Miestui augant, teritorijose, kurios anksčiau buvo naudojamos kitoms reikmėms, kuriasi naujos gyvenvietės, kvartalai, todėl sostinė imasi sprendimų, kurie užtikrintų ne tik saugų susisiekimą su centrine miesto dalimi, bet ir būtų tvarūs, ilgalaikiai.
Sparčiai plečiantis šiaurinei Vilniaus teritorijai, rengiamas Mykolo Lietuvio gatvės rekonstrukcijos projektas – ši gatvė yra svarbi trūkstama arterija pasiekti aplinkines Bajorų bei Visorių gyvenvietes. Kad projektas būtų sėkmingas, prieš tai imtasi teisinių aspektų ir kitų nuoseklių žingsnių dėl greta esančių sklypų. Planuojama sklypų klausimus išspręsti per šiuos metus.
Vystant projektą, šiam rajonui bus parinkti triukšmo ir taršos mažinimo sprendiniai, kurie tausos aplinką, bus patogūs aplinkiniams gyventojams. Planuojamas ir naujas autobuso maršrutas, todėl didelis dėmesys – darniam judumui.
Besiruošiant Mykolo Lietuvio g. rekonstrukcijai, pirmiausiai planuojami eismo organizavimo pakeitimai, kurie leis Visorių ir Bajorų rajonų gyventojams patogiau susisiekti su miestu Vakariniu aplinkkeliu. Išvažiuojant iš Mykolo Lietuvio gatvės, bus galima sukti ne tik į dešinę (link Ukmergės g.), bet ir judėti tiesiai į Vakarinį aplinkkelį. Įvedus pakeitimus, ši išvažiavimo kryptis taps saugesnė, sumažins poreikį apsisukinėti Ukmergės g. ties įvažiavimu į Tarandę. Dėl esamo užstatymo ir sklypų (pagal šiuo metu įgyvendinamą projektą) kol kas posūkis į kairę nėra numatytas, tačiau jau planuojamas.
Sankryžoje įrengti prie eismo prisitaikantys šviesoforai, kurie reaguos į transporto srautus: infraraudonųjų spindulių transporto priemonių jutikliai leis šviesoforų signalų trukmei keistis automatiškai, pagal tuo metu susidariusią situaciją. Sankryža bus papildomai stebima ir reguliuojama pagal poreikį.
Šviesoforai atitinka naujai įrengtus dviračių tako ir pėsčiųjų perėjos standartus. Mykolo Lietuvio g. įrengti nauji pėsčiųjų ir dviratininkų šviesoforai, mygtukai ir signalai turintiems individualių poreikių žmonėms.
Sauliaus Žiūros nuotr.