Prasideda Kauno oro uosto naujo perono architektūrinis priešprojektinių pasiūlymų konkursas


Pastaraisiais metais vienas sparčiausiai augančių Lietuvos miestų – Kaunas. Miesto vystymo projektai apima nuo įspūdingo projekto Nemuno saloje, miesto stadiono iki Kauno oro uosto. Artimiausiu metu Kauno oro uoste bus pradėta keleivių terminalo plėtra, šiaurinėje oro uosto aerodromo dalyje esančio perono plėtra. Taip pat Kauno oro uosto pietinėje dalyje numatomas būsimas peronas su orlaivių aptarnavimo ir krovinių pervežimo veiklai vykdyti reikalinga infrastruktūra.

Lietuvos oro uostų vadovas Simonas Bartkus pabrėžia, kad Kauno oro uostas yra ne tik itin sparčiai augantis oro uostas pagal keleivių skaičių, bet kartu yra ir viso Baltijos šalių regiono lyderis pagal čia atliekamų orlaivių remonto paslaugų apimtis.

„Šią kryptį Kauno oro uostas išlaikys ir ateityje – sieksime plėtoti skrydžių, keleivių skaičiaus aptarnavimo galimybes bei plėsime orlaivių aptarnavimo srities veiklas, kursime galimybes čia kurtis vietos ir tarptautinėms aviacijos srities kompanijoms“, – patikina S. Bartkus.

Projektuotojai kviečiami kurti peroną su orlaivių aptarnavimo ir krovinių pervežimo veiklai vykdyti reikalinga infrastruktūra. Orlaivių perono, skirto orlaiviams manevruoti ir stovėti, numatomas plotas apie 200–300 tūkst. kv. metrų. Šalia perono planuojami angarai su tiesioginiu patekimu į peroną.

S. Bartkus pastebi, kad Lietuvos oro uostų veikla yra neatsiejama nuo įvairaus tipo infrastruktūros plėtros, todėl jiems kaip organizacijai labai svarbu ieškoti efektyviausių, inovatyviausių šios srities sprendimų, kurie gali būti integruoti į ateities projektus tiek planavimo, tiek įgyvendinimo etapuose praktiškai.

„Lietuvos oro uostų veiklos pobūdis, valdymo modelis bei strateginė reikšmė Lietuvos ekonomikai skatina įmonę imtis lyderystės ir rodyti pavyzdį darnumo srityje šalies mastu. Esame nusistatę 15 reikšmingiausių aplinkosaugos, socialinio ir valdysenos darnumo temų, kurios šiuo metu yra svarbiausios mūsų suinteresuotoms šalims bei kurių poveikis turi didžiausią įtaką mūsų veiklai. Vienas svarbiausių projektų ir tikslų – 2023 metais patvirtinome NET ZERO strategiją, kurioje pateikėme gaires, kaip sieksime neutralumo klimatui iki 2030 metų“, – komentuoja S. Bartkus.

Kviečiame teikti priešprojektinius architektūrinius projektus Lietuvos oro uostams ir prisijungti prie projekto „Išmanusis miestas 10“. Daugiau informacijos – laura@structum.lt


Dalintis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

NAUJAUSIAS NUMERIS

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų

Susiję straipsniai

Paskutinės naujienos

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų