„Odore d’amore” salonas Kaune. Bendrovės nuot.

Šviežias oro gūsis nišinės parfumerijos rinkoje: Kaune atsidarė išskirtinio koncepto salonas


Pačioje Kauno miesto širdyje, duris atvėrė naujas išskirtinio dizaino „Odore d’amore” salonas. Jauki, intymi ir būtent šiam miestui tinkanti erdvė vilioja svečius tiek paslaptinga atmosfera, tiek itin aukštos kokybės kvapais.

Erdvės, suderintos su prekės ženklo identitetu, tampa komunikacijos priemone, galinčia papasakoti įmonės filosofiją, perteikti tam tikrą prekės ženklo patirtį. Būtent todėl „Odore d’amore” salonai kviečia ne tik į savo produktų ekspoziciją, bet ir į unikalią patirtį po kvapų, prabangos ir kokybės pasaulį.

„Odore d’amore” yra Lietuvoje sukurtas prekės ženklas, siūlantis nišinį ir išskirtinį asortimentą: kvepalai, namų kvapai ir odos priežiūros priemonės, pasižyminčios premium kokybe.

Kiekvienas „Odore d’amore” klientas turi galimybę atrasti kažką unikalaus, tad būdami dar labai jaunu prekės ženklu, atidarydami savo salonus Vilniuje ir Kaune, komanda labiausiai norėjo, kad erdvės būtų kitokios, originalios kaip ir jų siūloma produkcija, tačiau kardinaliai nekeistų bendro kuriamo įvaizdžio.

„Žmonės turi atpažinti prekės ženklą, todėl privalome išlaikyti savo braižą“ – įsitikinusi „Odore d’amore” salono interjero dizaino autorė Jovita Jankauskienė.

Jaukūs namai su paslaptimi

Pirmoji „Odore d’amore” parduotuvė Vilniuje, Vilniaus g. 17 duris atvėrė praeitų metų vasario mėn., o artėjant metų pabaigai, lapkričio mėn. atsidarė net trys „Odore d’amore” salonai: PC „Europa“, PPC „Ozas“ ir Kauno salonas Laisvės al. 45.

Prekės ženklo integravimo su interjero aplinka sėkmė slypi dar ankstyvosiose projektavimo stadijose, bet svarbiausia, kad erdvė kurtų unikalią vartotojo patirtį ir papasakotų bendrą istoriją. Todėl kiekvieno iš „Odore d’amore” salonų dizainas turi savitumo, tačiau tam tikros detalės atsikartoja visuose butikuose. Šį nuoseklumą planuojama išlaikyti ir ateityje.

„Įrengiant pirmąją parduotuvę Kaune, iš pradžių norėjome ją įrengti kaip jaukius namus, tačiau esama erdvė, o ypač vitrininė stiklo siena į Laisvės alėją įpareigojo šiek tiek keisti koncepciją, apsiribojant keliomis namus primenančiomis zonomis – svetaine ir valgomuoju“, – pasakoja Jovita Jankauskienė.

Interjere vyrauja šilti, žemiški tonai su aukso ir bronzos detalėmis. Toks jaukumu alsuojantis dizainas ir namų aplinką primenanti erdvė žadina norą užsukti į vidų.

Pasak J. Jankauskienės, interjere vyraujanti spalvinė gama bei originalios interjero detalės sustiprina turimų išskirtinių „Odore d’amore” kvepalų buteliukų dizainą. „Didelė dalis tų buteliukų patys savaime puikiai tiktų kaip originali interjero detalė bei puošmena”, – neabejoja dizainerė.

Išskirtinumas

Kaune įsikūrusi parduotuvė žavi savo netipiniais sprendimais. Pirmiausia, joje beveik nėra gamintų baldų. Patalpose likusios nišos buvo papuoštos veidrodžiais ir stiklo lentynomis, o visa kita buvo užsakoma kaip standartiniai baldai ir aksesuarai namams.

Dar unikalesnis „Odore d’amore” sumanytas konceptas, kad šiame salone klientai gali nusipirkti viską, ką mato: be gausios nišinės parfumerijos, išskirtinių odos priežiūros priemonių, namų kvapų ar žvakių, parduodamos ir visos interjero detalės, baldai, kilimai ir šviestuvai.

„Kadangi sugalvojome išskirtinį „ateinate ir įsigyjate viską, kas Jums patinka” konceptą, nutarėme bendradarbiauti su daug metų  gerai pažįstamu interjero salonu „Lighthouse design studio”. Baldus ir aksesuarus rinkomės, ir žinoma, rinksimės ateityje, iš tokių šio salono atstovaujamų prekių ženklų kaip: Laskasas, Potocco,  Tosconova, Domkapa, Saba ir kt.“, – sako J. Jankauskienė.

Parduotos interjero detalės ar baldai bus keičiami naujais ir taip kuriama vis naujų namų atmosfera. Pasirinkę bendradarbiavimą su interjero salonu, „Odore d’amore” Kaune sukūrė erdvę, kuri bus nuolat kintanti, atsinaujinanti ir gyva.

Autentiškas kvapas

„Odore d‘amore“ Lietuvos nišinės parfumerijos rinkoje įnešė šviežią oro gūsį. Nišinės arba kitaip aukštosios parfumerijos rinka yra labai unikali, kupina vis dar neatrastų, bet labai išskirtinių kūrinių.

Lietuvos nišinių kvepalų rinka, palyginus su kitomis Europos šalimis, kaip Italija ar Prancūzija, yra siaura, taigi „Odore d’amore” susikūrė tam, kad prisidėtų prie jos plėtros ir klientų atradimų kelionės.

„Lietuvoje didelis dėmesys yra skiriamas populiariajai nišinei parfumerijai, tad nusprendėme imtis misijos edukuoti rinką apie aukštosios parfumerijos įvairiapusiškumą, pasiūlydami autentiškų kvapų ir prekės ženklų mūsų klientams. Stengiamės, kad žmonės atrastų ne tai, kas patinka visiems, o tai, kas būtų apie juos, atspindėtų sielą“, – sako prekės ženklo vadovė Agnė Prakapavičiūtė.

„Odore d’amore” savo salonuose siūlo ne tik kosmetikos gaminius ir kvapus, bet ir pataria kaip juos išsirinkti. Kiekvienam apsilankiusiam „Odore d’amore” salone suteikiama profesionali rekomendacija, išsiaiškinami individualūs poreikiai, problemos ir lūkesčiai.

Šio prekės ženklo personalas nuolat dalyvauja mokymuose, gilina žinias, kad galėtų suteikti ne tik malonią patirtį, bet ir atlieptų kliento norus.

Visus dominančius produktus taip pat galima išbandyti atvykus į bet kurį butiką Vilniuje ar Kaune, tad įvertinti „Odore d’amore” produkcijos efektą yra dar lengviau.

www.odoredamore.shop


Dalintis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

NAUJAUSIAS NUMERIS

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų

Paskutinės naujienos

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų