Geriausi Lietuvos B2B ir B2C sektorių pardavimų specialistai su nekantrumu laukia jau gegužę įvyksiančios didžiausios pardavimų konferencijos Lietuvoje „Pardavimų formulė 2017“. Nuo 2012 m. šalyje vykstantis renginys kasmet sutraukia tūkstančius dalyvių, norinčių patobulinti įgūdžius ir įgyti naujų žinių pardavimų srityje. Įžvalgų, tendencijų ir patarimų konferencija pardavimo ir pardavimo rinkodaros profesionalams, pardavimų vadovams ir vadybininkams žada suteikti įspūdingų ir kartu paprastų bei praktiškai pritaikomų įžvalgų didesniems pardavimams – jokių tuščių žodžių, tik tai, kas įkvėps, paskatins permąstyti, naujai pažvelgti ir žengti pirmyn.
Jau septintus metus rengiama konferencija šiemet dalyvius pasitiks dar didesnė, kokybiškesnė, gausesnė pranešėjų ir pardavimų galimybėmis besidominčių bendraminčių (jų renginyje laukiama per 1700). Net dvi dienas truksiantis renginys laužys stereotipus, kvies naujai pažvelgti į pardavimus ir pateiks pardavėjams daug praktinių pavyzdžių bei pozityvaus impulso pardavimams augti.
Daugiau nei 35 aukščiausio lygio pranešėjai iš Lietuvos ir užsienio 2017 m. pardavimų renginyje skaitys įkvepiančius pranešimus, dalysis drąsiomis mintimis ir idėjomis.
Pirmą kartą į Lietuvą pavyko pakviesti pardavimų guru, metodikos „SPIN Selling“ kūrėją, daugiau nei 40 tūkst. pardavėjų ištyrusį pardavimų analitiką, perkamiausią „The New York Times“ ir „Amazon“ autorių Neilą Rackhamą. Ši pardavimų pasaulio įžymybė skaitys 90 min. trukmės „key note“ pranešimą apie „SPIN Selling 2.0“ ir naujausias tyrimų įžvalgas šių dienų pardavimų pasaulyje. Dieną prieš konferenciją N. Rackhamas ves išskirtinį dienos seminarą „Rethinking Sales: Selling for the Future“.
Renginyje taip pat dalyvaus net keturi pardavimų praktikai iš pasaulyje lyderiaujančių įmonių. „Porshe“, „Lamborgini“ ir „Bmw“ direktorius Kevinas Gaskellis papasakos, kaip jis mato šiuolaikinius pardavimus ir kokie pardavimo metodai padėjo jo vadovaujamoms komandoms tapti lyderėmis Jungtinės Karalystės rinkose.
„Marks & Spencer“ pasaulinio tinklo digital direktorius, buvęs „Apple“ ir „Comic Relief“ vyriausiasis digital vadovas Marcusas Eastas konferencijos dalyviams pristatys raktą į didesnius pardavimus, išnaudojant skaitmenines technologijas.
Antoni’is Lacinai skaitys pranešimą tema „Užčiaupkite italą, prakalbinkite suomį ir parduokite! Trys pagrindinės pardavimų komunikacijos pamokos 2017 metais“.
Norintiesiems sužinoti, kaip parduoda „Gucci“, „Prada“, „Ferrari“ ar „Louis Vuitton“, Ercole’as Egizi pristatys pardavimų istorijas, kurios padeda pigius gaminius parduoti brangiai (daugiau informacijos).
Konferencija PARDAVIMŲ FORMULĖ 2017 vyks gegužės 4–5 d. Vilniuje, salėje „Compensa“, Kernavės g. 84. Registruodamiesi įvedę kodą „STRUCTUM-PF“, gausite nuolaidas: -7 % MIN paketui – 13 % MID paketui – 18 % MAX paketui Išankstinė registracija ypatingomis sąlygomis galima iki balandžio 25 dienos. Registruotis galite ČIA.
Kontaktinė informacija
Tel. 8 615 188 68 (registracija, grupinės rezervacijos, kiti specifiniai klausimai)
Konferencijų „CONFINN | Praktikams“ komanda
http://www.pardavimuformule.lt/