustoti ir pagalvoti apie save bei artimuosius. Mes apie tai kalbėjome gerokai anksčiau. Paaiškėjo, kad mūsų produktai žmonėms labai reikalingi. Dauguma buvome namuose, o ten reikėjo tiek gražios ir geros atmosferos, tiek už ko nors užsikabinti – ramybės, koncentracijos, savęs pažinimo. Tokia ir mūsų produktų esmė.

Dabar prabanga – laikas. Laikas sau, laikas apmąstyti, kur esame ir kas esame. Kai leidi sau šią prabangą, prasideda burtai“, – prideda V. Malinauskas.

Ryšys su klientais toks glaudus, kad nuolatiniai „Smells Like Spells“ klientai save vadina raganomis. Bet šios raganos – kitokios: šiuolaikiškos, svajojančios gyventi senamiesčio bute ir vairuoti prabangų automobilį, o svarbiausia – atrasti laiko sau.

„Mums ragana nėra kažkokia stereotipinė sena, baisi moteriškė. Raganomis anksčiau laikydavo ir ant laužo degindavo jaunas ir pačias gražiausias moteris. Mes patys kovojame už asmens laisvę pasirinkti, spręsti už save ir formuoti savo norus“, – sako V. Malinauskas.

„Smells Like Spells“ produktai jau yra gerai žinomi. Ypač Šiaurės dievybių įkvėptos žvakės su runomis ir specialiais ritualais, kuriuos galima atlikti. Tačiau šiemet V. Malinauskas ir M. Bartkevičius pristatė naujieną – unikalius kvepalus namams.

„Dažnai galvojama, kad namų kvepalai juntami penkias minutes. Mes drąsiai sakome, kad „Smells Like Spells“ produktai yra tikri namų kvepalai, nes jie pagal koncentraciją primena kūno kvepalus. Siekiame, kad žmonių lūkesčiai būtų patenkinti bent dvigubai. Mūsų namų kvepaluose aromatinių junginių koncentracija siekia 20 procentų. Kvapo išsilaikymas gali svyruoti dėl įvairių sąlygų patalpoje, tačiau įprastai dviejų papurškimų gali užtekti ir visai parai.

Taip pat savo namų kvepalams naudojame nedenatūruotą alkoholį: jis yra natūralus, be jokių priemaišų. Tad juos purškiant nejaučiamas joks alkoholio kvapas. Tuo mūsų produktas skiriasi nuo kitų: koncentracija, sudėtinėmis dalimis ir jų kokybe, pakuote bei recepto unikalumu“, – sako M. Bartkevičius.

Šie namų kvepalai vertinami ir tarptautiniu mastu. „Smells Like Spells“ dalyvauja prestižinėje „Maison & Objet“ parodoje Paryžiuje: „Mūsų prabanga yra tyli. O ši paroda diktuoja naujausias mados tendencijas“, – sako V. Malinauskas.

Jis priduria ir kitą savo gaminamų namų kvepalų unikalumą: „Kadangi kiekvienas produktas turi aprašymą ir savo istoriją, net ir su namų kvepalais, kaip ir žvakėmis, galima atlikti ritualus. Šie kvepalai kuria nuotaiką. Į tai reikia atkreipti dėmesį renkantis prekę: kokio kvapo ir rezultato norima.

Pavyzdžiui, ryte galima naudoti mėtinės kavos kvapą, kuris tonizuos; darbo kambariui – medines natas, mąstymą ir intelektualumą skatinančias esencijas; miegamajam – raminančius kvapus; virtuvei – prieskoninius aromatus. Tad tai irgi yra savotiškas ritualas – savo tikslo, aplinkos ir nuotaikos pasirinkimas. Atkuriame tai, ką anksčiau naudodavo mūsų protėviai, bet įvelkame į šiuolaikinės parfumerijos apvalkalą.“


Dalintis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

NAUJAUSIAS NUMERIS

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų

Paskutinės naujienos

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų