Ko 2020-aisiais ieškos Jūsų klientas?


Sakoma, kad viskas aplinkui keičiasi, tik žmogus ne. Ar tikrai? Nuomonės formuotojai sunkiai keturis metus mokosi universitetuose, rinkodaros specialistai kasmet stengiasi išspręsti mūsų problemas, net jeigu iki šiandien nežinojome, kad tokių turime. Ir dar reglamentai su visa galybe poįstatyminių aktų mums pasako, ko turime reikalauti, o ką tyliai patykojus privalu nufotografuoti ir nusiųsti vartotojų teisėms ar kitiems dorų mokesčių mokėtojų gynėjams. Tad vartotojams viena už kitą ryškiau užsižiebia lemputės apie tai kas yra gerai, geriau ir geriausia. Neišvengiamai žmogus, norintis įsigyti prekę, kuris dar prieš dešimtmetį buvo vadinamas pirkėju (arba potencialiu pirkėju), prieš penkmetį – klientu, o šiandien išdidžiai – vartotoju, irgi keičiasi.

Kokius pokyčius pastebi verslas ir, svarbiausia, kas pirkėjams bus svarbu kitąmet?

Ne pardavimas, o bendradarbiavimas

Bendrovės „Schomburg Baltic” vadovas Gytis-Jonas Vitkus pastebi, kad statybos sudėtingėja ir greitėja.

„Reikia greitai sumontuojamų statybinių produktų sistemų. Laikas – pinigai. Tačiau tai nereiškia, kad numojama ranka į kokybę. Anaiptol! Sudėtingėja architektų vizijos, jų įgyvendinimui reikalingos aukšiausios kokybės statybinės mežiagos. Daug statybų vykdoma miestų centruose, tarp stovinčių pastatų, todėl sudėtingėja priėjimas prie statybos aikštelės. Reikalingos specialios medžiagos rūsių ar požeminių konstrukcijų hidroizoliavimui, nes senesnių įrengimo metodų taikymas neatneštų norimų rezultatų”, – vardina Gytis-Jonas Vitkus.

Pasak pašnekovo, visais šiais atvejais reikia žinoti kaip tinkamai panaudoti produktus. Todėl išaugo poreikis siauros specializacijos statybos bendrovių, kurios atlieka konkrečius, aukštesnės kvalifikacijos reikalaujančius darbus, kaip pavyzdžiui akmens apdailos klijavimas fontanuose, epoksidinių pramoninių grindų įrengimas, betonavimas su nestandartiniais klojiniais, balkonų, baseinų, terasų įrengimas, senų pastatų restauravimas.

„Visos šios kompanijos ir yra mūsų pagrindinis pirkėjas. Mes palaikome su jomis ryšį, informuojame apie naujus gaminius ir technologijas, vystome dialogą – bendradrabiaujame”, – sako „Schomburg Baltic” vadovas.

Išmanumo paieškos

Dirbant su privačiu sektoriumi viskas truputy sudėtingiau. „Schneider Electric Lietuva” vadovas Denis Gacicha neslepia, kad orientuojasi į net šešioliką skirtingų klientų profilių, tai reiškia, kad ir jų poreikiai yra skirtingi: tai ir greitis, ir partnerystės paieškos, patikimas bendradarbiavimas, ekonominis ir energinis naudingumas, garantija…

„Dirbant su plačiu klientų segmentu, natūralu, kad jų poreikiai skirtingi. Tačiau yra keli kokybiniai parametrai, kurie vienija visus mūsų pirkėjus, t.y. sprendimų saugumas ir patikimumas bei efektyvumas”, – sako Denis Gacicha.

Anot kalbintų rinkodaros specialistų, augant išmaniųjų namų rinkai, viskas, kas palengvina mūsų buitį ir darbo procesus (tai kas yra išmanu, tvaru ir naudinga), sulaukia daugiau vartotojų dėmesio.

Šiemet išmaniųjų namų rinka pasiekė 73 719 mln. JAV dolerių (kiek daugiau nei 66 563 mln. eurų). Skaičiuojama, kad šis skaičius iki 2023-ųjų pasieks 17,6 proc. metinį augimo tempą. Kol kas didžiausia išmaniųjų namų rinka yra JAV. Tačiau jau kitąmet JT susitiks aptarti ir iškelti naujus tikslus, kuriais bus siekiama suvaldyti klimato pokytį, tad tikimąsi, kad tai paskatins išmaniųjų namų proveržį Europoje.

„Schomburg Baltic” ir „Schneider Electric Lietuva” kartu su kitais partneriais dalyvauja STRUCTUM projekte „Išmanusis miestas VI”. Nuo šių metų projekte IM dalyvauja ne tik studentai, bet ir profesionalai, savivaldybės, verslas. Kartu kuriamos ir adaptuojamos išmaniausios sistemos Lietuvos regionuose.

Asociatyvi nuotr.


Dalintis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

NAUJAUSIAS NUMERIS

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų

Paskutinės naujienos

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų