Balionai vaikų šventėse – dažnas žaismingas ir akį džiuginantis elementas. Tačiau pastaraisiais metais kūrybingų balionų meno meistrų „Ponas Balionas“ dėka jie pradėti naudoti pačių įvairiausių formatų šventėse.
Dalis visuomenės vis dar galvoja, jog balionai skirti tik vaikų šventėms, bet „Ponas Balionas“ sėkmingai paneiginėja šį mitą ir balionus siūlo šventėms nuo gimimo dienos iki garbingų jubiliejų. „Buvome sukūrę ir laidotuvių balionus, tačiau šiai temai Lietuvoje dar prireiks nemažai laiko“ – pastebi įmonės marketingo vadovė E. Dabkutė.
Išskirtines šventes vis dažniau planuoja ir vyrai
Siekdami šventes padaryti labiau įsimintinomis, žmonės vis dažniau ima puošti erdves balionais ir jų instaliacijomis per moters, vyro dienas, motinos, tėvo dienas ir kitomis progomis. Balionų dekoracijų sprendimai yra pritaikomi pagal įvairiausius skonius bei lūkesčius.
„Ponas Balionas“ klientų segmentą galima padalinti į dvi dalis – viena dalis fiziniais asmenys, o kitą dalį sudaro įmonės. Pastarieji klientai užsakinėja įvairiausius balionų sprendimus tiek įmonių vakarėliams, tiek įvairiausių kūrybiškos arba pigios reklamos tikslų sumetimais. Fizinių asmenų tarpe dažniausiai balionus užsakinėja mamos, tačiau ne tik vaikų šventėms, ne tik švenčių puošimams, tačiau ir solidžioms progoms, su sveikinimo vietoje gėlių arba siurprizo paskirtimi.
„Ponas Balionas“ marketingo vadovė džiaugiasi, jog sulig kiekvienais metais vyrai taip pat vis aktyviau įsitraukia į balionų užsakymų procesą, vis drąsiau reiškia savo kūrybiškumą, iniciatyviau renkasi balionų spalvas, formas ir ieško autentiškesnių balionų panaudojimo sprendimų.
Balionų instaliacijų idėjos – malonus iššūkis
Į balionų meno meistrus „Ponas Balionas“ klientai kreipiasi tiek ateidami su savo idėjomis, tiek ir tais atvejais, kuomet jiems reikia pagalbos išvystant efektingus kūrybinius sumanymus, kuriems dar trūksta galutinai išbaigtos vizijos.
Pastaraisiais metais pastebima tendencija, jog klientai vis dažniau kreipiasi į balionų profesionalus jau turėdami savo kūrybines idėjas. Tokiu atveju glaudžiai bendradarbiaujant su užsakovu derinamas kūrybinis procesas ir yra siekiama maksimaliai įgyvendinti klientų lūkesčius bei estetiškiausią balionų projekto rezultatą.
Kuomet klientas neturi aiškios vizijos, „Ponas Balionas“ meno meistrai imasi darbo ir įsigilinę į kliento poreikius, patys iniciatyviai pasiūlo kūrybinį projektą. „O didžiausia laimė tuomet, kai klientai suteikia mums galimybę ir patiki mums dar iki šiol Lietuvoje neregėtų balionų sprendimų įgyvendinimo galimybę“ – džiaugiasi įmonės marketingo vadovė. Būtent autentiški ir kokybiškai įgyvendinti balionų sprendimai, pasak Eglės, ir yra pagrindinis įmonės konkurencinis pranašumas bei entuziazmo niekuomet nesustoti kurti, nuolat pateikti inovacijų, „varikliukas“.
Balionų mados gali nustebinti
„Ponas Balionas“ pasiūla yra itin didelė ir ji nestovi vietoje bei nuolat vystosi. Yra ir gigantiškų balionų, pavyzdžiui, lateksinis baliono skersmuo siekia net 90 cm. Galima užsakyti balionus ir pagal individualius užsakymus: jie gali būti bet kokio dydžio, formos ir spalvos, o rekordinis baliono sprendimas buvo netgi 9 metrų aukščio eglė.
Kasmet balionų spalvų tendencijos kinta, klientai vis drąsiau integruoja balionų papuošimus į aplinką. Pastebima, jog dažnėja užsakymai, į kuriuos integruojama vis daugiau juodos spalvos balionų. Nors ši spalva visuomenėje vis dar simbolizuoja gedulą, tačiau vis dažniau ir drąsiau ji integruojama netgi į vestuvių puošimus.
Praėjusioms Kalėdoms „Ponas Balionas“ taip pat siūlė rinktis nestandartinius spalvų derinius – vietoje klasikinių kalėdinių spalvų kvietė naudoti įvairesnių spalvų derinius, į dekoracijas „įpinant“ rožinės ir mėtinės spalvų atspalvius.
Prieš maždaug 5 metus buvo populiaru daug įvairiaspalvių balionų. Šio varianto „Ponas Balionas“ neatsisako ir dabar, tačiau šiai dienai klientai vis dažniau renkasi pastelinių spalvų derinius.
Balionai šventėje suteikia geriausias emocijas ir daug džiaugsmo. Tai stipriai veikia žmones, palieka įspūdį ir kuo daugiau balionų ar kuo jie didesni, tuo efektas būna stipresnis.