Joachim Wichmann nuotr.

Space Copenhagen pristato Apothéose restorano interjerą


Tokijuje esančiame šurmuliuojančiame Toranomono kalvų bokšte, pasitelkus garsios Danijos dizaino studijos „Space Copenhagen“ kūrybinę viziją, įsikūrė naujas 40 vietų restoranas ir baras. Šį kulinarinį prieglobstį, pavadintą „Apothéose“, sukūrė garsus „Michelin“ šefas Keita Kitamura, kuris po 15 metų sėkmingo darbo Paryžiuje grįžo į Japoniją. Restorano interjere, kuriame susipina turtingas japonų kulinarijos tradicijų audinys ir rafinuota prancūzų kultūros įtaka, sklandžiai susipina „Space Copenhagen“ sukurti elementai ir sukuriama aplinka, kuri ne tik kviečia, bet ir yra puikus fonas lankytojams mėgautis nepaprasta šefo Kitamuros virtuve.

Joachim Wichmann nuotr.
Joachim Wichmann nuotr.

Įžengus į „Apothéose“, erdviame koridoriuje svečius pasitinka pagal užsakymą sukurta skulptūrinė šeimininkų stotis. Prieškambaris taip pat tęsiasi į jaukią gėrimų poilsio zoną su patogiais baldais, įskaitant tvirtus ąžuolinius stalus ir „Loafer“ kėdes iš „&Tradition“, aptrauktas samanų žalios spalvos audiniu iš neoklasicizmo įkvėptos „Kvadrat Sacho“ kolekcijos. Grindis ir sienas puošia žemiškos, šiltos, šviesiai degtos terakotos plytelės, o kai kurie sienų paviršiai padengti šviesesne, pusiau permatoma natūralaus atspalvio tekstile. Erdvė išlaiko vientisą ryšį su lauko terasa, kurioje žaliuoja vešlūs medžiai ir augalai, sukurdami restorane patrauklią organišką atmosferą.

Išėję iš atviros svetainės zonos, svečiai patenka į šiltai apšviestą koridorių su įmontuotomis vyno spintelėmis. Sienos ir durų rėmai padengti rafinuotomis tamsinto žalvario plokštėmis, o koridoriaus gale yra gražiai pagamintos dvigubos durys, žyminčios įėjimą į restoraną. Duris, kurios automatiškai atsidaro priėjus prie jų, puošia įmantrus gremžtuotas dekoratyvinis motyvas ir tamsinto žalvario rankenos. Įžengus į restoraną svečius pasitinka energinga atvira virtuvė, iš kurios atsiveria nuostabūs Tokijo panoramos vaizdai.

Joachim Wichmann nuotr.
Joachim Wichmann nuotr.

Restorano erdvėje vyrauja šilta ir jauki atmosfera, kuri akivaizdžiai pakeičia judrų miesto kraštovaizdį bokšto apačioje. Nuostabus Tokijo vaizdas atrodo beveik nežemiškas ir meditacinis. Šviesa nuo dienos iki nakties skverbiasi į erdvę per skaidrų permatomą audinį, įrėminantį fasadą, o paprastos ir minimalios erdvinės funkcijos ir paviršiai, turtingos tekstūros ir kruopščiai parinktos medžiagos išryškėja skirtingose šviesose. Atvirą virtuvę juosiančias tamsinto žalvario sienų plokštes papildo kreidinio tinko sienos, greta jų – šviesaus medžio sienų plokštės ir grindys. Toliau naudojamos medinėmis dailylentėmis išklotos sienos apibrėžia atskirą, intymią privačią valgomojo erdvę šalia virtuvės.

Siekiant sustiprinti bendrą dizainą, stalo, kėdžių ir sofų medžiagų paletę sudaro šviesus medis ir minkšti šviesūs apmušalai. Pasirinkti „Dedar“ audiniai ir „Sorensen“ pilka „Nuance“ oda yra elegantiški ir kruopščiai parinkti. Restorano „Gleda“ valgomojo kėdes iš baltojo ąžuolo masyvo, kurias britų baldų prekės ženklui „Benchmark“ suprojektavo „Space Copenhagen“, papildo „Benchmark“ pagal užsakymą restoranui pagaminti baltojo ąžuolo masyvo stalai. Salono zonoje pagrindinis erdvės akcentas – poetiškas dailininko Hideaki Yamanobe’s paveikslas, kuris tinkamai pavadintas „Per debesis“. Siekiant sustiprinti virtuvės ir svečių ryšį, virtuvės priekyje įrengta akmeninė padavėjų stotelė. Ji taip pat tarnauja kaip dekoratyvinis elementas, skirtas keramikos dirbiniams, stiklinėms ir sezoniniams skulptūriniams indams bei daiktams laikyti, kad būtų sukurta jauki namų virtuvės atmosfera.

Joachim Wichmann nuotr.
Joachim Wichmann nuotr.

„Apothéose“ apšvietimas paveikus, tačiau subtilus. Nešiojamosios „Como“ lempos „&Tradition“ apšviečia medinius stalviršius, sukurdamos šiltą ir intymią atmosferą valgant. Panašiai po platesnę erdvę išsidėstę modernūs ir žaismingi Michaelio Anastassiadeso šviestuvai sustiprina „Space Copenhagen“ dėmesį meistriškumui, grožiui, sąžiningam medžiagiškumui, kokybei, smalsumui ir pusiausvyrai.

Komentuodami restorano ir baro dizaino strategiją, Peteris Bundaardas Rützou ir Signe Bindslev Henriksen sako: „Norėjome, kad ‚Apothéose‘ būtų rafinuota elegantiška erdvė, pasižyminti išskirtinumu, ir tikimės, kad svečiams patiks praleisti laiką apgalvotoje ir intymioje valgymo ir kulinarijos erdvėje.“

Joachim Wichmann nuotr.




Dalintis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

NAUJAUSIAS NUMERIS

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų

Susiję straipsniai

Caminha kaime iškilo moderni turgavietė

Vaizdingame Caminha kaime (Portugalija) atsiranda naujas turgus. Šis architektūros ateljė „Loftspace“ ir „Tiago Sousa Arquiteto“ parengtas projektas ne tik naujai…

Has photos

Paskutinės naujienos

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų