Kauno miesto valdžia paskelbė rangovo konkursą pėsčiųjų tilto per upę nuo Aleksoto iki Nemuno salos statyboms. Objekto vertė preliminariai vertinama 13 mln. eurų.
Statybas ketinama pradėti 2024 metų sausį, jos truks kiek daugiau nei dvejus metus.
Specialistų teigimu, naujasis tiltas su pėsčiųjų ir dviračių takais pagerins susisiekimą su Žemojoje Fredoje statomais gyvenamųjų namų kompleksais, istoriniu Kauno miesto centru, rekreacijai skirta Nemuno sala. Taip siekiama ne tik padidinti šių miesto dalių patrauklumą, bet ir skatinti darnų judumą.
Naująjį tiltą projektuoja įmonė „TEC Infrastructure“ ir architektų komanda „KILD“, kurią atstovauja architektai Petras Išora, Ivane Ksnelashvili ir Dominykas Daunys. 2018 metais ta pati komanda buvo pateikus pirminius tilto iš Nemuno salos į Aleksotą sprendinius, tačiau atsižvelgiant į savivaldybės prašymą, jie – permąstyti ir optimizuoti. Tai leis sumažinti tilto statybos kaštus.
Naujojo tilto siluetas primins jau pastatytą mažąjį – turės panašią turėklų sistemą, bus šviesus, tačiau ne toks monolitiškas. Jis kuriamas iš lengvų metalinių konstrukcijų, todėl taps ažūrišku ir neužgoš vaizdo į miestą tiek nuo krantų, tiek ir nuo upės.
Kuriamos erdvės bus lengvai pasiekiamos visiems, ypač žmonėms su negalia – tilto prieigose įkomponuojami patogūs 5 proc. nuožulnumo pandusai. Numatyta, kad tilto konstrukcijų ilgis sieks 258 metrus, o judėjimui skirtų takų plotis – 6 metrus.
„Atnaujintu siūlymu tuos pačius tikslus – sukurti sėdimą viešą erdvę prie tilto atramų ir vandens – pasieksime naujomis priemonėmis. Atsisakėme sudėtingų konstrukcijų ant tiltų ir amfiteatrus perkomponavime į Nemuno krantus. Taip sukursime multifunkcinę erdvę Aleksoto pusėje bei minimalią intervenciją į kraštovaizdį Nemuno saloje“, – tilto viziją pristatydamas kalbėjo architektūrinės projekto dalies vadovas Petras Išora.
1 komentaras. Leave new
Ir koks smagumas toj duobėj sėdėt bus? Gal reikėjo kalvelę padaryt, o ne duobę.