Kleboniškio, arba Alfonso Meškinio tilto per Nerį konstrukcijos griūties priežastis tyrusi Statybų inspekcijos komisija konstatavo, kad incidentą lėmė lėmė kelios priežastys, tarp jų – tilto ardymo technologijos pažeidimas ir nepakankamas armatūros kiekis atramų lūžio vietoje.
Komisija pirmadienį pranešė baigusi vasario 14 dieną įvykusios avarijos tyrimą. Vidurio Lietuvos statybos valstybinės priežiūros departamento pirmojo statybų skyriaus patarėja Gintarė Slušnienė sako, kad esminis pažeidimas – darbų technologijos nesilaikymas.
„Esminis, turbūt, pažeidimas buvo avarijos darbų technologijos nesilaikymas. Darbai buvo vykdomi nesimetriškai, dėl ko ir galėjo kilti ši avarija“, – pirmadienį žurnalistams Kaune sakė G. Slušnienė.
Griuvusioje konstrukcijoje taip pat buvo dvigubai mažiau armatūros, nei tilto statybos projekte.
„Tyrimo metu nustatyta, kad buvo dvigubai mažesnis armatūros kiekis konstrukcijose negu numatyta tarybiniais laikais rengtame projekte“, – sakė G. Slušnienė.
Tilto per Nerį konstrukcijos demontavimo darbus atlieka bendrovė „Kauno tiltai“.
Šaltinis: BNS