Išskirtiniai ir konceptualūs sprendimai atsipirko viešbučiui „Hilton Garden Inn Vilnius City Centre“ – lyderiauja tarp 940 „Hilton Garden Inn“ viešbučių pasaulyje, o vietinėje rinkoje lenkė konkurentus ir kainoje, ir užimtume.
Vilniuje esantis viešbutis laimi ne tik vietinius apdovanojimus (kaip pvz. „Lietuvos turizmo forume“ – „Viešbutis-lyderis pandemijos metu“), bet yra pripažintas ir tarptautiškai: kelionių portaluose „Tripadvisor“, „Booking.com“ ir „Expedia“ viešbutis yra įvertintas aukščiausiais balais.
Lyderiauja ir tarp 940 „Hilton Garden Inn“ viešbučių pasaulyje, kurie yra net 55 šalyse. Pagal „Hilton“ kompanijos įvertinimus „SALT 2021“ ir „SALT YTD 2022“, Vilniuje esantis viešbutis viršija 80 rodiklį. Viešbučio komanda didžiuojasi, kad iš keturių įsteigtų „Hilton“ nominacijų, laimėjo net tris: geriausiu 2021 metų „Hilton Garden Inn“ Generaliniu direktoriumi tapo Tadas Ėvaltas, stipriausia pardavimų ir rinkodaros vadove – Zinaida Karpičienė, o vertinant viešbučio aptarnavimo lygį, švarą, paslaugumą priimant svečius, viešbutis „Hilton Garden Inn Vilnius City Centre“ užėmė pirmąją vietą pasaulyje tarp 940 Hilton Garden Inn viešbučių, t. y. pasiekė aukščiausią svečių įvertinimą.
„Pasididžiavimą mūsų komandai kelia ne tik tarptautinis pastebėjimas, išskirtiniai viešbučio rezultatai, bet ir tai, kad mūsų svečiai turi aukščiausią pasitenkinimą savo viešnage pas mus. Didelis komandos susitelkimas padėjo pasiekti šių rezultatų trečiaisiais viešbučio veiklos metais – kai pasaulį ištiko pandemija, o svetingumo industrija ieškojo būdų išgyventi. Tikiu, kad mūsų slaptas sėkmės receptas buvo noras išeiti iš komforto zonos ir nebijoti ieškoti naujų galimybių, eksperimentuoti, rizikuoti, neapsibrėžti aiškiais veiklos rėmais“, – įžvalgomis dalijasi viešbučio vadovas T. Ėvaltas.
Lyderiauja ir Lietuvos rinkoje
„Šiandien galime drąsiai teigti, kad metus baigėme lyderiaudami ne tik tarp konkurentų, bet ir visoje Vilniaus viešbučių rinkoje, savo segmente: pagal užimtumą, vidutinę pardavimo kainą ir rinkos užimamą dalį“, – sako viešbučio „Hilton Garden Inn Vilnius City Centre“ vadovas Tadas Ėvaltas.
2021 metais viešbučio užimama rinkos dalis siekė net 191,7 %. Tai reiškia, kad „Hilton Garden Inn“ atveju – šis rodiklis yra dvigubas: viešbutis užpildė ne tik savo, bet ir konkurentų rinkos dalį. Tais pačiais metais viešbutis lenkė konkurentus ir vidutinėje kainoje – net 8 Eur. Tai reiškia, kad nors ir „Hilton Garden Inn Vilnius City Centre“ vidutinė kaina buvo aukštesnė nei konkurentų, svečiai vis tiek rinkosi šį viešbutį.
Viešbučio atstovai teigia, kad klientai rinkosi juos ne dėl vienos priežasties. Įtaką darė ir žinomas, patikimas viešbučio prekinis ženklas su aukštais aptarnavimo ir saugumo standartais („Clean Stay“ protokolai). Bet didžiausią įtaką turėjo viešbučio matomumas per įvairius projektus, kurių komanda nepabūgo įgyvendinti pandemijos metu: pirmieji pristatė pop-up degustacines vakarienes kambariuose, kvietė klientus žiūrėti „Kino Pavasario“ repertuarą viešbutyje, siūlė „Privatų barą“ svečio kambaryje, organizavo teminius renginius viešbučio terasoje ir kiemelyje. Pirmieji rinkai pristatė šeiminius jungiamuosius kambarius, dienos kambarius – pavertė juos darbo erdvėmis, teikė ir ilgalaikio apgyvendinimo pasiūlymus.
„Būti kelis kartus sėkmingesniais nei konkurentai yra ne tik didžiulė pergalė, bet ir nuoseklaus darbo, vieningos, veiklios komandos rezultatas. Kartu jaučiame ir didžiulę atsakomybę prieš būsimus svečius, savininkus, socialinius partnerius, nes planuojame rezultatą dar labiau gerinti“, – sako Tadas Ėvaltas.
Šią vasarą viešbutis žada rinkai pristatyti stogo terasą – naują erdvę su panoraminiu vaizdu privatiems renginiams, kurioje organizuos ir temines pop-up degustacines vakarienes. Pažymi, kad viešbučio savininkai „EIKA“ mato augantį viešbučio potencialą: toliau itin didelį dėmesį skirs atsakingam verslui, tvariam keliavimui, viešbučio inovacijoms – tam numatytos papildomos investicijos.