Verslo centras „Link“ prieglobstį rado vienoje greičiausiai augančių Vilniaus erdvių – centriniame verslo rajone, kur kuriasi drąsios ir konkurencingos įmonės.
Užsakovas: UAB Baltijos gildija
Projektuotojas: UAB „Planas B“
Architektas: Albertas Uljanovas
Administracinis pastatas įsikūrė Saltoniškių g. 9B, patraukliausiame ir sparčiausiai besivystančiame Vilniaus centriniame verslo rajone. Anot biurų pastate patalpas nuomojančios nekilnojamojo turto paslaugų bendrovės Colliers International, jau pati pastato vieta įpareigojo įgyvendinti aukščiausios klasės projektą, kuris įkomponuotų moderniausias technologines tendencijas, atitiktų šiuolaikinius nuomininkų poreikius ir būtų konkurencingas sparčiai augančioje rinkoje.
Projekto renesansas moderniems sprendimams realizuoti
Galima teigti, kad verslo centras „Link“ išgyveno savotišką atgimimą. Nors naujo verslo centro projektas buvo formuojamas ant jau esamo projekto (sklypas įsigytas su esamu projektu ir statybos leidimu), visi inžineriniai sprendimai, vidaus išdėstymas bei dalis architektūrinių sprendinių buvo koreguojami, pritaikant juos dabartinės rinkos poreikiams ir tendencijoms. „Pasitaikė reta galimybė strategiškai geroje miesto vietoje įsigyti jau parengtą projektą su statybos leidimu. Žinoma, teko koreguoti architektūrinius sprendinius, vidaus išdėstymą, atnaujinti inžinerinius sprendimus, bet gana greitai galėjome imtis statybų“, – spaudai yra sakiusi Baltijos gildijos direktorė Ina Danilova.
Įgyvendintas projektas yra A energinės klasės ir siekia gauti sertifikatą „BREEAM In-Use“. 8 970 m2 nuomojamo ploto verslo centras „Link“ išsiskiria dideliu aukšto plotu (1 800 m2). Tai labai patrauklu didelėms kompanijoms, siekiančioms įsikurti viename pastato aukšte.
Taip pat verslo centre yra 276 vietų 3 lygių požeminė automobilių aikštelė, suteikianti nuomininkams patrauklias automobilių statymo sąlygas centrinėje miesto dalyje. Prie pastato įrengtos dvi elektromobilių įkrovimo stotelės, rakinama dviračių saugykla bei erdvios dušinės. Pastato pirmame aukšte įsikūrusi moderni kavinė su launžo zona, o pastato šeštame aukšte suprojektuotos erdvios terasos, iš kurių galima grožėtis Vilniaus miesto panorama ir organizuoti įvairius verslo renginius.
Nepaisant didelės verslo centrų konkurencijos ir sparčiai įgyvendinamų naujų projektų, verslo centras „Link“ buvo pirmas ne „built-to-suit“ (BTS) tipo verslo centras Vilniuje, kurio visos patalpos išnuomotos dar iki statybos darbų pabaigos. Tokią sėkmingą verslo centro nuomos strategiją lėmė patraukli pastato vieta, konkurencingos nuomos sąlygos, patrauklus pastato išdėstymas, palankios automobilių statymo galimybės bei profesionalių Colliers International konsultantų komanda, dirbusi kartu nuo pat projekto pradžios iki visiško įgyvendinimo.
Aukščiausia kokybė
Akivaizdu, kad į modernų žmogų orientuotas pastatas ir jame kuriama verslo aplinka turi išsiskirti puikia estetika ir efektyviu išdėstymu.
Siekiant sukurti tokią produktyvią atmosferą pasirinktos UAB „Kogita“ berėmio stiklo konstrukcijos. Įmonė atlieka aukščiausios kokybės berėmio grūdinto stiklo konstrukcijų projektavimo, gamybos ir montavimo darbus.
UAB „Domasta“, kurios veiklos sritys apima bendruosius statybos darbus bei apdailą, verslo centre „Link“ rūpinosi pertvaromis, kurios efektyviai atitiktų šiandienos darbuotojų poreikius, tokius kaip aukštos kokybės akustika.
Kompleksiniai sprendimai
Įdomus ir inovatyvus projektas, kuriam realizuoti prireikė tiek kūrybinių sprendimų, tiek specifinių techninių įgūdžių, pritraukė ir daugiau savo srities lyderių.
