Pagaliau baigta įspūdingiausio didžiojo „Paradise City” komplekso, kurį sudaro 6 pastatai, dalies – „Imprint“ – statybos. Mažiau nei kilometro atstumu nuo didžiausio Pietų Korėjos oro uosto (Seulo Incheono) iškilęs pramogų ir atrakcionų kompleksas iškart tapo architektų įmonės MVRDV prekiniu ženklu.
Dviejų meno ir pramogų pastatų „Imprint“ fasaduose nėra langų. Vietoje jų – aplinkinių pastatų atvaizdai. Piešiniai, puošiantys 9800 kvadratinių metrų pastatą, atrodo lyg šešėliai.
„Aplinkinių pastatų atspindį atvaizduodami ant „Imprint“ fasado, centrinėje aikštėje, mes sujungiame pastatą su kaimynais. Tai užtikrina nuoseklumą. „Paradise City” nėra atskirų objektų, tokių kaip Las Vegasas, rinkinys, bet tikras miestas”, – sako vienas iš MVRDV vadovų ir įkūrėjų Viny Mas (Winy Maas).
Norint išgauti tinkamos kokybės atvaizdą, „Imprint“ fasadas buvo pagamintas iš stiklo pluošto gelžbetoninių plokščių. Buvo panaudotos net 3869 plokštės ir visos jos – unikalios formos. Statybai reikėjo specialių formų, kurias MVRDV suprojektavo naudodami 3D modeliavimo metodą.
Pasak projekto autorių, siekiant pabrėžti dizaino reljefą, buvo paryškinta balta spalva. Pabaigus apdailą, rezultatas prilygo meno kūriniui. Užsakovai siekė pramogas paversti menu, o statybas menine išraiška.
Auksinė dalis yra patraukliausias ir išraiškingiausias pastato elementas. Auksinė spalva išgaunama naudojant paprasčiausius aukso spalvos dažus ir paryškinant ją apšvietimu. Dažniausiai spalvos ryškinamos jas apšviečiant iš apačios, šiuo atveju – auksinė spalva apšviesta iš viršaus.
Pastatuose sumontuotos veidrodinės lubos, kuriant dizainą naudotos stiklo apdaila. Kaip pasakoja MVRDV direktorius, čia buvo sujungtas atspindys ir teatrališkumas.