Naujovių ir tradicijų dermė – prekių ženklo „Villeroy & Boch“ strategijos pamatas – svarbiausias 265 metus bendrovę lydinčios sėkmės garantas. Papildomomis naudingomis savybėmis išsiskiriančios įmonės „Villeroy & Boch“ naujovės daro gyvenimą gražesnį ir lengvesnį. Pristatydama savo 2014 m. naujoves bendrovė ypatingą dėmesį skiria unitazams.
Tiesiai tekančio vandens srautu nuplaunami „Villeroy & Boch“ unitazai diktuoja naują higienos standartą. Šie unitazai neturi įprastos vandeniui tekėti skirtos briaunos, jiems nepriekaištingai nuplauti pakanka 3 arba 4,5 litro vandens. Be to, visas unitazų vidus glazūruotas, juos išvalyti galima ypač greitai, lengvai ir steriliai.
Šios kolekcijos unitazų priežiūrą taip pat palengvina papildomai užsakoma, lengvai valoma paviršiaus danga „CeramicPlus“ ir ypač greitai nuimamas dangtis. Tokie unitazai idealiai tinka ten, kur reikia ypatingos higienos, pavyzdžiui, ligoninėse arba viešosios paskirties patalpose, taip pat ir privačiuose būstuose.
Neseniai pristačiusi tiesiai tekančiu vandens srautu nuplaunamus unitazus „Architectura“, bendrovė „Villeroy & Boch“ dabar tokiu lengvai valomu ir patrauklaus dizaino unitazu papildė vartotojų pripažinimą pelniusią kolekciją „Subway 2.0“.