Prie objekto įgyvendinimo prisidėjo UAB „Dizaja“. Ji pasitelkė geriausius įmonės mikroklimato sistemų diegimo specialistus ir pritraukė patikimų įrangos gamintojų. Pastate įdiegti inžineriniai sprendimai suteikia galimybę kiekvienam nuomininkui individualiai pagal savo poreikius palaikyti norimą mikroklimatą patalpose, o šilumos ir šalčio gamybos įrenginiai vienu metu gali aprūpinti pastatą tiek šiluma, tiek šalčiu, maksimaliai išnaudodami aplinkai palankią šilumos siurblių generuojamą energiją.
Kompanijos „Grohe“ specialistai prie verslo centro „Link“ kūrimo prisidėjo parinkdami komfortiškus vandenį taupančius ekonominės klasės maišytuvus „BauEdge“. „Parinkdami maišytuvus, visuomet atsižvelgiame į siūlomą praustuvą, kad būtų užtikrintas maksimalus prausimosi komfortas ir vanduo nesitaškytų. Maišytuvų praleidžiamas vandens kiekis per minutę neturėtų viršyti 6 l, mūsų sumontuotas maišytuvas praleidžia 5,7 l/min. Tam, kad nenukentėtų prausimosi kokybė naudojant mažiau vandens, vanduo yra maišomas su oru”, – teigia „Grohe“ pardavimų atstovė Lietuvoje Aistė Stankevičienė.
Visame pasaulyje puikiai žinoma vonios kambario įrangos gamintoja „Villeroy & Boch“ išsiskiria nepriekaištingu dizainu bei kokybe. Verslo centre naudota minimalistinė kompanijos kolekcija „Architectura”. „Villeroy&Boch“ vonios kambario kolekcija „Architectura“ siūlo daugybę dizaino galimybių. Tai puikus pasirinkimas projektams t.y administraciniams pastatams, viešbučiams, kadangi kolekcijoje platus praustuvų modelių pasirinkimas, tiek montavimo, tiek dydžių pasirinkimo prasme. Verslo centre „Link“ sumontuoti „Architectura“ kolekcijos unitazai su „Direct Flush“ technologija t.y su atviro krašto apiplovimu, tai yra technologinė inovacija, kurios dėka unitazas yra lengvai valomas ir labai higieniškas. Ši kolekcija, atitinkanti aukščiausius dizaino ir komforto standartus.
Įdomių sprendimų paieška įrengiant duris
Vidaus bei lauko duris iš plieno, medžio, stiklo ir aliuminio konstrukcijų verslo centre „Link“ montavo UAB „Vauksa“. Specialistai aktyviai dalyvavo ir koreguojant projektą, kai prireikė garantuoti įrengiamų durų kokybę ir patikimumą. „Šiame objekte įrengėme plienines, medines, stiklintas aliuminio duris bei įvažiavimo į automobilių aikštelę vartus. Džiaugiamės, kad šio verslo centro statytojai ir savininkai leido mums dalyvauti derinant projektinius reikalavimus durims. Rezultatas – pasiūlyti tokie sprendimai, kurie ne tik padėjo optimizuoti kliento išlaidas, bet ir patikti projektuotojams bei interjero dizaino kūrėjams“, – sako UAB „Vauksa“ pardavimų vadovas Lukas Aleksandravičius.
Medinės biurų durys įrengtos su specialiais apdailos elementais, sukuriančiais aukštų durų įspūdį, tačiau tam skiriant optimalias išlaidas ir užtikrinant reikiamą garso izoliaciją. Anot L. Aleksandravičiaus, šiuolaikiniuose biuruose vis didesnis dėmesys skiriamas durų akustinėms savybėms.
Specialistas sako, kad ne visi verslo centrai renkasi kokybę, kaip pagrindinį durų kriterijų, kartais dar pasitaiko atvejų, kai svarbiausia yra kaina. Abiem atvejais „Vauksa“ taiko skirtingas sprendimų kategorijas, tačiau niekada nesiūlo to, kas sukels klientams rūpesčių ar papildomų išlaidų durų eksploatacijos periodu. Įmonės strategija orientuota ne tik į įmonės tikslus, bet ir į kliento ar durų naudotojų tiesioginius interesus, nes būtent tai ir yra tikroji bendradarbiavimo su „Vauksa“ vertė klientams.
Beje, iškylantys iššūkiai visuomet laukiami. Tiesa, šiame objekte jų beveik nebuvo. „Darbai vyko sklandžiai ir rimtesnių iššūkių, deja, nepasitaikė, nors mes jų visada tikimės, nes tvirtai žinome, kad tik jie sukuria sąlygas vystytis ir tobulėti. Vienas įdomesnių sprendimų – automobilių aikštelės vartų valdymo sistema. Ji identifikuoja judantį objektą, norintį patekti į automobilių zoną, pagal iš anksto nustatytus konkrečius judančio objekto gabaritus ir tik tada suveikia, automatika atveria vartus“, – pasakoja L. Aleksandravičius.