UAB „MC grupė“ naujajame namų apdailos prekybos centre „Unideco“ pirkėjams pasiūlys didelį įvairiausių namų apdailai reikalingų prekių asortimentą: grindis, duris, plyteles, santechniką, tapetus, langų uždangas, šviestuvus ir kt. O „Medžio centro“ specializacija išliks statybinių medžiagų sritis.
Pasak „MC grupės“ valdybos pirmininko Audriaus Mockaus, sritis nuspręsta atskirti matant didelį jų abiejų potencialą.
„Vilniaus nekilnojamojo turto rinka pastaruoju metu labai aktyvi: statoma daug naujų individualių namų, kyla nauji daugiabučių kvartalai. Daug kas atsinaujina senesnius būstus. Jau kurį laiką pastebime, kad kuriantis ar atnaujinant būstą vis dažniau nutariama investuoti į kokybiškas statybines bei apdailos medžiagas. Vis daugiau žmonių supranta, kad ilgalaikėje perspektyvoje tai atsiperka“, – teigia A. Mockus.
Naujasis apdailos prekybos centras veiks klasterio principu kaip ir „Medžio centras“. Bendrovės „MC grupė“ valdybos pirmininko teigimu, nuo pat veiklos pradžios tokiu principu veikianti įmonė įsitikino šio prekybos formato veiksmingumu.
„Buvome vieni pirmųjų, kurie Lietuvoje įsteigė statybinių bei apdailos prekių verslo klasterį po vienu stogu, ir nuo pat veiklos pradžios pastebėjome, kad toks prekybos formatas pasiteisina ir klasterizacijos tendencija toliau tik ryškėja. Mūsų veiklos istorija – puikus pavyzdys, kad šios srities klasteris išties sėkmingas“, – sako A. Mockus.
Jo teigimu, klasterio principu veikiantis prekybos centras yra patogus bei naudingas tiek pirkėjams, tiek prekybininkams, žinantiems, kad jų produkcija apsilankiusių pirkėjų neliks nepastebėta.
Pasiteisino ir įmonės sprendimas orientuotis į vidurinės klasės pirkėjų segmentą. Anot „MC grupės“ valdybos pirmininko, ekonominį segmentą šalyje tvirtai užsiėmę „Senukai“, „Ermitažas“ ir „Moki veži“, o į prabangos prekių segmentą namų interjero prekių srityje labiausiai pataiko „Domus galerija“. Planuojama, kad netrukus į rinką įžengsiantis naujas namų apdailos prekybos centras „Unideco“ pritrauks pirkėjus, ieškančius geriausio kokybės ir kainos santykio.
Pastaraisiais metais „Medžio centro“ parduotuvių apyvarta kasmet augo maždaug 20 %, o šiuo metu vykdoma renovacija, prekybinio ploto išplėtimas ir veiklų atskyrimas, tikimasi, išlaikys tokį patį augimą.
Plėtra, „MC grupės“ valdybos pirmininko teigimu, sudarys galimybes centrui pritraukti dar daugiau apdailos segmento prekėmis prekiaujančių pardavėjų ir naujų prekių ženklų.
„Į ateitį žvelgiame optimistiškai, nes pasirinkome teisingą veiklos kryptį. Plėtra leis išplėsti prekių asortimentą, pirkėjams pasiūlant dar daugiau jų poreikius ir skonį atitinkančių kokybiškų namų apdailos prekių už konkurencingą kainą“, – sako A. Mockus.
Į plėtrą ir atsinaujinimą bendrovė „MC grupė“ investavo daugiau nei 1,4 mln. eurų. Po plėtros naujai įrengtame antrajame pastato aukšte atsiras daugiau nei 2 000 m2 naujo prekybinio ploto. Atnaujintas bus ir pastato eksterjeras, ir interjeras, bus sukurta visa infrastruktūra: laiptai, liftas, eskalatorius, lankytojų poilsio ir darbo zonos, ekspozicijų erdvės ir kt.
APIE „MEDŽIO CENTRĄ“
„Medžio centras“ – tai specializuotas statybinių bei apdailos prekių centras, kuriame šiuo metu įsikūrusios daugiau negu 50 skirtingų prekybinių erdvių. „Medžio centras“ veiklą pradėjo prieš 15 metų. Iš pradžių centras specializavosi medienos produktų prekyboje, vėliau išplėtė veiklą, o nuo 2016 m., atskyrus namų statybos ir apdailos sritis, šalia jo duris atvers prekybos centras „Unideco“.