Vilniuje parduotas „Booking.com“ klientų centras


Tarptautinės trumpalaikės nuomos platformos „Booking.com“ klientų aptarnavimo centro Vilniuje savininke nuo birželio 1-osios tapo tarptautinė klientų aptarnavimo ir verslo paslaugų įmonė „Majorel Group Luxembourg“. 

 

Liuksemburge įsikūrusi įmonė už neskelbiamą sumą įsigijo 100 proc. „Booking.com Customer Service Center (Lithuania)“ akcijų, rodo Registrų centro duomenys. Apie tai pirmasis pranešė portalas vz.lt.

„Booking.com“ centras Vilniuje pernai gavo 7,3 mln. eurų pajamų – 33 proc. mažiau nei užpernai, jo grynasis pelnas taip pat krito 34 proc. iki 374,2 tūkst. eurų.

 

booking.com klientu centras

 

Centras Vilniuje veikia nuo 2017 metų, jame, „Sodros“ duomenimis, birželio 19 dieną dirbo 129 darbuotojai.

Apie planus perrimti dalį „Booking.com“ verslo „Majorel“ pranešė šių metų vasarį. Tuomet skelbta, kad, be Vilniaus, Liuksemburgo įmonė perims dar 11 iš 14 „Booking.com“ centrų Europoje, Azijos ir Ramiojo vandenyno regione bei JAV, o „Booking.com“ toliau valdys centrus Amsterdame ir Mančesteryje.

„Majorel“ teigė, kad tokia strateginė plėtra padidino bendrovės veiklos geografiją – jos dėka bendrovė įžengė į keturias naujas šalis – Pietų Korėją, Japoniją, Tailandą ir Lietuvą. „Majorel“ veikia 41 pasaulio šalyje.

Šaltinis: BNS


Dalintis:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

NAUJAUSIAS NUMERIS

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų

Paskutinės naujienos

SKAITOMIAUSIA

Savaitės Mėnesio Pusmečio Metų