Kūrybingasis „Adobe“ atsinaujino! Ir tai susiję ne tik su inovatyviomis programomis bei sprendimais. Atnaujinta bendrovės „Adobe“ būstinė!
„Adobe“ būstinė tapo fiziniu prekių ženklo pratęsimu, atstovaujančiu įmonės kūrybiškumui ir naujovėms. Perduodama „Adobe“ įsitikinimą, kad kompanijos darbuotojai yra jos didžiausias turtas, „Adobe“ darbuotojams sukūrė atvirą ir energingą darbo aplinką. „Adobe“ naujai atnaujintoje būstinėje yra naujos inovatyvios darbo vietos, jaukiai žaismingos susirinkimų ir modernios lauko darbo zonos, kūrybinės konferencijų salės ir kiti patogumai, orientuoti į šiuolaikišką darbuotoją ir jo motyvacijos kėlimą.
Pastate, kuriame įsikūrusi būstinė, 2 500 „Adobe“ darbuotojų gali džiaugtis ne tik novatoriškomis darbo vietomis, esančiomis viduje ir lauke. Kompanija darbuotojams skiria ir daugiau įvairių privilegijų – būstinėje veikia laisvas sveikatingumo centras su treniruoklių salėmis, meditacijos kambarys, masažo zona, daugybė maitinimo įstaigų, automobilių techninė priežiūra, cheminis valymas, dviračių remontas ir nuoma.
Pasak vieno bendrovės vyresniųjų projektų vadovų, „Adobe“ 20 metų „West Tower“ anksčiau atrodė kaip bankas. „Tai atrodė ne kaip „Adobe“, ne spalvinga kompanija, apie kurią pagalvotum, susimąstydamas apie mūsų produktą. Reikėjo kūrybinės naujovės, atspindinčios įmonės žaismingą dvasią ir naujoves. Interjero pokyčiai bei audiovizualinės sistemos buvo didžiulė pertvarkymo strategijos dalis, efektyviai demonstruojanti „Adobe“ produktus ir palaikanti intensyvius kultūros skaitmeninio bendradarbiavimo poreikius.“
Kaip didžiausia technologijų įmonė San Chozė centre, būstinė buvo sukurta taip, kad pagerbtų tiek miesto praeitį, tiek dabartį, tiek žvilgtelėtų į ateitį. Vietinis žemės ūkio palikimas paminėtas meniška instaliacija, kuri sukuria (naudojant vietinius išteklius) simbolinę „Adobe“ raidę „A“. Pagal užsakymą suprojektuoti ir kiti architektūriniai ir dizaino elementai, o didžioji dalis baldų bei dekoratyvinių detalių pasirinkta iš vietinės rinkos, siekiant paremti bendruomenės menininkus ir kūrėjus.
Svarbu paminėti, kad atsinaujino ir „Adobe“ modernieji įrenginiai. Inovatyvūs sprendimai taikyti tobulinant vaizdo konferencijų, skaitmeninio bendravimo, garso ir pan. patirtis. Pokyčiai palietė ir kompanijos saugumą – atnaujinta duomenų ir produktų apsaugos sistema.
Apibendrinant galima teigti, kad „Adobe“ dėmesys kūrybingumui, naujovėms ir bendruomenei grįstas gyvybingo dizaino variacija – tikslingu spalvų naudojimu, minimalia apdaila kiekvienoje erdvėje, kurortiniu menu ir vietiniais baldais bei ekologijos samprata, renkantis tvarias medžiagas.
Emily Hagopian nuotr.