Planuojama infrastruktūra, padidėję automobilių ir lankytojų srautai – tokie pagrindiniai klausimai buvo aptariami per viešą Daugiafunkcio komplekso konsultaciją su gyventojais.
Projektinių pasiūlymų aptarime vicemeras Valdas Benkunskas sakė, kad kompleksas Šeškinėje laukiamas tiek savivaldybės, tiek visos Lietuvos jau daugelį metų. Pasak jo, pats projektas prasidėjo 2014 m., nuo starto praėjo daug laiko, bet labai tikimasi, kad formalios procedūros neleis projektui sugriūti ir palinkėjo, kad kitais metais prasidėtų rangos darbai.
Aptarime su gyventojais dalyvavo ir projekto sprendinius pristatė Damonas Lavellis, stadiono projektuotojo „Populous“ (JAV) atstovas, bei projektą drauge rengę bendrovės „Cloud architektai“ atstovai. D. Lavellis sakė, kad toks stadionas yra neeilinė struktūra, o darbo sėkmė priklauso nuo tokio didelį pastato integravimo į netoliese esantį urbanistinį kontekstą. Jis teigė, kad turi būti pabrėžtas pastato įkomponavimas į gamtinį kraštovaizdį. Projektuotojai pabrėžė, kad stadionui bus siekiama gauti tarptautinio tvarumo sertifikatą BREEAM.
Pristatymo metu daugiausia klausimų sulaukta dėl planuojamos susisiekimo infrastruktūros aplink stadioną. Pasak Vilniaus mieste savivaldybės vyriausiojo architekto Mindaugo Pakalnio, šie sprendiniai numatyti Ozo, Ukmergės ir Siesikų gatvių sutvarkymo projekte.
Vyr. architektas sakė, kad Nacionalinio stadiono komplekso projektuotojams reikia aiškiau diferencijuoti pėsčiųjų ir dviračių takus, nurodyti tikslesnius priėjimo sprendinius, detalizuoti stoteles „Pabučiuok ir važiuok“ („Kiss and ride“), autobusų, taksi sustojimo vietas prie stadiono, ten, kur numatytas žmonių išlaipinimas.
Numatoma, kad didžioji dalis komplekso lankytojų atvyks iš šiaurinės pusės, dalis – pro pietinėje dalyje suplanuotą pėsčiųjų viaduką, o likę – iš rytinėje dalyje esančių automobilių aikštelių ar kitų pastatų. Dėl to sklypas sujungtas su pagrindinėmis Ozo ir Ukmergės gatvių autobusų stotelėmis, Šeškinės mikrorajonu, „Akropolio“ prekybos centru.
Sklypo šiaurinėje dalyje, kur numatomi didžiausi žmonių srautai, planuojama suformuoti pagrindinę aikštę, iš kurios lankytojai pasiskirstys kitų objektų link. Žmonių srautų organizavimui svarstoma išvystyti pėsčiųjų takų tinklą, kaip natūralias srautų nukreipimo priemones pasitelkti želdinius. Planuojama, kad į daugiafunkcio komplekso teritoriją ves ir būsimo Mamutų parko takai.
2021 m. spalį Vilniaus miesto savivaldybė, Švietimo, mokslo ir sporto ministerija bei investicinis fondas „BaltCap Infrastructure Fund“ pasirašė koncesijos sutartį. Šiuo metu vyksta stadiono ardymo darbai. Ardymo darbus atlieka bendrovė „Vilniaus BTD“.
Planuojama, kad sklype 2025 m. bus pastatyti aštuoni statiniai – nacionalinis stadionas, sporto centras, dvi futbolo treniruočių aikštės, lengvosios atletikos apšilimo zona, lengvosios atletikos stadionas, kultūros centras ir 300 vietų darželis.